Перейти до

ИНАУ против закона "Про санкции"


Рекомендованные сообщения

Голові Верховної Ради України Турчинову О. В.  та всім керівникам фракцій і парламентських груп   Вих. № 147 від «13» серпня 2014 року  Щодо проекту Закону України №4453а «Про санкції»  Шановний Олександре Валентиновичу!  

Інтернет Асоціація України (далі – ІнАУ), яка об’єднує понад 150 підприємств сфери інформаційно-комунікаційних технологій України, висловлює Вам свою повагу та звертається з наступним.

Ми поділяємо негативне ставлення усього цивілізованого світу до дій влади Російської Федерації щодо України, вітаємо санкції, які впроваджені багатьма країнами задля припинення ворожих дій відносно нашої держави та вважаємо, що Україна має створити відповідну систему протидії втручанню у свої внутрішні і зовнішні справи. Проте, на нашу думку, під прикриттям цього до Верховної ради України було внесено проект Закону України №4453а «Про санкції» (далі - Законопроект), який 12 серпня 2014 року прийнято у першому читанні. Законопроект наділяє Раду національної безпеки та оборони України безпрецедентними (такими, що не мали аналогів у історії незалежної України) повноваженнями. У порівнянні з цим законопроектом «диктаторські» закони Януковича від 16.01.2014 року можна назвати «взірцем» демократичного законодавства.

Законопроектом пропонується процедура накладання санкцій з боку України рішенням РНБО не лише по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, але і до громадян України, юридичних осіб, створених за законодавством України, а також інших суб’єктів. Такий підхід руйнує всю правову систему держави, оскільки створює паралельну позасудову систему покарань за ті чи інші дії резидентів України.  

У випадку, коли санкції стосуються іноземних держав чи осіб, можна говорити про їх правомірність, оскільки такі особи, порушуючи тим чи іншим чином інтереси нашої держави, перебувають поза правовим полем України, через що притягти їх у короткі строки до будь-якої іншої відповідальності, окрім як санкцій, немає можливості.

Проте щодо випадків нанесення шкоди інтересам України особами, що є її резидентами, у нашій державі вже існують усі необхідні механізми притягнення до відповідальності таких осіб – будь-який із заходів, що названі у статті 4 законопроекту санкціями, може бути застосований на підставі існуючого законодавства та відповідними уповноваженими органами.

Для прикладу, анулювати ліцензію або дозвіл, як це передбачено пунктами 3, 6, 8, 9, 10, 13, 16 та 17 статті 4 законопроекту, може орган, що видав цю ліцензію чи дозвіл. А решту «санкцій» можуть реалізувати правоохоронні та контролюючі органи, звернувшись до суду та отримавши відповідне судове рішення. У такому разі, приймаючи рішення, суддя, який несе персональну (дисциплінарну та кримінальну) відповідальність, має змогу щодо кожної «санкції» самостійно вивчити усю наявну доказову базу щодо дій відповідної особи.

 

источник

Відредаговано kvirtu
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...