AndriyLL 0 Опубликовано: 2016-10-31 09:56:29 Share Опубликовано: 2016-10-31 09:56:29 Буду вдячний якщо хтось підскаже куди звернутись стосовно гарантійного обслуговування сервера DELL R230 . Куплений приблизно першого квітня . При перезавантаженн видає помилку памяті, на панелі теж світиться індикатор що помилка памяті. Якщо повторно перезавантажити вже з кнопкти то з другого разу . деколи з 3 заватажуеться і працює без проблем. На оф сайті для України нема контактів куди звернутись . Для росії є чат і контактні телефони. Планку памяті в інший слот переставляв не допомогло. Сервера зупинити нема можливості тому що нема резервного. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
WhiteBoroda 1 Опубліковано: 2016-10-31 10:17:31 Share Опубліковано: 2016-10-31 10:17:31 А заменить планку не пробовали? Обычно, если сервер говорит, что есть ошибка памяти - то есть ошибка памяти. Нужно заменить https://dell.secure.force.com/partner/spf__partnersearch?c=ua&l=ru По ссылке есть партнеры по Украине. Самый простой вариант - проверить наличие гарантии на сайте DELL (в разделе Поддержка, http://www.dell.com/support/home/ua/ru/uabsdt1/?c=ua&l=ru&s=bsd&~ck=mn) Если гарантия есть - обратится к поставщику данного сервера. Если нет - в любую ИТ-сервисную структуры. Если вы в Запорожье - можете написать, приедем - починим Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
AndriyLL 0 Опубліковано: 2016-10-31 14:39:22 Автор Share Опубліковано: 2016-10-31 14:39:22 Ні Запорожье далеко від нас. Взагалі близько оф сервіса Делл. нема . Замінити планку то звичайно варіант але сервер гарантійний і це якось по гарантії зробити потрібно зі мінімальним простоєм. і все впирається в те що рядом нема нічого. Продавець як відправить то мінімум неділі дві не буде його в нас. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Iridium 6 Опубліковано: 2016-10-31 18:19:17 Share Опубліковано: 2016-10-31 18:19:17 (відредаговано) Горячая линия DELL 0-800-502034 Опишете им проблему, они направят к вам сервисного инженера. Судя по сайту DELL, у вас гарантия Onsite Service After Remote Diagnosis , так что расстояние до сервиса не ваша проблема. Відредаговано 2016-10-31 18:24:28 Iridium Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
WhiteBoroda 1 Опубліковано: 2016-11-02 14:22:57 Share Опубліковано: 2016-11-02 14:22:57 Согласен с предыдущим оратором. Деллы должны решить этот вопрос быстро. Может, просто вышлют планку памяти Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
AndriyLL 0 Опубліковано: 2016-11-07 11:42:50 Автор Share Опубліковано: 2016-11-07 11:42:50 Дякую . зізвонився , судячи по телефону що перезвонювали це німці . По російськи розмовляють , один одного ми зрозуміли . Скинули на пошту програмку та поросили відіслати їм логи які вона зніме, відіслав , у відповідь сказали що проблема не в нас одних і це не планка памяті, поки що вони не знають як це усунути, роботи ведуться. Так що буду чекати і на випадок перезавантаження потрібно бути рядом бо помилка може вискочити знов як їй захочеться. Ось такий сервіс Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас