SProtsak 0 Опубликовано: 2006-05-09 14:09:24 Share Опубликовано: 2006-05-09 14:09:24 Доброго усім часу дня/ночі :-) Хто може поділитися власними думками/прикладами у ІНФОРМАЦІЙНІЙ війні із конкурентами, підкреслю: не вандальними методами, а цілком законними. Цікавлять саме етичні сторони: 1. Як, в якій мірі можна/не можна подавати інформацію у своїх рекламних проспектах чи Інтернет сайті про конкурентів - їх імена, технічну інформацію, інформацію про їх ціни (наподобі "а от дивіться, у мене плата за підключення/інтернет = хх грн/грн/МБ, а у прова QQQ = х*2) 2. Чи є, крім етичних норм, правові аспекти (закон про рекламу ітп) 3. Як реагують на такі рекламні заходи самі конкуренти ? Усім спасибі за активність. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
tyoma 79 Опубліковано: 2006-05-09 14:16:18 Share Опубліковано: 2006-05-09 14:16:18 клиент, который умеет считать деньги сам определит что у тебя подключение хх грн, а у конкурента ххх грн, у тебя анлим украины,у него 2 гига за теже деньги. Так что пускай активную рекламу и всё будет аллрайт! Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
SProtsak 0 Опубліковано: 2006-05-09 14:33:43 Автор Share Опубліковано: 2006-05-09 14:33:43 клиент, который умеет считать деньги сам определит что у тебя подключение хх грн, а у конкурента ххх грн Це, якщо клієнт більш-менш активний, і тільки хоче підключитися, тоді, звичайно, від по десятьраз передзвонить мені і по 20 конкуренту, розпитуючи про ціни, технічні моменти, надані безкоштовні/платні послуги і т.д. А якщо ж клієнт вже підключений до конкурента, не кожен буде робити якісь тілорухи, щоб дізнаватися про те який же "Я", тобіжновий провайдер кращий. А коли йому тикнути під ніс, вкинути у поштову скриньку, наліпити на дверях під`їзду тощо красиву об`явку типу "Я кращий!" а щоб небути голослівним, навести ще й конкретні цифри, це ж бо і буде додатковим стимулом встати почурхати олівчиком потилицю, покарлякати щось на папірчику (цим же олівчиком) і сказати : -"А ти ба... та ти ж дійсно кращий, анумо попробую підключитись до тебе" Так от суть справи Ви зрозуміли, а залишається питання правомірності/етичності надання таких порівняльних циферок/імен... Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
tyoma 79 Опубліковано: 2006-05-09 14:40:42 Share Опубліковано: 2006-05-09 14:40:42 тут дело не в этике...если рассуждать так как ты, расклеить объявы мол "у меня круче!все ко мне!", то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ" Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
SProtsak 0 Опубліковано: 2006-05-09 15:12:53 Автор Share Опубліковано: 2006-05-09 15:12:53 тут дело не в этике...если рассуждать так как ты, расклеить объявы мол "у меня круче!все ко мне!", то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ" Я ж підкреслював, про вандалізм не може бути й мови. Поки-що своїми етичними міркуваннями я тут не ділився, питав у досвідчених людей. Звідси висказування то в обход твоей этике можно провода конкуренту порезать и говорить, "подключайтесь ко мне, а то у них якась быдлюка провода режет и инета сутками нету, а у меня всё тип-топ" немає ніякого підгрунтя. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
sirco 15 Опубліковано: 2006-05-15 10:15:56 Share Опубліковано: 2006-05-15 10:15:56 Треба читати закон про рекламу ітд ітп. Сам подивись телевізор , ніде в рекламі не вказується якісь інші фірми або товари . Я думаю що можна подати в суд за незаконне використання назви торгової марки в чужій рекламі . Тойсь в ніякому разі не можна писати конкретно на кого ти котиш бочку - а говорити про "інших провайдерів" абстрактно - можна. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас