Jump to content

Сервер DELL R230


Recommended Posts

Буду вдячний якщо хтось підскаже куди звернутись стосовно гарантійного обслуговування сервера DELL  R230 . Куплений приблизно першого квітня . При перезавантаженн видає помилку памяті, на панелі теж світиться індикатор що помилка памяті. Якщо повторно перезавантажити вже з кнопкти то з другого разу . деколи з 3 заватажуеться і працює без проблем. 

На оф сайті  для України нема контактів куди звернутись . Для росії є чат і контактні телефони.  Планку памяті в інший слот переставляв не допомогло. Сервера зупинити нема можливості тому що нема резервного. 

Link to post
Share on other sites

А заменить планку не пробовали? Обычно, если сервер говорит, что есть ошибка памяти - то есть ошибка памяти. Нужно заменить

 

https://dell.secure.force.com/partner/spf__partnersearch?c=ua&l=ru

 

По ссылке есть партнеры по Украине.

Самый простой вариант - проверить наличие гарантии на сайте DELL (в разделе Поддержка, http://www.dell.com/support/home/ua/ru/uabsdt1/?c=ua&l=ru&s=bsd&~ck=mn)

Если гарантия есть - обратится к поставщику данного сервера. Если нет - в любую ИТ-сервисную структуры. Если вы в Запорожье - можете написать, приедем - починим

Link to post
Share on other sites

Ні Запорожье далеко від нас.  Взагалі близько оф сервіса Делл. нема  :wacko: .  Замінити планку то звичайно варіант але  сервер гарантійний і це якось по гарантії зробити потрібно зі мінімальним простоєм. і все впирається в те що рядом нема нічого. Продавець як відправить то мінімум неділі дві не буде його в нас.

post-21032-0-48896300-1477924760_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Горячая линия DELL 0-800-502034

Опишете им проблему, они направят к вам сервисного инженера.

Судя по сайту DELL, у вас гарантия Onsite Service After Remote Diagnosis , так что расстояние до сервиса не ваша проблема.

Edited by Iridium
Link to post
Share on other sites

Дякую . зізвонився , судячи по телефону що перезвонювали це німці  :) . По російськи розмовляють , один одного ми зрозуміли  :) .   Скинули на пошту програмку та поросили відіслати їм логи які вона зніме, відіслав , у відповідь сказали що проблема не в нас одних і це не планка памяті, поки що вони не знають як це усунути, роботи ведуться.  Так що буду чекати і на випадок перезавантаження потрібно бути рядом бо помилка може вискочити знов як їй захочеться.

Ось такий сервіс  :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...