Перейти до

Етичні міркування у війні з конкурентами


Рекомендованные сообщения

Доброго усім часу дня/ночі :-)

 

Хто може поділитися власними думками/прикладами у ІНФОРМАЦІЙНІЙ війні із конкурентами, підкреслю: не вандальними методами, а цілком законними.

 

Цікавлять саме етичні сторони:

1. Як, в якій мірі можна/не можна подавати інформацію у своїх рекламних проспектах чи Інтернет сайті про конкурентів - їх імена, технічну інформацію, інформацію про їх ціни (наподобі "а от дивіться, у мене плата за підключення/інтернет = хх грн/грн/МБ, а у прова QQQ = х*2)

2. Чи є, крім етичних норм, правові аспекти (закон про рекламу ітп)

3. Як реагують на такі рекламні заходи самі конкуренти ?

 

Усім спасибі за активність.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

клиент, который умеет считать деньги сам определит что у тебя подключение хх грн, а у конкурента ххх грн, у тебя анлим украины,у него 2 гига за теже деньги. Так что пускай активную рекламу и всё будет аллрайт!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
клиент, который умеет считать деньги сам определит что у тебя подключение хх грн, а у конкурента ххх грн

Це, якщо клієнт більш-менш активний, і тільки хоче підключитися, тоді, звичайно, від по десятьраз передзвонить мені і по 20 конкуренту, розпитуючи про ціни, технічні моменти, надані безкоштовні/платні послуги і т.д.

А якщо ж клієнт вже підключений до конкурента, не кожен буде робити якісь тілорухи, щоб дізнаватися про те який же "Я", тобіжновий провайдер кращий. А коли йому тикнути під ніс, вкинути у поштову скриньку, наліпити на дверях під`їзду тощо красиву об`явку типу "Я кращий!" а щоб небути голослівним, навести ще й конкретні цифри, це ж бо і буде додатковим стимулом встати почурхати олівчиком потилицю, покарлякати щось на папірчику (цим же олівчиком) і сказати : -"А ти ба... та ти ж дійсно кращий, анумо попробую підключитись до тебе"

 

Так от суть справи Ви зрозуміли, а залишається питання правомірності/етичності надання таких порівняльних циферок/імен...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

тут дело не в этике...если рассуждать так как ты, расклеить объявы мол "у меня круче!все ко мне!", то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ"

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
тут дело не в этике...если рассуждать так как ты, расклеить объявы мол "у меня круче!все ко мне!", то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ"

Я ж підкреслював, про вандалізм не може бути й мови.

 

Поки-що своїми етичними міркуваннями я тут не ділився, питав у досвідчених людей. Звідси висказування

то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ"

немає ніякого підгрунтя.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Треба читати закон про рекламу ітд ітп.

Сам подивись телевізор , ніде в рекламі не вказується якісь інші фірми або товари .

Я думаю що можна подати в суд за незаконне використання назви торгової марки в чужій рекламі .

Тойсь в ніякому разі не можна писати конкретно на кого ти котиш бочку - а говорити про "інших провайдерів" абстрактно - можна.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...