Аренда/покупка операторской АТС
-
Зараз на сторінці 0 користувачів
Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.
-
Схожий контент
-
Від Speednet
ИЩУ решение по Софту Виртуальная АТС White Label для операторов связи, интересует платформа для предоставление своим клиентам с функционалом Виртуальной АТС, Автообзвона
-
Від valerake
Добрый день. Мне нужен sip номер телефона на острове Гренада, Тринидад и Тобаго. Важно принимать и совершать звонки.
Задарма в этих странах номера не выдает.
Может ли кто-то помочь мне в этом вопросе?
-
Від TELESTAT
Доброго дня.
Мы, у себя в коллективе, обсудили вопрос того, как и чем мы можем быть полезны в данное время, по нашему направлению деятельности.
А именно: решения по IP-телефонии.
Для кол-центров, ISP, бизнеса, магазинов.
Идея такая: обычная стоимость нашего решения – 14 999 грн.
Это решение под ключ, с учетом работ по базовой настройке.
Сейчас мы готовы поставить свое решение со скидкой 50%.
Любому, кому необходимо.
И эту сумму можете не оплачивать нам - переведите в фонд поддержки ВСУ.
Под ваше честное слово.
Всю работу, которая зависит от нас - мы сделаем.
От вас требуется согласовать с нами Техническое Задание на внедрение, подготовить виртуальную машину или сервер и предоставить доступы.
Детальная информация о нашем продукте - тут: https://bit.ly/3IwXprl и на нашем сайте https://telestat.biz презентацию можно скачать тут https://bit.ly/2Dzd3WU
Если сейчас у вас, в данный момент, нет возможности поддержать ВСУ переводом средств, но есть потребность в качественном продукте для работы с телефонией, для обеспечения бесперебойной работы вашего кол-центра и обеспечения качественной техподдержкой и бесперебойным Интернет ваших клиентов - мы также готовы развернуть наш продукт у вас.
Без оплаты нам.
Перевод в фонд поддержки ВСУ сможете сделать, когда у вас появится такая возможность.
Тут мы полностью надеемся на ваше честное слово.
Давайте вместе поддержим ВСУ, клиентов и бизнес.
Если вас заинтересовало наше предложение - прошу писать в личку.
Или сюда.
PS: Речь идет об установке базовой конфигурации и базовой настройке АТС.
Без интеграции с биллингом или сверхсложной ivr.
-
Від TELESTAT
IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
Доброго дня!
Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень.
“ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
Та робити це швидко.
Посилання на презентацію:
Завантажити презентацію
Можливості інтеграції:
Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API.
Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
⚙️ Завдяки інтеграції ви отримуєте:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;
? Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;
✅ Можливості по телефонії:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;
??♀️ Налаштування безпеки:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;
Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
Вартість, з урахуванням базових налаштувань: 14 999 грн.
Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
Будемо раді співпраці!
ТЕЛЕСТАТ
https://telestat.biz
v.shyrkov@telestat.biz
+38044 227 8 278
+38067 508 2100
-
Від TELESTAT
IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
Доброго дня!
Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень.
“ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
Та робити це швидко.
Посилання на презентацію:
Завантажити презентацію
Можливості інтеграції:
Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API.
Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
⚙️ Завдяки інтеграції ви отримуєте:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;
? Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;
✅ Можливості по телефонії:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;
??♀️ Налаштування безпеки:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;
Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
Вартість, з урахуванням базових налаштувань: 14 999 грн.
Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
Будемо раді співпраці!
ТЕЛЕСТАТ
https://telestat.biz
v.shyrkov@telestat.biz
+38044 227 8 278
+38067 508 2100
-
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас