У Cisco кажуть, що накопичення придбаного та деінстальованого обладнання спричиняє уповільнення кількості нових замовлень і впливає на прибутки.
У той час як проблеми з ланцюгом постачання, які переслідували більшість мережевих постачальників протягом останніх кількох років, зменшилися, Cisco каже, що поточною проблемою є відставання придбаного обладнання, яке чекає на встановлення великими підприємствами та постачальниками послуг.
«Після трьох чвертей надзвичайно потужних поставок продуктів наші клієнти тепер зосереджені на встановленні та впровадженні продуктів такого безпрецедентного рівня. Вузьке місце, яке ми раніше спостерігали в ланцюжку постачання, тепер перемістилося вниз за течією до впровадження нашими клієнтами та партнерами», — сказав генеральний директор Cisco. Про це Chuck Robbins заявив аналітикам під час фінансового звіту за перший квартал цього тижня.
Як приклад Роббінс навів велике підприємство, яке, можливо, займається оновленням інфраструктури або розгортанням філії та замовило та отримало 400-500 комутаторів. Можливо, це обладнання знаходиться на підприємстві й очікує на встановлення. Або підприємство може мати партнера, який виконує інсценування, і цей партнер може мати резервну копію. «Тож це різниться, але це може бути або одне з них, або поєднання обох», — сказав він.
«Простіше кажучи, клієнтам зараз потрібен час, щоб освоїти та розгорнути ці посилені поставки продуктів», — сказав Роббінс. За оцінками Cisco, «у руках клієнтів є додаткові відправлені замовлення на чверть-дві чверті, які все ще очікують на розгортання», – додав він.
У результаті буде менше замовлень, поки не буде встановлено цей відставання, і це вплине на доходи компанії, сказав Роббінс. «Ми вважаємо, що цей етап впровадження є основною причиною уповільнення нових замовлень».
Це не означає, що продукти не продаються. Роббінс зазначив, що зростання доходу від продукту в першому кварталі склало 9% у порівнянні з минулим роком. Але якщо порівняти це зі зростанням доходу від продукту в четвертому кварталі на 20% і зростанням доходу від продукту в третьому кварталі на 17%, стає очевидним, звідки потенційно береться відставання від продукту.
Що стосується загальних обмежень ланцюга постачання, Cisco каже, що вони зараз позаду постачальника. «… як терміни доставки, так і терміни виконання робіт, а також відставання в основному повернулися до нормального рівня», — сказав фінансовий директор Cisco Скотт Геррен. Cisco заявила, що на початку 2022 року відставання від її продуктів оцінювалося майже в 14 мільярдів доларів , а відставання від програмного забезпечення становило близько 2 мільярдів доларів у лютому 2023 року.
Інші постачальники, такі як Arista Networks і Juniper Networks, повідомили про подібну нормалізацію. Нещодавно компанія Arista заявила, що ланцюжок поставок і терміни виконання неухильно покращуються у 2023 році та, як очікується, нормалізуються у 2024 році.
Ще однією гарячою темою в результатах Cisco за перший квартал є зростаючий вплив мереж ШІ на кінцевий результат.
«Ми бачимо продовження розвитку штучного інтелекту, оскільки троє з чотирьох найкращих клієнтів розгортають нашу гіпермасштабну мережу штучного інтелекту Ethernet. Ми також уже маємо на увазі замовлення на інфраструктуру штучного інтелекту на суму понад 1 мільярд доларів США для основних хмарних постачальників у 2025 фінансовому році», — сказав Роббінс.
Постачальник заявив, що продовжує співпрацю з ключовими партнерами щодо графічних процесорів і систем зберігання для створення мережевого обладнання штучного інтелекту на основі технологій Ethernet, інфраструктури з підтримкою графічного процесора та спільно перевірених і підтверджених еталонних архітектур.
Роббінс процитував нещодавні висновки 650 Group про те, що, за прогнозами , ринок перемикання AI перевищить 10 мільярдів доларів до 2027 року.
Arista також повідомила про зростання розвитку мереж ШІ. Очікується, що випробування мереж штучного інтелекту розпочнуться у 2024 році, а розгортання виробництва стане більш поширеним у 2025 році, що призведе до доходу від штучного інтелекту в розмірі 750 мільйонів доларів.
Juniper також повідомила про зростання мереж ШІ за останні тижні.
«Ми очікуємо, що запровадження штучного інтелекту призведе до значного зростання трафіку, що, ймовірно, з часом сприятиме розвитку нашого хмарного простору», — сказав генеральний директор Juniper Рамі Рахім під час останнього фінансового звіту компанії. «Ми також залишаємось оптимістами щодо можливості перемикання наших центрів обробки даних зі штучним інтелектом, але ми вже бачимо успіх у великих хмарних і корпоративних облікових записах завдяки продуктивності та енергоефективності нашого спеціального кремнію, можливостям керування перевантаженнями, вбудованим у нашу операційну систему Junos, і нашій підтримці. для таких технологій, як мережі RDMA [прямий віддалений доступ до пам’яті].
«Наш оптимізм обумовлений нашим потужним широким охопленням, швидким зростанням трафіку, що продовжується в багатьох середовищах цих клієнтів, і можливістю отримати вигоду від прийняття великої мовної моделі та створення кластерів ШІ, де ми знаходимося. спостерігаючи сильну залученість клієнтів, яка викликає оптимізм щодо нашої можливості отримати вигоду, оскільки галузь все більше вважає Ethernet правильним вибором для широкого спектру випадків використання AI-ML, включаючи інтерфейсні, внутрішні, друковані мережі та мережі зберігання, – сказав Рахім.
кто-то лет 10-15 вообще этот cisco слышал, ну кроме вторички.
реально интерсно, как они живут.
хотя, может как Microsoft, свой корпоративный рынок.
походы с хомячками в рестораны и все такое.
cisco и операторский, х.з.
напишите в комментах, это не ютуб, тут можно ))
You should to log in