Изменение настроек подключения для ОГО мобильный и U`net
У зв’язку з проведенням технологічних змін просимо перевірити Ваші налаштування підключення до Інтернету.
Ці налаштування можна знайти в розділі програми U`менеджер, в меню «Інструменти» - > «Опції». Перевірте, чи правильну точку доступу (APN) Ви прописали в налаштуваннях. Для голосових тарифних планів, пакетів на умовах передплати та пакетів U`net необхідно прописати точку 3g.utel.ua, для тарифних планів «ОГО!Мобільний» - точку unlim.utel.ua
Якщо у Вас прописана інша точка доступу, підключення не буде встановлено і Ви отримаєте повідомлення про помилку з’єднання.
У випадку, якщо Ви використовуєте для підключення мобільний телефон чи інший пристрій, ознайомтесь з детальним описом налаштування підключень на нашому сайті в
розділі «Налаштування» або телефонуйте за номером 1188 з мобільної мережі або 0 800 50 1188 з фіксованої мережі Укртелекому (дзвінки з мережі ВАТ «Укртелеком» безкоштовні).
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом