Перейти до

IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ". Сповіщення клієнтів. Синтез мови. Автоматизація перевірки балансу. Контроль пропущених й операторів. Інтеграція та багато інших можливостей.


Рекомендованные сообщения

Доброго дня! 

 

Хочу звернути вашу увагу, та розповісти Вам, про наш новий продукт.

IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ".

 

Спойлер під прихованим текстом ;)

 


 

Скрытый текст

 

Посилання на презентацію:

Завантажити презентацію

 

 

Можливості інтеграції:

Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 

Зокрема з UserSide та іншими.

 

 

⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки);
  2. Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця);
  3. Активувати “кредит довіри”;
  4. Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях;
  5. В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”;
  6. Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови;
  7. Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;

 

 

 

?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними;
  2. Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов;
  3. Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу;
  4. Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback);
  5. Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами);
  6. Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback);
  7. Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка);
  8. Інформаційне вікно про вхідні дзвінки;
  9. Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування;
  10. Аналіз роботи операторів та інші звіти;
  11. Аналіз дзвінків з унікальних номерів;
  12. Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;

 

 

 

   Можливості по телефонії:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів;
  2. Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR);
  3. Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора;
  4. Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами;
  5. Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку;
  6. Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу;
  7. Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо;
  8. Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;

 

 

??‍♀️   Налаштування безпеки:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів;
  2. Встановлення прав на прослуховування записів розмов;
  3. Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери);
  4. Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;

 

 

 

Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.

 

Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.

Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.

За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.

 

 

 

 

 

banner_FOP_UKR_v2.thumb.png.127272300bce4ac732dbd7f37919d609.png

 

 

Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися, інформація

про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.

 

А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого

поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,

пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.

 

З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо

Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.

Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень. 

 

Також “ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).

Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.

Та робити це швидко.

 

 

Посилання на презентацію:

Завантажити презентацію

 

 

Можливості інтеграції:

 

Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 

 

Зокрема з UserSide та іншими.

 

 

 

banner_oPanel_UKR.thumb.png.e0b9cc344a9f377c068ceca326c1e1a8.png

 

 

 

 

⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки);
  2. Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця);
  3. Активувати “кредит довіри”;
  4. Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях;
  5. В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”;
  6. Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови;
  7. Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;

 

 

 

?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними;
  2. Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов;
  3. Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу;
  4. Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback);
  5. Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами);
  6. Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback);
  7. Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка);
  8. Інформаційне вікно про вхідні дзвінки;
  9. Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування;
  10. Аналіз роботи операторів та інші звіти;
  11. Аналіз дзвінків з унікальних номерів;
  12. Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;

 

 

 

   Можливості по телефонії:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів;
  2. Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR);
  3. Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора;
  4. Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами;
  5. Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку;
  6. Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу;
  7. Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо;
  8. Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;

 

 

??‍♀️   Налаштування безпеки:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

  1. Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів;
  2. Встановлення прав на прослуховування записів розмов;
  3. Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери);
  4. Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;

 

 

 

 

 

Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.

IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.

 

У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати

актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.

 

 

 

Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.

 

Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.

Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.

За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.

 

 

 

Будемо раді співпраці! 

 

 

ТЕЛЕСТАТ

https://telestat.biz

v.shyrkov@telestat.biz

+38044 227 8 278

+38067 508 2100

Відредаговано TELESTAT
Надання більш актуальної та повної інформації
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, a_n_h сказав:

Цена?!

 

Доброго дня, 

 

Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.

 

Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.

Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально. За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проекту.

 

Базові технічні вимоги для обладнання (vps або фізичного сервера): 

 

CPU:    1  (4 ядра)
RAM:   8ГБ
HDD:   від 120ГБ SSD/SAS (в залежності від кількості записів та часу зберігання, із розрахунку 1мб = 1 хвилина)
OS:      Ubuntu 18.04 LTS x64

 

 

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, mr.Scamp сказав:

Чи можливо взяти на тест?

 

 

Доброго дня, 

 

Можемо домовитися про онлайн демонстрацію (zoom. teams або інше), заодно обговоримо питання, що до проблематики та задач, котрі ви бажаєте вирішити у себе на підприємстві.  

Мої контакти в підпису до першого посту. 

 

Звертайтеся, будемо раді співпраці. 

 

Канали зв'язку за вашим бажанням:  телефон, email, Telegram, Viber.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • TELESTAT changed the title to IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ". Сповіщення клієнтів. Синтез мови. Автоматизація перевірки балансу. Контроль пропущених й операторів. Інтеграція та багато інших можливостей.
  • 1 month later...

Доброго дня.

Мы, у себя в коллективе, обсудили вопрос того, как и чем мы можем быть полезны в данное время, по нашему направлению деятельности.

А именно: решения по IP-телефонии. 
Для кол-центров, ISP, бизнеса, магазинов.

 

Идея такая:  обычная стоимость нашего решения – 14 999 грн. 
Это решение под ключ, с учетом работ по базовой настройке. 

Сейчас мы готовы поставить свое решение со скидкой 50%. 

 

Любому, кому необходимо.

 

И эту сумму можете не оплачивать нам - переведите в фонд поддержки ВСУ.
Под ваше честное слово.

 

Всю работу, которая зависит от нас - мы сделаем. 

 

От вас требуется согласовать с нами Техническое Задание на внедрение, подготовить виртуальную машину или сервер и предоставить доступы.

 

Детальная информация о нашем продукте - тут:  https://bit.ly/3IwXprl  и на нашем сайте https://telestat.biz презентацию можно скачать тут  https://bit.ly/2Dzd3WU 


Если сейчас у вас, в данный момент, нет возможности поддержать ВСУ переводом средств, но есть потребность в качественном продукте для работы с телефонией, для обеспечения бесперебойной работы вашего кол-центра и обеспечения качественной техподдержкой и бесперебойным Интернет ваших клиентов - мы также готовы развернуть наш продукт у вас.

Без оплаты нам.

 


Перевод в фонд поддержки ВСУ сможете сделать, когда у вас появится такая возможность.
Тут мы полностью надеемся на ваше честное слово.

 

Давайте вместе поддержим ВСУ, клиентов и бизнес.

 

Если вас заинтересовало наше предложение - прошу писать в личку.

Или сюда.

 

PS: Речь идет об установке базовой конфигурации и базовой настройке АТС. 
Без интеграции с биллингом или сверхсложной ivr.

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від TELESTAT
      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ: Сучасне рішення для організації роботи Call-центрів

       
      Доброго дня!

      Раді представити наш продукт — IP-АТС ТЕЛЕСТАТ, розроблений спеціально для автоматизації й оптимізації роботи call-центрів та відділів технічної підтримки Інтернет-провайдерів.

      Наше рішення вже ефективно працює, допомагаючи нашим клієнтам виводити якість роботи call-центрів та обслуговування дзвінків на новий рівень.
      Та дозволяє не тільки поліпшити обслуговування клієнтів, але й зменшити навантаження на операторів та підвищити загальну ефективність команди, автоматизуючи більшість рутинних процесів.
       
      ТЕЛЕСТАТ — потужне, гнучке рішення для автоматизації call-центрів і оптимізації клієнтського обслуговування.
      З нашою допомогою ви зможете знизити навантаження на операторів, прискорити обслуговування та скоротити операційні витрати.
       


      ✅  Переваги для бізнесу
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Інтеграція з CRM та білінговими системами (UserSide, Abills, Ubilling та іншими, через API). Інтеграції з Google Text2Voice, Telegram, Email, веб-сайтом, можлива інтеграція (опційно) з OpenAI Whisper чи іншими сервісами; API: наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко, та робити додаткові інтеграції; Автоматизація обслуговування: розвантажує операторів та дозволяє клієнтам самостійно отримувати відповіді на базові питання: статус послуг та керування послугами (активація, пауза, відновлення), баланс, інформацію про наявність аварій тощо. Це вивільняє час ваших співробітників для більш важливих завдань та підвищує їх продуктивність. Гнучке налаштування маршрутизації дзвінків, залежно від: часу, типу клієнта, поточного балансу, адреси, наявності аварій, стану обладнання та інших умов; Зменшення кількості втрачених дзвінків: завдяки ефективним механізмам обробки пропущених дзвінків, наша система дозволяє швидко інформувати операторів про пропущені дзвінки, що забезпечує їх швидке реагування; Прозора аналітика та звітність: отримуйте детальні звіти та аналітику в режимі реального часу, що надають повну картину щодо дзвінків: кількість вхідних, пропущених, швидкість обробки та ефективність роботи операторів; Інформація по чергах — онлайн: дізнавайтеся поточний стан дзвінків у чергах, та операторів у реальному часі; Можливість самостійного обслуговування та зміни налаштувань IP-АТС без звернення до служби технічної підтримки; Можливість розширення функціоналу за запитом: створення індивідуальних модулів, звітів, інтеграцій та іншого функціоналу; Гнучкі налаштування прав: завдяки гнучким налаштуванням ви можете налаштовувати права користувачів на доступ до інформації по дзвінках; Хмара або локальна інсталяція: для більш гнучкого планування своєї інфраструктури та витрат ви маєте змогу обирати варіанти розташування телефонії в хмарі чи на своєму локальному сервері;
         

      ✨  Ключові особливості:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Гнучкість розташування
      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ можна розгорнути як у нашій хмарі, так і на ваших серверах, зберігаючи, в обох варіантах, гнучкість та повний контроль над адмініструванням АТС.
       
      Автоматизація самообслуговування клієнтів
      Інструменти самообслуговування, включно із синтезом мови (Google Text2Voice API) та інтеграцією з обліковою системою провайдера, надають можливість клієнтам самостійно вирішувати більшість типових запитів. Багаторівневі інтерактивні голосові меню (IVR), автоматизована перевірка балансу або статусу послуг, сповіщення по аваріях суттєво знижують навантаження на операторів і прискорюють процес обробки запитів.  Це значно підвищує можливості автоматизації обслуговування клієнтів та зменшує навантаження на операторів.

      Розумна маршрутизація дзвінків
      Автоматичне розподілення дзвінків між операторами, враховуючи такі критерії, як: адреса, баланс, час доби, пріоритет (наприклад, для VIP-клієнтів), наявність закріпленого менеджера та інше. Це допомагає скоротити час очікування клієнтів, підвищити ефективність роботи кол-центру та оптимально розподілити навантаження на команду.
       
      Інтеграція з CRM та білінговими системами
      Завдяки інтеграції, з галузевими CRM та білінговими платформами, такими як UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими ми отримуємо можливість більш гнучко взаємодіяти із дзвінками від клієнтів, надаючи можливість більш гнучкого їх обслуговування. Це дозволяє: автоматизувати перевірку балансу, статусу послуги, пройти авторизацію, активувати чи деактивувати послугу, автоматично (залежно від типу клієнта, його номера, адреси чи стану обладнання) направити дзвінок на відповідний IVR чи чергу, відтворити персоналізоване повідомлення чи сповіщення про аварію, фіксувати ПІБ чи адресу клієнта в журналі дзвінків, дії клієнта в IVR тощо.
       
      Контроль пропущених дзвінків
      Наша IP-АТС забезпечує контроль за пропущеними дзвінками, дозволяючи відстежувати їх обробку у режимі онлайн та налаштовувати повідомлення, про такі дзвінки, для інформування операторів. Це сприяє швидкому реагуванню на пропущені виклики та підвищенню рівня обслуговування клієнтів.
       
      Розширена аналітика та звітність
      Система аналітики в реальному часі дозволяє отримувати вичерпні звіти щодо: кількості оброблених і пропущених дзвінків, продуктивності операторів, поточному статусу операторів (вільний, розмовляю), кількості дзвінків у чергах та інших критичних показників. Це дозволяє керівництву приймати обґрунтовані рішення, спрямовані на оптимізацію роботи call-центру та підвищення якості сервісу.
       
      Технічна підтримка та розробка
      Ми пропонуємо нашим клієнтам гнучке налаштування IP-АТС ТЕЛЕСТАТ та оперативну технічну підтримку. Наш технічний відділ завжди допоможе зі швидкою та якісною розробкою нових або модернізацією наявних функціональних модулів, звітів та аналітики. Ми супроводжуємо проєкт на всіх етапах — від обговорення задачі та складання технічного завдання до тестування і здачі робіт. Такий підхід надає нашим клієнтам гнучкість і впевненість у швидкому вирішенні завдань, вигідно відрізняючи нас від конкурентів.
       
      Закріплений менеджер для кожного клієнта
      Ключова перевага IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — закріплений менеджер для кожного клієнта. Ваш менеджер завжди готовий допомогти з будь-якими питаннями, пов'язаними з технічною підтримкою чи розробкою нових модулів. Це забезпечує персоналізований сервіс та швидке реагування, що виділяє нас серед конкурентів.
       
       
       
      🔥  Можливості:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Контроль та аналітика дзвінків
      Можливість моніторингу в реальному часі, спостереження за чергами та операторами, прослуховування поточних дзвінків у режимі реального часу, отримання детальних звітів щодо роботи операторів є ключовими для ефективної оптимізації робочих процесів.

      Інтеграція з Telegram, TurboSMS та електронною поштою
      Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та інші важливі події можуть надсилатися через зручні канали зв'язку, що підвищує швидкість інформування.

      Синтез мови (Google Text2Voice API)
      Використання синтезу голосу для автоматизованих повідомлень є особливо корисним для побудови систем самообслуговування та оповіщення клієнтів, забезпечуючи зручність і швидкість.

      Особистий кабінет співробітника
      Кожен оператор має доступ до свого особистого кабінету, що надає можливість працювати із даними по дзвінках, пропущеними дзвінками, SMS та прослуховувати записи розмов, підвищуючи прозорість та ефективність роботи.

      Запис дзвінків та оцінка якості роботи операторів
      Модулі запису дзвінків та оцінювання якості обслуговування дозволяють здійснювати контроль за якістю наданих послуг, підвищувати рівень обслуговування та покращувати продуктивність команди. Клієнти можуть оцінювати якість обслуговування після завершення розмови, що забезпечує додатковий рівень контролю.

      Кнопка "Click-to-Callback" для сайту
      Встановлення цієї кнопки на вашому веб-сайті значно покращить конверсію звернень та прискорить реакцію на запити клієнтів.

      VIP-клієнти та ведучий менеджер
      Функція "VIP-клієнт" дозволяє встановлювати пріоритет для вхідних дзвінків, забезпечуючи їх швидшу обробку. Функція "Ведучий менеджер" дозволяє автоматично спрямовувати дзвінки від клієнта до закріпленого за ним менеджера для забезпечення персоналізованого сервісу.

      Повторне з'єднання з менеджером
      Забезпечує повторне з'єднання клієнта з тим самим співробітником, з яким клієнт уже розмовляв, у разі повторного дзвінка, що сприяє підвищенню задоволеності клієнтів.

      Історія дзвінків, коментарі та теги
      Зручна історія всіх дзвінків із записами розмов, фільтрами, можливістю додавання коментарів та тегів (наприклад: замовлення, скарга, пропозиція), що дозволяє швидко знаходити потрібну інформацію та ефективно працювати з клієнтами.

      Фіксація дій в IVR
      Система фіксує всі дії користувачів у IVR, з можливістю відображення вибору у звітах, що сприяє підвищенню аналітичного розуміння поведінки клієнтів.
       
      Фіксація історії переведення дзвінків
      АТС фіксує події переведення дзвінка, з подальшим відображенням їх у звітах.

      Гнучке управління правами доступу
      Управління правами на доступ до записів розмов, звітів та іншої інформації забезпечує безпеку даних та захист конфіденційної інформації.

      Чорний список
      Функція дозволяє блокувати небажані номери, що забезпечує додатковий рівень безпеки та контролю.

      Адресна книга
      Можливість ведення списку контрагентів у локальній телефонній книзі.




      🪙  Вартість
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Вартість конфігурації "Cloud-PBX"     - $35 /місяць;
      Вартість конфігурації "Базова"           - 20 999 грн.;
      Вартість конфігурації "Call-центр"     - 29 999 грн.;

      Вартість вказана без ПДВ.
       
       

      📌  Презентація у PDF
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        telestat_2024_u.pdf


      🚀  Розгорнутий опис можливостей - за цим посиланням.




      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це потужне рішення, яке дозволяє вам автоматизувати клієнтський сервіс, оптимізувати робочі процеси та підвищити ефективність роботи вашої команди. Ми запрошуємо вас до співпраці та готові допомогти зробити ваш бізнес більш ефективним!
       
      Готові підвищити ефективність вашого call-центру?
      Зв'яжіться з нами сьогодні для консультації та дізнайтеся, як ми можемо оптимізувати роботу вашого бізнесу!
       
      Будемо раді співпраці!


       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      sales@telestat.biz
       
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2 100


       


       
    • Від kotqq
      Продам VoIP телефони Cisco 7821, в наявості, гарний стан, ціна 1500грн


       
       
    • Від SergZTE
      Продам VoIP шлюзи D-link DVG-7111S 1хFXS, 1хFXO 
      Нові.
      Интерфейсы устройства
      1 порт FXS с разъемом RJ-11
      1 порт FXO c разъемом RJ-11
      1 порт WAN 10/100Base-TX с разъемом RJ-45 и автоматическим определением полярности MDI/MDIx1 порт LAN 10/100Base-TX с разъемом RJ-45 и автоматическим определением полярности MDI/MDIX
      Поддерживаемые функции
      Голосовые функции
      Кодеки: G.711a/?-law, G.723.1, G.726, G.729A/B
      Обнаружение/генерация DTMF
      Обнаружение / подавление пауз
      Генерация комфортного шума (CNG)
      Обнаружение голосовой активности (VAD)
      Эхоподавление G.165 / G.168
      Настраиваемый jitter-буфер
      Генерация тона CPT (Call Progress Tone)
      Регулировка усиления: авто / программируемая
      Встроенный Local Mixer
      IVR
      SNMP v2 (опционально)
      TR-069/TR-104 (опционально)
      Функции звонков
      Звонки в режиме Peer-to-Peer
      Удержание / снятие с удержания вызова
      Ожидание вызова,Подбор звонка
      Перевод звонка (Call Transfer, требуется SIP-сервер)
      Переадресация звонков (занято, нет ответа, безусловная)
      Перевод звонка (сопровождаемый, несопровождаемый)
      Функция «Не беспокоить»
      Скоростной набор
      Повторный набор
      Трехсторонняя конференция
      MWI (RFC-3842)
      Hot Line и Warm Line
      Телефонные функции
      Внутриполосный (In-Band) DTMF, внеполосный (Out-of-Band) DTMF, DTMF Relay (RFC2833 или SIP INFO)
      Поддержка DTMF/импульсного набора
      Обнаружение и генерация идентификатора звонящего (Caller ID): DTMF
      FSK-Bellcore Type 1 и 2
      FSK-ETSI Type 1 и 2
      FSK: Имя звонящего, номер, дата и время, vMWI
      Обнаружение смены полярности (FXO) и генерация (FXS)
      T.30 FAX Bypass G.711, T.38, передача факса в реальном времени
      Механизм предотвращения ошибок: сетевой сервис, проблемы с питанием
      FXS relay to FXO
      Таблица номеров спецслужб (FXO)
      Модем по IP: до V.34
      Обнаружение (FXO) и генерация (FXS) тона ТфОП
      Тон приемника при снятии трубки - 480 Гц
      Управление вызовами
      Поддержка Outbound Proxy
      Механизм SIP Registration Failover
      Group Hunting
      Privacy mechanism / Private extensions to SIP
      Таймеры сессии (обновление / Re-invite)
      Поддержка DNS SRV
      Типы звонков: голос / модем / факс
      Маршрутизация звонков по номеру префикса
      Поддержка программируемого пользователем плана набора
      Поддержка Toll-Free (FXO)
      Управление номером автоматического набора (VoIP и FXO)
      Клиент CDR
      Клиент менеджера телефонной книги
      Manual Peer table (для звонков P2P)
      E.164, поддержка ENUM
      Symmetric RTP
      Управление учетными записями
      Регистрация на основе портов
      Регистрация на основе устройства (общая учетная запись)
      Смешанный режим регистрации (Hunt number для входящих вызовов, на основе номера порта для исходящих вызовов)
      Регистрация по IP-адресу SIP-сервера или доменному имени
      Поддержка формата RFC3986 SIP URI
      Индикаторы
      *Power
      *Register
      *Line
      *Phone
      *WAN
      *LAN
      Качество обслуживания (QoS)
      ToS
      8 очередей приоритетов 802.1p
      DiffServ (DSCP)
      Управление полосой пропускания на WAN-порту
      VLAN
      VLAN Tagging для пакетов с голосом и данными
      Питание
      на входе: 100-240В, 50-60 Гц переменного тока 1 А
      требуемое питание: 12В постоянного тока 1,5 А
      Максимальная потребляемая мощность
      4,8 Вт
      Сертификаты
      FCC Class B
      CE
      Электромагнитная совместимость
      FCC Class B
      CE
      MTBF
      115 486 ч
      Размеры
      135 x 96 x 40 мм
      Вес
      160 г
       
      Ціна 1200 грн за шт.

    • Від Speednet
      ИЩУ решение по Софту Виртуальная АТС White Label для операторов связи, интересует платформа для предоставление своим клиентам с функционалом Виртуальной АТС, Автообзвона
    • Від Dlinnny
      Продам
      Есть много (292 шт)
      Все рабочие
      Б/У - хорошее состояние
      650 грн без НДС (оплата возможна налом или безналом)

      Brand Alcatel-Lucent
      1GE G-010G - 155 шт

      VOIP ONU:
      2+2 I-220E - 30 шт
      4E I-240G - 10 шт

      Другие:
      2E I-020G-F - 2 шт
      2E I-020G-P - 16 шт
      2E I-020G-P - 21 шт
      2E I-020G-P - 14 шт
      2E I-020G-P - 22 шт
      4GE I-040G-P - 7 шт
      4GE I-040G-P - 9 шт
      1GE I-011G-P - 6 шт

      Все вопросы в личку



×
×
  • Створити нове...