Jump to content
Local
  • ×   Pasted as rich text.   Restore formatting

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By BenedicT
      Всім привіт.
       
      Є ситуація і хочеться почути "мнение зала" по такому питанню.
       
      Іноді виникають ситуації коли технік екстрено чи не екстрено (незаплановано) має відключити світч для певних цілей (аварія, гаряча заміна і таке інше). Як наладити оперативне інформування техпідтримки про це, щоб не завантажувались телефони консультаціями та діагностиками абонентських проблем внаслідок таких дій. Лінії кол-центра майже завжди зайняті дзвінками, інформування на приватні номери операторів теж не вихід, не завжди беруть трубку, коли зайняті на лінії кол-центра також, та й не завжди технік в курсі хто на зміні.
      Особисто у мене таке бачення, що треба взяти якусь трубку на андроїді або вінмобайл і вставити туди сімку оператора, який юзають більшість техніків. Відповідно для інформування навіть зайнятого оператора виникають можливості: дзвінка на секретний службовий номер, який не відомий абонентам, багатократне наярювання, якщо оператор зайнятий, щоб здогадався що то щось ургентне, смска, емейл в пошту, повідомлення в скайпик (останні два при наявності хоча би еджа). Всі ці варіанти покривають можливості комунікації, коли технік має смартфон чи тупу дзвонилку.
       
      Цікавить Ваша думка по цьому питанню, а може хтось поділиться досвідом, а я буду вдячний та й публіка теж.
       
      П.С. за орфографію та помилки вибачайте - пишу з планшета.
×