Перейти до

Приватбанк национализировали


Рекомендованные сообщения

Вона додала, що МВФ буде продовжувати підтримувати Україну в її зусиллях «зі створення сильних інститутів, підвищення прозорості й просування структурних реформ, які мають вирішальне значення для досягнення міцного і стійкого економічного зростання».

Зараз заплачу від стабільності і економічного зростання

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Платежи таки начали уходить с р/с

так ведь государственный же. До трёх суток ок. Главное чтобы всякие справки не начали требовать для проведения платежа.

 

Вона додала, що МВФ буде продовжувати підтримувати Україну в її зусиллях «зі створення сильних інститутів, підвищення прозорості й просування структурних реформ, які мають вирішальне значення для досягнення міцного і стійкого економічного зростання».

Зараз заплачу від стабільності і економічного зростання

 

да тут все заплатят...(

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Есть кто пользуется Эксим? Как отзывы?

Я пользовался Эксимом с 2009 года. Все было хорошо. Но весной они начали избавляться от розници и малого бизнеса. Чтоб понимали, у них абонка для фопа поднялась с 25грн. месяц до 500грн. и процент на снятие налички с 0.8% до 2%.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Новини Приват24 для бізнесу
Регламент роботи з операцiями корпоративних клiєнтiв з 20.12.2016р.
 

 

19.12.2016

 
Шановні клієнти!
 
Інформуємо Вас про те, що усі операції, включаючи ті, що були раніше припинені за рахунками та картками корпоративних клієнтів, починаючи з 09:00 20.12.2016р. обслуговуються в наступному режимі:
 
    проведення видаткових операцій з рахунків та карт допускається в межах сум, що перевищують залишок на цих рахунках станом на ранок 19.12.2016р.;
    усі кредитні ліміти на рахунках, овердрафти, ліміти гарантованих платежів та бізнес-розстрочки обнулені чи знижені до рівня заборгованості (за її наявності);
    усі прибуткові операції (надходження коштів) обслуговуються без обмежень.
 
Наприклад, залишок на рахунку станом на ранок 19.12.2016р. становив 100.000 грн. Ця сума стає "незнижуваним залишком". Припустимо, з цього моменту на рахунок надходили вхідні платежі (від контрагентів, відшкодування по еквайрингу, виручка та т.і) на загальну суму 50.000 грн. та залишок тепер становить 150.000 грн. Відповідно, тільки ці 50.000 грн. можна використовувати для проведення платежів або витрачати за допомогою картки.
 
Такий режим обслуговування корпоративних клієнтів є тимчасовим. Усі рішення по його подальшій зміні будуть прийматися паном Шлапаком О.В. як тільки він приступить до виконання обов'язків Голови Правління банку.
 
Щиро перепрошуємо за незручності.
 
ПриватБанк

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Новини Приват24 для бізнесу
Регламент роботи з операцiями корпоративних клiєнтiв з 20.12.2016р.
 

 

19.12.2016

 
Шановні клієнти!
 
Інформуємо Вас про те, що усі операції, включаючи ті, що були раніше припинені за рахунками та картками корпоративних клієнтів, починаючи з 09:00 20.12.2016р. обслуговуються в наступному режимі:
 
    проведення видаткових операцій з рахунків та карт допускається в межах сум, що перевищують залишок на цих рахунках станом на ранок 19.12.2016р.;
    усі кредитні ліміти на рахунках, овердрафти, ліміти гарантованих платежів та бізнес-розстрочки обнулені чи знижені до рівня заборгованості (за її наявності);
    усі прибуткові операції (надходження коштів) обслуговуються без обмежень.
 
Наприклад, залишок на рахунку станом на ранок 19.12.2016р. становив 100.000 грн. Ця сума стає "незнижуваним залишком". Припустимо, з цього моменту на рахунок надходили вхідні платежі (від контрагентів, відшкодування по еквайрингу, виручка та т.і) на загальну суму 50.000 грн. та залишок тепер становить 150.000 грн. Відповідно, тільки ці 50.000 грн. можна використовувати для проведення платежів або витрачати за допомогою картки.
 
Такий режим обслуговування корпоративних клієнтів є тимчасовим. Усі рішення по його подальшій зміні будуть прийматися паном Шлапаком О.В. як тільки він приступить до виконання обов'язків Голови Правління банку.
 
Щиро перепрошуємо за незручності.
 
ПриватБанк

 

 

пида....сы....

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Шановні клієнти!

 

Інформуємо Вас про те, що усі операції, включаючи ті, що були раніше припинені за рахунками та картками корпоративних клієнтів, починаючи з 09:00 20.12.2016р. обслуговуються в наступному режимі:

 

    проведення видаткових операцій з рахунків та карт допускається в межах сум, що перевищують залишок на цих рахунках станом на ранок 19.12.2016р.;

    усі кредитні ліміти на рахунках, овердрафти, ліміти гарантованих платежів та бізнес-розстрочки обнулені чи знижені до рівня заборгованості (за її наявності);

    усі прибуткові операції (надходження коштів) обслуговуються без обмежень.

 

Наприклад, залишок на рахунку станом на ранок 19.12.2016р. становив 100.000 грн. Ця сума стає "незнижуваним залишком". Припустимо, з цього моменту на рахунок надходили вхідні платежі (від контрагентів, відшкодування по еквайрингу, виручка та т.і) на загальну суму 50.000 грн. та залишок тепер становить 150.000 грн. Відповідно, тільки ці 50.000 грн. можна використовувати для проведення платежів або витрачати за допомогою картки.

 

Такий режим обслуговування корпоративних клієнтів є тимчасовим. Усі рішення по його подальшій зміні будуть прийматися паном Шлапаком О.В. як тільки він приступить до виконання обов'язків Голови Правління банку.

 

Щиро перепрошуємо за незручності.

 

ПриватБанк

Фигня. Только что на Новой Почте пытался оплатить доставку "ключом до рахунку" (раньше работало без проблем. Сегодня "отказ операции", сумма была 40 грн, за вчерашний день на счет поступило больше 500грн, до вчера было 1600. Еще девушка на НП переспросила, мол а что уже "ключи" работают? - Говорю обещали что сегодня будут работать, давайте попробуем. А нифига. на 3700 дозвониться за полчаса не смог Відредаговано Romeshik
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Шановні клієнти!

 

Інформуємо Вас про те, що усі операції, включаючи ті, що були раніше припинені за рахунками та картками корпоративних клієнтів, починаючи з 09:00 20.12.2016р. обслуговуються в наступному режимі:

 

    проведення видаткових операцій з рахунків та карт допускається в межах сум, що перевищують залишок на цих рахунках станом на ранок 19.12.2016р.;

    усі кредитні ліміти на рахунках, овердрафти, ліміти гарантованих платежів та бізнес-розстрочки обнулені чи знижені до рівня заборгованості (за її наявності);

    усі прибуткові операції (надходження коштів) обслуговуються без обмежень.

 

Наприклад, залишок на рахунку станом на ранок 19.12.2016р. становив 100.000 грн. Ця сума стає "незнижуваним залишком". Припустимо, з цього моменту на рахунок надходили вхідні платежі (від контрагентів, відшкодування по еквайрингу, виручка та т.і) на загальну суму 50.000 грн. та залишок тепер становить 150.000 грн. Відповідно, тільки ці 50.000 грн. можна використовувати для проведення платежів або витрачати за допомогою картки.

 

Такий режим обслуговування корпоративних клієнтів є тимчасовим. Усі рішення по його подальшій зміні будуть прийматися паном Шлапаком О.В. як тільки він приступить до виконання обов'язків Голови Правління банку.

 

Щиро перепрошуємо за незручності.

 

ПриватБанк

Фигня. Только что на Новой Почте пытался оплатить доставку "ключом до рахунку" (раньше работало без проблем. Сегодня "отказ операции", сумма была 40 грн, за вчерашний день на счет поступило больше 500грн, до вчера было 1600. Еще девушка на НП переспросила, мол а что уже "ключи" работают? - Говорю обещали что сегодня будут работать, давайте попробуем. А нифига. на 3700 дозвониться за полчаса не смог

 

не удивительно, в привате платежи с новых денег по 2 часа висят

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

так ведь государственный же. До трёх суток ок. Главное чтобы всякие справки не начали требовать для проведения платежа.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

физ лицам снятие денег оператор 3700 сказал что лимит в 2000 грн каждые 3 часа....знакомые прислали фото банкомата лимит - 200 грн каждые 3 часа...

оператор сказал что заказывать суммы пока нет возможности, сообщат, только не знают когда....

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

физ лицам снятие денег оператор 3700 сказал что лимит в 2000 грн каждые 3 часа....знакомые прислали фото банкомата лимит - 200 грн каждые 3 часа...

оператор сказал что заказывать суммы пока нет возможности, сообщат, только не знают когда....

Так вот как-то всем по разному судя по отзывам.  Многие тут и на других форумах пишут что и снимаю и заказывают... На радостях идешь в банк, а там: касса не работает, банкомат пустой, заказать нихрена нельзя ибо система не работает. Прям мистика какая-то. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вчера заказал уе снять с карточки, на 21 число, на 20 типа хрен, вот сижу читаю и становится мне всё интересней и интересней, увижу я завтра свои бабки или нет

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

источник из ПБ сказали что ограничения могут длиться до 18.01.2017

зп проекты, налоги нет ограничений, а вот оплаты услуг и товаров - есть.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Год назад, когда нас предупредили, что Приват окончательно "фсе", мы перешли в Кредобанк и Укрсиббанк.

Відредаговано graysilver
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

источник из ПБ сказали что ограничения могут длиться до 18.01.2017

зп проекты, налоги нет ограничений, а вот оплаты услуг и товаров - есть.

а так как товары и услуги оплатить не сможем, как раз все на налоги и уйдет

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

источник из ПБ сказали что ограничения могут длиться до 18.01.2017

зп проекты, налоги нет ограничений, а вот оплаты услуг и товаров - есть.

а так как товары и услуги оплатить не сможем, как раз все на налоги и уйдет

 

На налоги влияет не оплаты, а бамажки. Берите накладные или акты.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Появилось в новостях Привата.

 

Уважаемые клиенты!

Сообщаем, что ПриватБанк возобновил проведение платежей корпоративных клиентов и других субъектов хозяйствования независимости от даты поступления средств на счета. При этом по всем своевременно созданным налоговым платежам корпоративных клиентов, независимо от времени их физической оплаты, штрафные санкции к клиентам применяться не будут. Операционный день системы электронных платежей Национального Банка Украины 20.12.2016г. продлен до 22:00, комиссии за платежи в "послеоперационное время" 20.12.2016г. отменены.

Искренне Ваш, ПриватБанк

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Появилось в новостях Привата.

 

Уважаемые клиенты!

Сообщаем, что ПриватБанк возобновил проведение платежей корпоративных клиентов и других субъектов хозяйствования независимости от даты поступления средств на счета. При этом по всем своевременно созданным налоговым платежам корпоративных клиентов, независимо от времени их физической оплаты, штрафные санкции к клиентам применяться не будут. Операционный день системы электронных платежей Национального Банка Украины 20.12.2016г. продлен до 22:00, комиссии за платежи в "послеоперационное время" 20.12.2016г. отменены.

Искренне Ваш, ПриватБанк

Платежи таки начали уходить с р/с

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

п-ц заказал на 21 уе, пришло смс что хренушки, вали в банк заказывай поновой

Отказали в выдаче. Кассы работают только на прием.

Якобы до распоряжения правления.

Перезаказал на пятницу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від pavlabor
      Приватбанк обмежив прийом платежів на карту-ключ ФОП
      У "Приватбанку" уточнили, що обмеження діють тільки на Р2Р-поповнення з карт інших банків. При Р2Р-переказах усередині "Приватбанку" при проведенні платежу на карту-ключ автоматично підтягнеться розрахунковий рахунок IBAN. Таким чином відбудеться ідентифікація платника і обмеження застосовуватися не будуть.
      Як пояснив прессекретар "Приватбанку" Олег Серга, обмеження застосовується тільки в тому випадку, якщо у банку немає можливості провести ідентифікацію платників, як того вимагає фінмоніторинг.
    • Від Maxxx
      Акціонерне товариство комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – Банк) висловлює вам свою повагу та інформує, що Банк здійснює постійний моніторинг діяльності своїх клієнтів на підставі положень Умов і правил надання послуг у системі Internet Banking Приват24, правил Міжнародних платіжних систем, ч. 6 ст. 11 Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (1).
      28 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Згідно з визначеннями закону будь-яке цифрове вираження вартості, яким можна торгувати в цифровому форматі або переказувати та яке може використовуватися для платіжних або інвестиційних цілей є віртуальним активом, а постачальники послуг, які надають послуги з обміну, переказу, зберігання, адміністрування, розповсюдження віртуальних активів або інструментів, що дають змогу контролювати віртуальні активи, або беруть участь і надають фінансові послуги, пов’язані із пропозицією емітента та/або продажем віртуальних активів, виступають у ролі суб’єкта первинного фінансового моніторингу та зобов’язані забезпечити всебічний аналіз і перевірку документів (інформації) про фінансові операції своїх клієнтів та відомостей про їх учасників.
      Відповідно до нашої оцінки наявний формат взаємодії із використанням API Приват24 за своїм змістом не відповідає вимогам чинного законодавства та програмі ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів Банку.
      Тому, починаючи
      з 07.10.2020, API Приват24 https://api.privatbank.ua/p24api/pay_pb з переказу на картку буде закрито,
      з 01.11.2020 API Приват24 https://api.privatbank.ua/p24api/ishop з приймання платежів також буде закрито.
    • Від CKS
      Добрый вечер.
      Вношу список для блокировки ресурсов Раши в микротик и блокируется доступ в приват 24 как для бизнеса так и обычное вместе с приложениями для смартфона.
      Как обойти блокировку? Есть у кого список ip адресов для добавления в белый список?
      Техподдержка ПриватБанка отморозилась.... типа данные конфиденциальные и т.д.
      Может кто подскажет в файловоле правильно указать с перечнем доменных имён ПриватБанка.
    • Від delfin
      C 16.07.18 перестала работать выписка по счету через API (https://api.privatbank.ua/p24api/rest_yur), вместо нее получаем вот такой ответ:
      <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><response version="1.0"><merchant><id>117173</id><signature>signature no need for rest_yur</signature></merchant><data><oper>cmt</oper><info><vitiazsybr></vitiazsybr></info></data></response>
       
      Это не Liqpay и т.д. а именно сам ПриватБанк (они вроде единственные в Украине у кого можно получать выписку по р/с через API для внесения платежей в биллинг). С пятницы ведем сложные переговоры с контакт центром, и они настойчиво нас не понимают, а их IT отдел не перезванивает по обращениям. Кто может сталкивался с таким?
    • Від Rudz
      принимали автоматом платежи через LiqPay. в связи со сменей предоставляющей стороны - сменили сегодня в "магазине" номер счёта, куда льются средства.
       
      спустя полдня, в 19:35 приходит письмо - наша служба мониторинга деактивировала ваш магазин, поскольку ваш номер телефона не совпадает с номером уполномоченного лица по указанному счёту. и инструкция - уполномоченному лицу вписать доверенное лицо через приват24 и подписать ецп, доверенному лицу - подойти в банк с паспортом и инн. в банк, бл@#ь, который закрылся полтора часа назад 
       
      ломлюсь в их чат поддержки - ну и кто так делает, мы интернет-провайдер (и это в названии "магазина" указано), а не колбасный магазин - у нас сервис круглосуточный, и часто он кому-то нужен срочно. активируйте обратно хоть до завтра, пока ваш чёртов банк снова откроется и мы физически сможем сделать то что вы требуете. "нет, мы не можем его временно активировать". "ок, дайте альтернативный способ, чтобы сейчас и в банк не идти" - "нету таких способов". на вопрос "с кем это можно обсудить непосредственно" - "со мной, но я ничем не могу помочь". на запрос контактов этой "мониторинговой службы" или как-то влияющего на неё руководства - "мы не предоставляем такой информации". п@зд#ц, просто слов нету,  как в нерабочее (ИХ нерабочее) время перекрыть платежи - это мы можем, а как разрулить ими же созданную ситуацию - так мы все сразу немочи 
       
      поделитесь плиз вменяемыми альтернативами автоматизованого эквайринга, у кого есть личный успешный опыт. а то с этой непробиваемой тупостью приватбанка уже не в первый раз приходится бороться - нахрен таких партнёров, которые за немалую комиссию мало того что головой не думают, так ещё и хрен пошевелятся чтобы проблему решить.

×
×
  • Створити нове...