Перейти до

Багатоканальний мобільний номер PRI E1


Рекомендованные сообщения

Хто може зорієнтувати які ціни діють в мобільний операторів на телефонію по PRI E1, яка місячна абонплата і тарифні плани?

Хочемо організувати багатоканальний мобільний номер для колл-центру провайдера.

Наразі це зроблено через GSM-шлюз, але там тільки одноканальні лінії.

Варіант з SIP не зовсім підходить, так як при падінні Інтернет-каналу ми не зможемо прийняти дзвінки від абонентів, і це буде великою проблемо.

P.S. Так, звичайно зовнішній канал падає достатньо рідко (бо він зарезервований), але таке буває.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хто може зорієнтувати які ціни діють в мобільний операторів на телефонію по PRI E1, яка місячна абонплата і тарифні плани?

Хочемо організувати багатоканальний мобільний номер для колл-центру провайдера.

Наразі це зроблено через GSM-шлюз, але там тільки одноканальні лінії.

Варіант з SIP не зовсім підходить, так як при падінні Інтернет-каналу ми не зможемо прийняти дзвінки від абонентів, і це буде великою проблемо.

P.S. Так, звичайно зовнішній канал падає достатньо рідко (бо він зарезервований), але таке буває.

з PRI тяжко і скоріше за все  не дуже дешево

якраз з питанням багатоканальних номерів від мобільних операторів зіштовхувалися зовсім недавно ....

вирішили на sip - так як дешево і сердито .... найпростіше і найшвидше в КС... з лайфом зараз є моменти з ребрендингом і просуваються питання важко... з МТС найважче - по sip не дають, а PRI не всюди можуть ... з МТС напевно будем робити так як  John_Doe сказав вище ...

Відредаговано Lynx100
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Хто може зорієнтувати які ціни діють в мобільний операторів на телефонію по PRI E1, яка місячна абонплата і тарифні плани?

Хочемо організувати багатоканальний мобільний номер для колл-центру провайдера.

Наразі це зроблено через GSM-шлюз, але там тільки одноканальні лінії.

Варіант з SIP не зовсім підходить, так як при падінні Інтернет-каналу ми не зможемо прийняти дзвінки від абонентів, і це буде великою проблемо.

P.S. Так, звичайно зовнішній канал падає достатньо рідко (бо він зарезервований), але таке буває.

з PRI тяжко і скоріше за все  не дуже дешево

якраз з питанням багатоканальних номерів від мобільних операторів зіштовхувалися зовсім недавно ....

вирішили на sip - так як дешево і сердито .... найпростіше і найшвидше в КС... з лайфом зараз є моменти з ребрендингом і просуваються питання важко... з МТС найважче - по sip не дають, а PRI не всюди можуть ... з МТС напевно будем робити так як  John_Doe сказав вище ...

 

 

А як з резервуванням на випадок падіння Інтернету?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А если моб. интернет использовать в качестве резервного? Голосу ведь много не нужно.

Відредаговано vital105
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Хто може зорієнтувати які ціни діють в мобільний операторів на телефонію по PRI E1, яка місячна абонплата і тарифні плани?

Хочемо організувати багатоканальний мобільний номер для колл-центру провайдера.

Наразі це зроблено через GSM-шлюз, але там тільки одноканальні лінії.

Варіант з SIP не зовсім підходить, так як при падінні Інтернет-каналу ми не зможемо прийняти дзвінки від абонентів, і це буде великою проблемо.

P.S. Так, звичайно зовнішній канал падає достатньо рідко (бо він зарезервований), але таке буває.

з PRI тяжко і скоріше за все  не дуже дешево

якраз з питанням багатоканальних номерів від мобільних операторів зіштовхувалися зовсім недавно ....

вирішили на sip - так як дешево і сердито .... найпростіше і найшвидше в КС... з лайфом зараз є моменти з ребрендингом і просуваються питання важко... з МТС найважче - по sip не дають, а PRI не всюди можуть ... з МТС напевно будем робити так як  John_Doe сказав вище ...

 

 

А як з резервуванням на випадок падіння Інтернету?

 

як завжди ... bgp... декілька каналів і т д

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2ТС

я не знаю сколько должно быть абонентов и как нужно работать что бы звонков было столько, что бы брать pri

вот у меня есть 6 линий gsm (2 номера на лайф, кс и мтс)

плюс 2 линии многоканальные городские

всегда хватает, чаще сотрудников на смене в колцентре меньше чем линий

т.е. может оно вам не нужно на самом деле?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ну или как вариант один красивый номер входящий для колбека

как такси

получили входящий вызов, сбросили и перезвонили

из плюсов - гарантированно для клиента халява, а они это дело любят :)

а вы уже себе на исходящий трафик цепляйте что удобно/угодно/по карману

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

не надо pri. Вот допустим заберете вы его с БС. ДАльше как прокидывать? Шлюз, а дальше сип, или транспорт E1 по вашей транспортной сети и потом шлюз, если с сетью что-то пойдет не так(напр.: пидлиткы вашу оптику порежут)
МТС очень несговорчивы по сипу, ну и тарифы просто невменяемые) -дешевле  шлюзы   колбаской выстроить. 
 

МОб номер по сипу:

1) КС самые вменяемые ,  городской номер + ЗАГ с переадрессацией

2)  Лайф, 09317ХХХХХ -  если будет много инбаунда они вас переведут на невкусный тариф с переадрессацией 

3) МТС - дают только если вы с ними в десны лобызаетесь абсолютно невменяемые ценники

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2ТС

я не знаю сколько должно быть абонентов и как нужно работать что бы звонков было столько, что бы брать pri

вот у меня есть 6 линий gsm (2 номера на лайф, кс и мтс)

плюс 2 линии многоканальные городские

всегда хватает, чаще сотрудников на смене в колцентре меньше чем линий

т.е. может оно вам не нужно на самом деле?

А на яких тарифних планах у Вас ці номери?

В мене було таке що блокували номер через те що GSM-шлюз.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А на яких тарифних планах у Вас ці номери?

В мене було таке що блокували номер через те що GSM-шлюз.

ну блокують доки ви не перейдете на той тарифний план який вони вам запропонують... потім розблоковують і працюєте далі
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 3 months later...

067 579 60 99 Ярослав.  КС

Идея в чем: вы берете городской номер у оператора, включаете его в ЗАГ(закрытая абон группа)  берете на то же физ\юр лицо мобильный номер, добавляете в ЗАГ, делаете безусловную переадрессацию на городской. У КС звонки в ЗАГ 0 грн, у лайфа нет.
Бонусом вы ставите карточку в Шлюз и еще с нее звоните) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а как можно получить мобильный номер по sip у КС или life ?

Есть контакты?

относительно просто ,,, с лайф могут быть всякие непридвиденные задержки и моменты

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Lux-Domofon
      Доброго дня, потріна допомога в налаштуванні sip server Asterisk, для ip домофонії. Виникла проблема з NAT, а також з  DTMF для відкривання дверей. 
    • Від valerake
      Добрый день. Мне нужен sip номер телефона на острове Гренада, Тринидад и Тобаго. Важно принимать и совершать звонки. 
      Задарма в этих странах номера не выдает.
      Может ли кто-то помочь мне в этом вопросе?
       
    • Від TELESTAT
      IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
      Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
      Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
       
       
       
       
       
       
       
      Доброго дня! 
       
      Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
      інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
       
      А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
      поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
      пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
       
      З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
      Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
      Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень. 
       
      “ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
      Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
      Та робити це швидко.
       
       
      Посилання на презентацію:
      Завантажити презентацію
       
       
      Можливості інтеграції:
      Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 
      Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
       
       
      ⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;  
       
       
      ?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;  
       
       
      ✅   Можливості по телефонії:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;  
       
      ??‍♀️   Налаштування безпеки:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;  
       
       
      Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
      IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
       
      У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
      актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
       
       
      Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.
       
      Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
      Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
      За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
       
       
       
      Будемо раді співпраці! 
       
       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      v.shyrkov@telestat.biz
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2100
    • Від TELESTAT
      IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
      Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
      Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
       
       
       
       
       
       
       
      Доброго дня! 
       
      Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
      інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
       
      А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
      поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
      пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
       
      З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
      Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
      Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень. 
       
      “ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
      Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
      Та робити це швидко.
       
       
      Посилання на презентацію:
      Завантажити презентацію
       
       
      Можливості інтеграції:
      Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 
      Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
       
       
      ⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;  
       
       
      ?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;  
       
       
      ✅   Можливості по телефонії:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;  
       
      ??‍♀️   Налаштування безпеки:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;  
       
       
      Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
      IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
       
      У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
      актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
       
       
      Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.
       
      Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
      Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
      За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
       
       
       
      Будемо раді співпраці! 
       
       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      v.shyrkov@telestat.biz
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2100
    • Від Dogerty
      Пара мультиплексоров Е1:
      Dynamix RC803-12OB-S1-DC (питание 48В)
      Dynamix RC805-12OB-S1-DC (питание 48В)
      4хЕ1 телефонии+100Мбит/с to 1 fiber link
      Цена 150у.е./пара
      Работа этой пары проверенна - только сняли с рабочей схемы.
      тел. (O48)7965666


×
×
  • Створити нове...