З 16 березня в компанії спостерігається зростання денного трафіку на 30%. А в "пікові години" в будні — до 17% у порівнянні з даними лютого за аналогічний період. Споживання трафіку бізнес-клієнтів HoReCa впало на 33%, а онлайн-бізнесу збільшилася рівнозначно за даними Дата-центру ВОЛЯ.
Стрімке зростання денного трафіку не впливає на якість послуг, оскільки мережа спроектована з урахуванням максимального навантаження, яке настає переважно з 19:00 до 22:30. Станом на 30 березня зростання споживання трафіку становило 17% у порівнянні з сумарним трафіком по всіх містах під час максимального навантаження.
Це пов'язано з тим, що більшість компаній перейшла на віддалену роботу і використовує стрімінгові сервіси для зв'язку. Незважаючи на те, що навантаження на мережі виходить за межі планового, інженери компанії ВОЛЯ постійно контролюють ситуацію і попереджають виникнення перенавантаження мережі.
Проблеми спостерігаються в секторі В2В, який тісно співпрацює з HoReCa. Такий бізнес, як готелі, ресторани, турбізнес, ТРЦ, більше схильний до негативного впливу карантину і, у результаті, споживання ним трафіку знизилося на 33%. Поряд з тим, за даними Дата-центру ВОЛЯ, на 29% збільшився трафік бізнесу, діяльність якого пов'язана з освітніми онлайн-послугами — вебінари, тренінги, а також онлайн-магазини і послуги хостингу.
Подготоваливают к очередному повышению тарифов )
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом