-
Зараз на сторінці 0 користувачів
Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.
-
Схожий контент
-
Від Oleh B
Доброго дня. В наявності маемо 100 комутаторів. Всі с 2 БЖ по 1100.
Ціна 8900 грн за 1 шт с 2 БЖ.
Маемо великі лоти по дуже гарній вартості. Залежить від кількості. Можемо зробити від ФОП.
Можемо зробити сервери
-
Від Dedy
Продам декілька таких телефонів, всі вони в робочому стані. Комплект як на фото.
700 грн штука
-
Від sys.and.networks
Продам коммутаторы Cisco PoE 3750-48PS, 3560-48PS
PoE на всех портах работает. Протестированы.
Чистые. Не запароленные.
Цена - 2499 грн/шт.
К ним есть гигабитные медные модули. Не фирменные(Китай), но работают. Цена - 249 грн/шт.
По всем вопросам прошу писать в ЛС.
-
Від Lacosta
Продам GSM VoIP-шлюз Hybertone GOIP16 б\у
перешли к нам после инвентаризации , рабочие
комплектация : шлюз GOIP16 (2шт) , антенны ( 32шт) , адаптер питания (1шт без сетевого провода )
цена за все 35000грн/договорная
-
Від TELESTAT
Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це ваш надійний партнер у сфері IP-телефонії, що забезпечує ефективну роботу кол-центру та високий рівень обслуговування клієнтів.
Ми не просто пропонуємо готове рішення, ми створюємо те, що вам потрібно.
Додаткові модулі, функціонал, звіти — усе для того, щоб ваша телефонія відповідала викликам вашого бізнесу.
Ви отримаєте інструмент, який буде працювати на вас.
🟣 Інтеграція:
Можливість інтеграції з білінг-системами або CRM\ERP, зокрема з UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими.
Інтеграція відбувається за допомогою API (зовнішньої системи), та дозволяє створити злагоджену екосистему для бізнесу.
📦 Приклади інтеграції:
~~~~~~~~~~~~~~~
✅ Інтелектуальна маршрутизація дзвінків – автоматичне перенаправлення на IVR або черги в залежності від типу клієнта (новий, існуючий, VIP) та часу доби.
✅ Автоматичне інформування – миттєве повідомлення про аварії чи інші важливі події.
✅ Самообслуговування через IVR – перевірка статусу послуг чи балансу, керування послугами та інші автоматизації.
✅ Гнучке керування послугами – активація, пауза, кредитування за запитом клієнта.
✅ Відображення даних клієнта – ім’я, адреса чи логін відображаються при вхідному дзвінку та в журналі дзвінків, що полегшує роботу операторів.
🟣 Інтеграція з AI:
Інтеграція з Google Text2Voice та, опційно, з 🤖 OpenAI Whisper чи іншими сервісами для роботи з аудіо, текстом та даними, виводячи якість обслуговування на новий рівень.
🟣 Інтеграція з Telegram, TurboSMS, поштою, веб-сайтом:
Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та голосові. Надсилання SMS клієнтам. Кнопка на вашому веб-сайті значно покращить комунікацію з клієнтами.
🟣 Власний API:
Наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко та створювати додаткові інтеграції.
ℹ️ Також ви отримаєте з ТЕЛЕСТАТ:
~~~~~~~~~~~~~~~
➕ Зменшення кількості пропущених дзвінків;
➕ Швидка реакція операторів на всі запити;
➕ Повна автоматизація ключових процесів;
➕ Детальні звіти для аналізу;
➕ Інструменти оцінювання роботи операторів;
➕ Інформація про дзвінки в реальному часі — більше жодної невизначеності;
📩 Дізнайтесь більше або замовте консультацію вже зараз:
👉 Телефон: +38 044 227-8-278
👉 Телефон: +38 067 508-1-100
👉 E-mail: sales@telestat.biz
👉 Вебсайт: telestat.biz
📲 Telegram:
Напишіть нам!
📎 Презентація:
Завантажити презентацію!
🚀 Оптимізуйте свій кол-центр разом з IP-АТС ТЕЛЕСТАТ!
-
Рекомендованные сообщения
Правила раздела Торговля.
Для удобства был создан раздел оборудования на сайте.
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас