Киянин вимагає стягнути з ТОВ "Воля-Кабель" на його користь 250 тисяч гривень компенсації за моральну шкоду
Спочатку чоловік платив по 100-120 гривень в місяць, а вже зовсім скоро абонентська плата становила 217 гривень
Мешканець Києва користувався послугами провайдера "Воля". Він
неодноразово вимагав перерахувати плату через низьку якість інтернету.
Однак це ігнорували, тож йому довелось звертатися до суду.
Як йдеться у рішенні Деснянського районного
суду Києва, чоловік у листопаді 2019 року став клієнтом
інтернет-провайдера ТОВ "Воля-Кабель". Він звертався на гарячі лінії,
писав на пошту, залишав повідомлення та інше з метою отримати послуги,
за які він платив, а саме швидкість інтернету 100 Мбіт/с.
Спочатку чоловік платив по 100-120 гривень в місяць, а вже зовсім
скоро абонентська плата становила 217 гривень. Він неодноразово вимагав
перерахувати плату через низьку якість інтернету.
Вимоги чоловіка:
- визнати винним ТОВ "Воля-Кабель" у порушенні прав споживача,
- стягнути з ТОВ "Воля-Кабель" на його користь 250 тисяч гривень
компенсації за моральну шкоду та витрати на оплату послуг за інтернет та
телебачення у розмірі 50% від вартості місячної абонплати через
неналежну їх якість,
- стягнути з ТОВ "Воля-Кабель" на його користь 3% пені за кожен день, який надається для усунення неналежної якості послуг,
- притягнути до відповідальності ТОВ "Воля-Кабель".
Розгляд справи
У ТОВ "Воля-Кабель" зазначили, що абоненту підключили послугу
ТБ+Інтернет на акційних умовах - Multi mix. Вартість тарифу становила 99
гривень.
"Після закінчення періоду дії акційних умов, якщо користувач
самостійно не обере регулярні умови надання послуги "ТБ+Інтернет", вона
надаватиметься відповідно до умов і характеристик аналогічного
регулярного плану підписки, вартістю згідно з чинними тарифами на момент
зміни умов надання послуги з акційних на регулярні. Клієнт не звертався
з проханням здійснити виїзд технічними працівниками товариства для
виявлення можливих несправностей пошкодження, а саме абонентського
відгалуження за місцем надання йому послуг", - зазначив
інтернет-провайдер.
Суд з'ясував, що 01.01.2022 року у зв'язку з актуалізацією абонентної
плати та оптимізації тарифної лінійки, абонента перевели на тариф
"Легкий" пакет "Соціальний", щомісячна плата за який становила 310
гривень. 29.03.2023 року своєю заявою до товариства він розірвав
договірні відносини (припинення надання послуги ТБ+Інтернет), вказавши
причину - "переїзд в інше місто".
Яким було рішення суду?
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він окрім як цитування
законодавства констатування факту порушення Конституції України та
судової практики не пояснив, у чому полягає порушення його прав.
"Позивач не навів достатньо доказів на підтвердження підстав для
задоволення позову у зв'язку з цим суд приходить до висновку, що у
задоволенні вимог чоловіка до ТОВ "Воля-Кабель" про захист прав
споживача, слід відмовити", - наголосили у суді.
чи банально у нього встановленний тп740 якому 10 років, а на його iphone15 не тягне більше ніж 1 мегабіт
Весело когось лошити поки не опинишся на його місці...
Дякую ДатаВолі ;) за виховання абонентів.
Шари не буде.
купить такое, даже не представляю, сколько яхт ушло в откаты.
кастомер - похоже тоже, фашист какой-то.
хуже только UMC, с их покупками операторов, и перекладыванием потерь на нашу абонплату за мобилу.
я вообще не понимаю, при таких ресурсах, тупо не развиватся. что одним что другим.
хотя, в таких конторах, как говрил один знакомый, мы посторили 4G, другие - теперь еблом торгуют.
(не дословно, и не так говорил, это мой перевод смысла корпоративного говна)
You should to log in