Шотландські вчені розробили в 100 разів дешевший спосіб отримання графену
Вчені з усього світу сподіваються, що графен допоможе створити акумуляторні батареї нового покоління, які здійснять переворот у автомобільній індустрії. Так, минулого року іспанські вчені з Університету Кордови першими створили справді потужні графенові батареї, з яких можна комплектувати акумулятори для електромобілів. Такі акумулятори дозволять автомобілю проїхати 1000 кілометрів до повної розрядки, а для того, щоб знову їх зарядити, знадобиться лише 8 хвилин.
Вчені з усього світу сподіваються, що графен допоможе створити акумуляторні батареї нового покоління, які здійснять переворот у автомобільній індустрії. Так, минулого року іспанські вчені з Університету Кордови першими створили справді потужні графенові батареї, з яких можна комплектувати акумулятори для електромобілів. Такі акумулятори дозволять автомобілю проїхати 1000 кілометрів до повної розрядки, а для того, щоб знову їх зарядити, знадобиться лише 8 хвилин.




Однак питання вартості графену ще й досі залишається відкритим. Щоб отримати високоякісний матеріал в збільшеному масштабі для створення електроніки на великих площах, графен виявився дорожчим, ніж стандартні електронні підкладки, такі як кремній.

Нещодавно дослідники з Університету Глазго, Шотландія, знайшли спосіб створення великих аркушів графену, використовуючи аналогічний тип дешевої міді, який використовується для виробництва літій-іонних батарей, повідомляє ресурс FacePla.net.

Більша частина вартості матеріалу належить спеціальній підкладці, на якій, власне, й вирощують графен. Матеріал отримують у вигляді моношару (шар товщиною в один атом), піддаючи впливу платини, нікелю або карбіду титану з етиленом або бензолом при високих температурах.

Щоб значно скоротити ці витрати, шотландські дослідники прийшли до ідеї нанесення високоякісного графену на поверхню недорогої мідної фольги, яку часто використовують для створення ультратонких катодів (електродів) в літій-іонних батарей.

Як виявилося, поверхня міді є чудовою підкладкою, на якій може формуватися графен.

«Ми використовували комерційно доступну мідь, вартість якої близько одного долара за квадратний метр, у порівнянні з приблизно $115 за аналогічну кількість міді, яку частіше використовують у виробництві графену», - зазначають науковці.
krivik_sania
2015-12-06 13:14:28
Avatar

Вчені з усього світу сподіваються, що графен допоможе створити акумуляторні батареї нового покоління, які здійснять переворот у автомобільній індустрії. Так, минулого року іспанські вчені з Університету Кордови першими створили справді потужні графенові батареї, з яких можна комплектувати акумулятори для електромобілів. Такі акумулятори дозволять автомобілю проїхати 1000 кілометрів до повної розрядки, а для того, щоб знову їх зарядити, знадобиться лише 8 хвилин.

pic.jpg

Однак питання вартості графену ще й досі залишається відкритим. Щоб отримати високоякісний матеріал в збільшеному масштабі для створення електроніки на великих площах, графен виявився дорожчим, ніж стандартні електронні підкладки, такі як кремній.

 

Нещодавно дослідники з Університету Глазго, Шотландія, знайшли спосіб створення великих аркушів графену, використовуючи аналогічний тип дешевої міді, який використовується для виробництва літій-іонних батарей, повідомляє ресурс FacePla.net.

 

Більша частина вартості матеріалу належить спеціальній підкладці, на якій, власне, й вирощують графен. Матеріал отримують у вигляді моношару (шар товщиною в один атом), піддаючи впливу платини, нікелю або карбіду титану з етиленом або бензолом при високих температурах.

 

Щоб значно скоротити ці витрати, шотландські дослідники прийшли до ідеї нанесення високоякісного графену на поверхню недорогої мідної фольги, яку часто використовують для створення ультратонких катодів (електродів) в літій-іонних батарей.

 

Як виявилося, поверхня міді є чудовою підкладкою, на якій може формуватися графен.

 

«Ми використовували комерційно доступну мідь, вартість якої близько одного долара за квадратний метр, у порівнянні з приблизно $115 за аналогічну кількість міді, яку частіше використовують у виробництві графену», - зазначають науковці.

 

Источник: ecotown

 

вот это круто , 1000 км без зарядки . как сделать такой аккумулятор , я себе хочу на велик или мопед буду ездить на нем в америку

Mess
2015-12-06 13:32:35
Avatar

Кому мопед, а кому запитать тех-площадку на длительный период времени.

NiTr0
2015-12-06 14:09:25
Avatar

Свинец на техплощадке всяко дешевле будет. А то что весит много - ну и фиг с ним...

ISP2000
2015-12-06 14:14:21
Avatar

Не успеете зарядить свинец, если свет будут давать по рассписанию - 10 минут в день ;-)

asdert
2015-12-06 15:29:36
Avatar

Что это за токи зарядки за 8 минут?? :o

или там напряжения на акку тыщи вольт?..

MICROWATT
2015-12-06 17:32:09
Avatar

Так это же чуточку перелицованное из сериала "британские ученые..."
 

Учумелые ручки
2015-12-06 18:44:43
Avatar

Не успеете зарядить свинец, если свет будут давать по рассписанию - 10 минут в день ;-)

А не хрен было кричать: "рехверендум ..." ... :(

maxx
2015-12-06 18:50:50
Avatar

 

Не успеете зарядить свинец, если свет будут давать по рассписанию - 10 минут в день ;-)

А не хрен было кричать: "рехверендум ..." ... :(

 

тонко тонко :)

blackjack
2015-12-06 19:58:46
Avatar

Я бы сказал наоборот толсто

sov
2015-12-06 23:34:38
Avatar

Что интересно, в 2014-м шотландцы тоже проводили референдум о независимости. Но 55% проголосовало за "остатся в составе Великобритании". Так что у них сейчас нет необходимости "зарядиться за 10" минут, в отличие от крымчан.

Но наработки, видать, остались :) Не пропадать-же добру...

F-u
2015-12-07 00:46:48
Avatar

Не успеете зарядить свинец, если свет будут давать по рассписанию - 10 минут в день ;-)

 

OJGyVdjiNgU.jpg

 

ибо не**й

You should to log in

loading