Ініціативна група оприлюднила проект стратегії розвитку платного телебачення україни. Протягом трьох місяців професійні об’єднання провайдерів програмної послуги спільно з представниками ключових гравців ринку платного телебачення обговорювали майбутні перспективи Pay TV в Україні.
Ініціативна група оприлюднила проект стратегії розвитку платного телебачення україни. Протягом трьох місяців професійні об’єднання провайдерів програмної послуги спільно з представниками ключових гравців ринку платного телебачення обговорювали майбутні перспективи Pay TV в Україні.
Результатом довготривалих обговорень став проект Стратегії розвитку платного телебачення України. Зміст документу зосереджений довкола практичних механізмів стабілізації ринку і забезпечення розвитку сфери платного телебачення в Україні. Беручи до уваги сучасні тенденції розвитку інформаційного простору України та вимоги демократичного суспільства, група експертів напрацьовала проект Стратегії з урахуванням необхідності в ефективній протидії піратству, випадків недобросовісної конкуренції та переходу глядачів до піратських та інших систем телебачення, які існують поза державним наглядом.
Текст документа [file]/get/news/7329/[/file]
Особливу увагу представники ринку звернули на можливість збереження балансу між платною і безоплатною моделями телевізійного бізнесу, на зменшення негативних і посилення позитивних наслідків впливу нових стейкхолдерів Рay TV. За результатами обговорення були розроблені пропозиції вдосконалення умов розвитку вітчизняного Рay TV для профільних об’єднань провайдерів, медіа, для Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення та депутатів Верховної Ради України. До документу додається перелік заходів, які автори Стратегії пропонують зробити вже у цьому році. Найближчим часом у планах – обговорення Стратегі у більш широкому професійному колі: в Національній раді, на численних майданчиках галузевих заходів, а також існує пропозиція до провідних українських мовників провести спільний Круглий стіл з питань можливої реалізації Стратегії.
В обговоренні тексту Стратегії взяли участь:
– від Асоціації правовласників та постачальників контенту – Наталія Клітна,
– від Телекомунікаційної палати України – Анна Новак,
– від Інтернет Асоціації України – Костянтин Жакун,
– від Асоціації «Укртелемережа» – Тетяна Зачипиленко,
– від Спілки операторів телекомунікацій Одеси й Одеської області – Станіслав Ясиневич,
– від Всеукраїнської асоціації операторів кабельного телебачення і телеінформаційних мереж – Галина Полхович,
– від Спілки кабельного телебачення України – Олександр Швець,
– від компанії Triolan – Максим Кравчук,
– від компанії Ланет – Дмитро Ганзенко.
Цим повідомленням учасники ініціативної групи оприлюднюю проект Стратегії і закликають усіх зацікавлених осіб долучатися до його обговорення.
Телекомпалата України сподівається, що згаданий документ не залишиться текстом на папері, а дійсно стане Дорожньою картою для ринку платного телебачення в України!
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом