Перейти до

Скарга на НКРЗІ щодо надмірного тиску на операторів та провайдерів


Рекомендованные сообщения

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 90
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Насчет слепой уверенности в "совковой законности".   В Верховном суде Соединенных Штатов в пользу Google закончилась 10-летняя дело, в котором компания Oracle требовала 9 млрд долларов компе

Я за Осіпенка, йоб тваю мать, а вам нашо така точна інформація про гендерний розподіл, фінансові показники і кількість абонентів по селах, смт і райцентрах? А хутори на 8 хатів не цікавлять НКРЗІ

Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цьо

Posted Images

5 часов назад, tkapluk сказав:

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Закон напевно ж має бути один для всіх? Чи всі інші установи в Україні розглядають наші звернення незаконно? Для Офісу Президента особливий закон про звернення громадян діє?

 

В мене два десятки звернень подано через сайт Урядового контактного центру до різних установ. І жодна не відмовилася розглядати звернення, посилаючись на відсутність друкованого підпису.

 

Сервіс електронних звернень Урядовий контактний центр для того і розроблений, щоб люди не мучилися з тим оформленням, а максимально просто могли подавати звернення. Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється. Таким чином особа чітко автентифікується системою і звернення подаються із всіма необхідними даними.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
4 часа назад, pavlabor сказав:

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

 

Надрукувати і відсканувати звернення не в кожного ще є можливість. І яке то в біса електронне звернення, якщо його треба ще друкувати і сканувати? Електронні звернення для того і придумані, щоб люди не мучилися з паперами та мали можливість зручно і без значних зусиль подавати звернення стосовно різних проблем в країні. Для чого створювати штучні перешкоди?

 

І ще ж сайт — це не єдиний спосіб подання звернень. Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність. Там теж треба по телефону підпис друкований передавати? Як, факсом?

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, pavlabor сказал:

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Закон напевно ж має бути один для всіх?

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється.

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність.

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

Цитата

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. 

 

Відредаговано tkapluk
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
годину тому, tkapluk сказав:

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

 

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень. Мусора також через свою електронну пошту приймають лише з друкованим підписом. А от коли почав подавати скарги через Урядовий контактний центр, то так само розглядають, але вже без друкованого підпису. Ці перешкоди створюються штучно саме тими, хто хоче похвастатися відсутністю проблем в країні. Немає скарг — немає проблем. А щоб скарг було менше, то вони й вигадують різні способи для ускладнення подачі цих звернень. Легше ж написати тупу відписку, ніж реально вирішити проблему.

 

Якщо не вдасться добитися розгляду звернення без друкованого підпису, то подам ще й друкованим підписом пізніше. Але чому б не спробувати знищити цю бюрократію.

 

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
49 минут назад, FOP_Osypenko сказал:

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

53 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень.

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
4 минуты назад, tkapluk сказав:

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Не в людині справа, а в системі. Якщо Офіс Президента не впроваджує діджиталізацію, а Президент про це хвастається, то буде їм ганьба. Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів. Якщо вже хвастаєтесь діджиталізацією, то й впроваджуйте її починаючи з себе. А то виходить, що дають пусті обіцянки і тупо нам брешуть.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів.

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, tkapluk сказав:

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію? Такі електронні сервіси розробляються для уникнення паперів. Нафіга тоді Офіс Президента пропонує скористатися Урядовим контактним центром, якщо в ньому не передбачено подання друкованого підпису? Щоб ввести людей в оману і потім стряпати свої брехливі відписки? В чому тоді взагалі сенс функціонування УКЦ, якщо звернення, подані через нього відмовляються розглядати фахівці з паралельної реальності з Офісу Президента? Всі установи розглядають, а ці живуть в іншій країні чи іншому світі?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію?

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, tkapluk сказав:

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис? Мій підпис є на багатьох документах, які опубліковані в мережі. Будь-хто може його скопіювати і підставити в будь-який документ. Це означатиме, що особа вже ідентифікована і точно є тим, хто є власником того підпису? Урядовий контактний центр містить усі дані про мене, які потрібні для надання відповіді на моє звернення.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минут назад, KaYot сказав:

Зато, прочитав темы уважаемого пана, я начал понимать откуда берутся эти бабки-скандалистки у подъездов.

 

Вам якщо не вистачає розуму щось по темі прокоментувати, то краще лишіть свої житрожопі єхидні вислови при собі. Мене дістали ті звіти, то й не мовчу!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 часов назад, FOP_Osypenko сказал:

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис?

Коли з'явиться кредит на твоє ім'я... або доведуть, що ти вставив чужий підпис у договір то зразу стане зрозуміло. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
38 минут назад, tkapluk сказав:

Коли з'явиться кредит на твоє ім'я... або доведуть, що ти вставив чужий підпис у договір то зразу стане зрозуміло. 

Отож, виходить, що немає чого свій підпис друкований роздавати кому попало. Навіть якщо це стосується звернень до чиновників, з якими постійно воюєш.

 

Ймовірність, що ці шакали використають проти тебе твій підпис і влаштують якусь підставу, досить велика. То не краще перестрахуватися?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

Поспілкувався в Телеграм чат-боті https://t.me/govOperCenter_bot з представником Урядового контактного центру. Ось що вони відповіли стосовно розгляду звернень.

 

Screenshot_20210509_142210.png.faf0e8f7a761c41848d22f9ff6e79037.png

 

Як бачимо, Урядовий контактний центр здійснює реєстрацію звернень. А якщо звернення зареєстроване, то згідно законодавства має бути розглянутим.

 

Не розглядаються і не реєструються лише анонімні звернення, де не вказується ні особа заявника, ні його адреса та контактні дані.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від guest105
      при здачі звіту не працюють ключі віл привату.  Дзвонив на саппорт в загальному і всіх непрацює.  Хто як вирішує проблему юзає інші чи болт забили?
    • Від EuroNet
      Доброго дня.підскажіть що потрібно вказувати в 11-му пункті у заяві на регістрацію в реєстр оператора, провайдера? і чи можно в 10-му пункті вказувати район?
      я написав їм в заяві 10-тий і 11-тий пункт так
       
       
      а вони відповіли так:
      Підскажіть що потрібно вказати в 10-му і 11-му пункті?
      Дякую.
    • Від FOP_Osypenko
      Доброго дня, шановні колеги! Вирішив подати звернення до НКРЗІ через некоректну роботу Системи електронної звітності.
      Цікаво, чи в усіх така фігня твориться в кабінеті користувача СЕЗ? Чи лише оце в мене таке одного? Прокоментуйте, будь ласка.
       

       

    • Від FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • Від duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?

×
×
  • Створити нове...