Jump to content
Local

antilock

Muggles
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Обычный

About antilock

  • Rank
    Пролетал Мимо

Информация

  • Пол
    Мужчина

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. antilock

    Релизы Ubilling 2018

    Дякую ))
  2. antilock

    Релизы Ubilling 2018

    :)) Приклад: перше число місця, в 00:00 старгейзер проводить обробку абонентів, завершує у 00:00:05, в 00:01:00 UBILLING відключив першого клієнта і починає відключати далі, до 00:04:59 відключено 4 клієнта, в 00:05:00 крон запуска завдання на знижку, а вже в 00:05:10 всіх клієнтів в кого не достатньо коштів вже відключенно в UBILLING-гу. Тобто коли прохидить якась дія по зміні даних абонента в самому UBILLING-гу викликано стороньо, в мому випадку це накопичувальна знижка, то UBILLING дуже швидко обробляє дані клієнтів.
  3. antilock

    Релизы Ubilling 2018

    Справа точно не в обладненні..... був проведений тест: включено накопичувальну знижку в 00:05, так до цього часу було оброблено 4 клієнта... і в 00:05 починає спрацьовувати накопичувальна знижка, і вуаля - всі клієнти оброблені!!!! База не велика. Тобто - пройшли зміни по фінансах і всіх клієнтів за 1 хвилингу було оброблено... всі які не оплачені в Ubilling-у були червоними, а накопичувальна знижка була нарахована...
  4. antilock

    Релизы Ubilling 2018

    Накопичувальна скидка.
  5. antilock

    Релизы Ubilling 2018

    Потрібна допомога!!! 1 число а Ubilling дуже-дуже-дуже (15 клієнтів / 20 хвилин ) довго проводить обробку клієнтів.... в кого так було і як виправити???
  6. Другий місяць тестую і: 1. При настані нового місяця о 00:00:01-05 старгейзер знімає з абонентів кошти, і відключає, але в Ubilling-u ще всі активні, і тільки через 1хв відключив 1 клієнта (на робочому сервері 1клієнт/хв , на тестовому скорші - десь за 5хв всіх).... - куди дивитись? 2. Крон налаштований на знижку о 00:02:00 - в 00:02:01-05 всім абонентам кого не встиг обробити Ubilling було нарахавано знижку - можливо потрібно щоб знижка відштовхувалась від логів старгезера, тоді і поставити крон можна на 00:01:00, щоб одразу обробляло ))) 3. Після обробки знижки в 00:02:01-05, Ubilling в 00:03:00 всіх в кого був відємний баланс відключив, і вони стали не активними, але знижку нарахував (тільки на робочому сервері, на тестовому ще 2 хв. відключав) - чи можна щоб Ubilling скорші обробляв, так як старгейзер?
  7. Доброго дня.

    Порадили Вас як консультанта по налашутванню freebsd.

    Провайдер виділив мені 28 маску з реальними ір - як мені правильно налаштувати їх для трансляції в мережі для всіх клієнтів? Також планується якщо хтось захоче то видати йому білу ір.

    На даний час freebsd 10.4, планую ставити 11.2, База абонів до 500

     

  8. Нові питання: 1. Якщо в абонента включений кредит пожитєво то йому також рахує знижку? - нарахувало 2. Не знаю коли почалось але вчора замітив що дуже довго обробляє клієнтів... знижку всю зробило в секунди і поставило тим людям що немали б мати через це...
  9. Значить нормально скопіпастіть кверю. Дякую )))
  10. Получилось... DELETE from payments WHERE note = 'DISCOUNT:0' Як на рахунок того що коли примусово поставити знижку 0% її всерівно обробляє як для всіх?
  11. SELECT * from payments 11512 => array ( 'id' => '11908', 'login' => '***********', 'date' => '2018-08-31 13:00:02', 'admin' => 'guest', 'balance' => '0', 'summ' => '0', 'cashtypeid' => '2', 'note' => 'DISCOUNT:0', ),
  12. ви "рух коштів" від "фінансового звіту" відрізняєте? вже заплутався... CUD_CORRECT=1 не буде відображатись ні в фінансовому звіті ні в русі коштів... а тільки в детальній статистиці... DELETE from `payments` WHERE `note` LIKE 'DISCOUNT:%'   або щось на кшталт нажаль не спрацьовує (((
  13. Самі хотіли "корегування" опційно. Воно водображається в русі коштів. CUD_CORRECT=1 якщо це буде зроблено то в русі коштів відображатись не буде? так чи можите з цим зараз допомогти?
  14. При примусовій знижці в 0 абоненту нараховується знижка яка виставлена для всіх... 2. Аналогічно опцією аля CUD_CORRECT=1 - чи буде відображатись в оплатах? Чи можна це очистити у всіх абонентів зразу? 4. Щоб була можливість очистити
  15. 1. Вибір тарифів для яких потрібно накопичувати % 2. Вибирати яким чином зараховувати % - додавати чи корегувати - при додаванні ці коште показані як реальні і є плутанина з касою. 3. Можливість поставити % через . або , - якщо поставити 2,5 (2.5) то буде 25% 4. Очищення історії додавання %
×