Jump to content

Скарга на НКРЗІ щодо надмірного тиску на операторів та провайдерів


Recommended Posts

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Насчет слепой уверенности в "совковой законности".   В Верховном суде Соединенных Штатов в пользу Google закончилась 10-летняя дело, в котором компания Oracle требовала 9 млрд долларов компе

Я за Осіпенка, йоб тваю мать, а вам нашо така точна інформація про гендерний розподіл, фінансові показники і кількість абонентів по селах, смт і райцентрах? А хутори на 8 хатів не цікавлять НКРЗІ

Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цьо

Posted Images

5 часов назад, tkapluk сказав:

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Закон напевно ж має бути один для всіх? Чи всі інші установи в Україні розглядають наші звернення незаконно? Для Офісу Президента особливий закон про звернення громадян діє?

 

В мене два десятки звернень подано через сайт Урядового контактного центру до різних установ. І жодна не відмовилася розглядати звернення, посилаючись на відсутність друкованого підпису.

 

Сервіс електронних звернень Урядовий контактний центр для того і розроблений, щоб люди не мучилися з тим оформленням, а максимально просто могли подавати звернення. Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється. Таким чином особа чітко автентифікується системою і звернення подаються із всіма необхідними даними.

Link to post
Share on other sites
4 часа назад, pavlabor сказав:

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

 

Надрукувати і відсканувати звернення не в кожного ще є можливість. І яке то в біса електронне звернення, якщо його треба ще друкувати і сканувати? Електронні звернення для того і придумані, щоб люди не мучилися з паперами та мали можливість зручно і без значних зусиль подавати звернення стосовно різних проблем в країні. Для чого створювати штучні перешкоди?

 

І ще ж сайт — це не єдиний спосіб подання звернень. Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність. Там теж треба по телефону підпис друкований передавати? Як, факсом?

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
5 часов назад, pavlabor сказал:

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Закон напевно ж має бути один для всіх?

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється.

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність.

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

Цитата

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. 

 

Edited by tkapluk
Link to post
Share on other sites
годину тому, tkapluk сказав:

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

 

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень. Мусора також через свою електронну пошту приймають лише з друкованим підписом. А от коли почав подавати скарги через Урядовий контактний центр, то так само розглядають, але вже без друкованого підпису. Ці перешкоди створюються штучно саме тими, хто хоче похвастатися відсутністю проблем в країні. Немає скарг — немає проблем. А щоб скарг було менше, то вони й вигадують різні способи для ускладнення подачі цих звернень. Легше ж написати тупу відписку, ніж реально вирішити проблему.

 

Якщо не вдасться добитися розгляду звернення без друкованого підпису, то подам ще й друкованим підписом пізніше. Але чому б не спробувати знищити цю бюрократію.

 

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
49 минут назад, FOP_Osypenko сказал:

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

53 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень.

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, tkapluk сказав:

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Не в людині справа, а в системі. Якщо Офіс Президента не впроваджує діджиталізацію, а Президент про це хвастається, то буде їм ганьба. Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів. Якщо вже хвастаєтесь діджиталізацією, то й впроваджуйте її починаючи з себе. А то виходить, що дають пусті обіцянки і тупо нам брешуть.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів.

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Link to post
Share on other sites
6 минут назад, tkapluk сказав:

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію? Такі електронні сервіси розробляються для уникнення паперів. Нафіга тоді Офіс Президента пропонує скористатися Урядовим контактним центром, якщо в ньому не передбачено подання друкованого підпису? Щоб ввести людей в оману і потім стряпати свої брехливі відписки? В чому тоді взагалі сенс функціонування УКЦ, якщо звернення, подані через нього відмовляються розглядати фахівці з паралельної реальності з Офісу Президента? Всі установи розглядають, а ці живуть в іншій країні чи іншому світі?

Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію?

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

Link to post
Share on other sites
Только что, tkapluk сказав:

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис? Мій підпис є на багатьох документах, які опубліковані в мережі. Будь-хто може його скопіювати і підставити в будь-який документ. Це означатиме, що особа вже ідентифікована і точно є тим, хто є власником того підпису? Урядовий контактний центр містить усі дані про мене, які потрібні для надання відповіді на моє звернення.

Link to post
Share on other sites

Зато, прочитав темы уважаемого пана, я начал понимать откуда берутся эти бабки-скандалистки у подъездов.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 минут назад, KaYot сказав:

Зато, прочитав темы уважаемого пана, я начал понимать откуда берутся эти бабки-скандалистки у подъездов.

 

Вам якщо не вистачає розуму щось по темі прокоментувати, то краще лишіть свої житрожопі єхидні вислови при собі. Мене дістали ті звіти, то й не мовчу!

Link to post
Share on other sites
10 часов назад, FOP_Osypenko сказал:

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис?

Коли з'явиться кредит на твоє ім'я... або доведуть, що ти вставив чужий підпис у договір то зразу стане зрозуміло. 

Link to post
Share on other sites
38 минут назад, tkapluk сказав:

Коли з'явиться кредит на твоє ім'я... або доведуть, що ти вставив чужий підпис у договір то зразу стане зрозуміло. 

Отож, виходить, що немає чого свій підпис друкований роздавати кому попало. Навіть якщо це стосується звернень до чиновників, з якими постійно воюєш.

 

Ймовірність, що ці шакали використають проти тебе твій підпис і влаштують якусь підставу, досить велика. То не краще перестрахуватися?

Link to post
Share on other sites

Поспілкувався в Телеграм чат-боті https://t.me/govOperCenter_bot з представником Урядового контактного центру. Ось що вони відповіли стосовно розгляду звернень.

 

Screenshot_20210509_142210.png.faf0e8f7a761c41848d22f9ff6e79037.png

 

Як бачимо, Урядовий контактний центр здійснює реєстрацію звернень. А якщо звернення зареєстроване, то згідно законодавства має бути розглянутим.

 

Не розглядаються і не реєструються лише анонімні звернення, де не вказується ні особа заявника, ні його адреса та контактні дані.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • By duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?
    • By chypas
      Что можно сделать с лицензией на частоты 2,4 и 5 ГГц по Полтавской обл. 
      Можно ли продать или передать их?
    • By kvirtu
      Внесені НКРЗІ зміни до Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій сприятимуть розвитку конкуренції на ринку доступу до Інтернет
      5 квітня 2016 року на своєму черговому засіданні Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, за результатами громадського обговорення схвалила зміни до Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність із надання послуг доступу до Інтернет) та Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг. Документ спрямовано на забезпечення конкурентних умов діяльності у сфері надання послуг доступу до Інтернет. Внесені зміни покликані захистити права споживачів на отримання якісних телекомунікаційних послуг та очистити ринок від нелегальних провайдерів. 
      Зміни до Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг передбачають запровадження параметрів швидкостей передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернет з урахуванням технології, що використовується для її забезпечення. Відповідно до рішення Комісії для фіксованого доступу до мережі Інтернет повинна бути визначена гарантована мінімальна швидкість, для доступу мережами рухомого (мобільного) зв’язку – розрахункова максимальна швидкість. Вимірювання параметрів відбуватиметься згідно з практиками країн Європейського Союзу, а саме на підключенні кінцевого обладнання споживача. Ці зміни повністю узгоджуються із оновленою нормативно-правовою базою щодо національних стандартів України. Наприкінці минулого року за ініціативи НКРЗІ було внесено ряд поправок, які сприяють гармонізації українського законодавства з міжнародними та європейськими нормативними документами. Зокрема, методом підтвердження із набранням чинності з 1 січня 2016 року було запроваджено ДСТУ ETSI 202-057-4, що визначає перелік зрозумілих для споживача показників якості та окреслює методи їх вимірювання.
      Для захисту ринку від наслідків діяльності «сірих» провайдерів НКРЗІ своїм рішенням також запроваджує зміни до Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність із надання послуг доступу до Інтернет) в частині уточнення умов щодо здійснення взаємоз'єднання телекомунікаційних мереж на договірних засадах. Як зазначається у новій редакції документа,  взаємоз'єднання телекомунікаційних мереж може здійснюватися лише між зареєстрованими в Реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій  суб’єктами господарювання, що також мають, за необхідності, відповідні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом. Такі додаткові заходи створюють суттєві бар’єри для нелегальних провайдерів, які, користуючись прогалинами в законодавстві, провокують цінові війни, заважаючи гармонійному розвитку ринку. 
      Відповідно до діючого законодавства схвалений НКРЗІ документ буде направлений на погодження до заінтересованих державних органів.
       

×
×
  • Create New...