Jump to content

MTS sip


Recommended Posts

господа, один из коллег заявил что с марта месяца мтс будет отдавать сип, кто в курсе, поделитесь пожалуйста инфой(насколько достоверная инфа). Спасибо

Edited by bos13
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

А они мобильный номер МТС по SIP дают или городской ? Если есть у кого контакты менеджера просьба выложить.

 

город и 089-6хх-хх-хх

тоже интересны тарифы

Edited by masters
Link to post
Share on other sites

Дайте контакти, до кого можна звернутися. Ще пів року тому, у нашому регіоні, була тільки можливість від базової станції брати PRI-потік.

Edited by mlevel
Link to post
Share on other sites

Пообщался с менеджером,  отдают  город если есть городская емкость(у нас нет), + для мобилы предлагают купить пакет безлимитный(300+ грн) и сделать переадресацию на городской, а исходящие таким образом заворачивать отказываются.  По разговору  сделал вывод что они не особо в сипе заинтересованы,  за PRI поток абонка то 500грн вроде как)  Общался с ребятами из Харькова,  кому нужно контакты скину.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Пообщался с менеджером,  отдают  город если есть городская емкость(у нас нет), + для мобилы предлагают купить пакет безлимитный(300+ грн) и сделать переадресацию на городской, а исходящие таким образом заворачивать отказываются.  По разговору  сделал вывод что они не особо в сипе заинтересованы,  за PRI поток абонка то 500грн вроде как)  Общался с ребятами из Харькова,  кому нужно контакты скину.

скинь контакты пожалуйста

Link to post
Share on other sites

Сипом не хотят, ушли думать и пропали)   если у кого есть актуальная информация прошу поделиться 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By shdm93
      Добрый день. Клиент арендует у нас городской SIP номер для передачи показаний счетчика. Схема примерно такая: С его стороны используется программа обслуживания вычислителей газоизмерительных комплексов ConCor(версия 5,98) через которую они с номера Vodafone IoT обмениваются информацией через CSD минуты с модемом OMNI 56K MINI. Этот модем подключен к нашему шлюзу VoIP DrayTek VigorTalk ATA 24 и имеет городской SIP номер. Ничего в конфигурациях не менялось,но на днях работать перестало. Со стороны клиента ошибка: NO CARRIER Потеря несущей или неудачная попытка связи. С нашей стороны вижу неотвеченный вызов по причине Caller Cancel. С обычных номеров дозвон есть. Кто подскажет в какую сторону копать...




    • By Lux-Domofon
      Доброго дня, потріна допомога в налаштуванні sip server Asterisk, для ip домофонії. Виникла проблема з NAT, а також з  DTMF для відкривання дверей. 
    • By valerake
      Добрый день. Мне нужен sip номер телефона на острове Гренада, Тринидад и Тобаго. Важно принимать и совершать звонки. 
      Задарма в этих странах номера не выдает.
      Может ли кто-то помочь мне в этом вопросе?
       
    • By TELESTAT
      IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
      Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
      Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
       
       
       
       
       
       
       
      Доброго дня! 
       
      Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
      інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
       
      А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
      поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
      пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
       
      З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
      Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
      Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень. 
       
      “ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
      Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
      Та робити це швидко.
       
       
      Посилання на презентацію:
      Завантажити презентацію
       
       
      Можливості інтеграції:
      Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 
      Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
       
       
      ⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;  
       
       
      ?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;  
       
       
      ✅   Можливості по телефонії:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;  
       
      ??‍♀️   Налаштування безпеки:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;  
       
       
      Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
      IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
       
      У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
      актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
       
       
      Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.
       
      Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
      Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
      За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
       
       
       
      Будемо раді співпраці! 
       
       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      v.shyrkov@telestat.biz
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2100
    • By BenedicT
      Продам плати інтерфейсів SIP-10 для провайдерських маршрутизаторів фірми Cisco серії ASR-1000. Плати робочі, в наявності 3 шт. Ціна 100$/шт.


×
×
  • Create New...