Перейти до

Організація сервісної служби


Рекомендованные сообщения

Доброго дня всім.

Зараз викликами абонентів і підтримання роботоздатності мережі займаються існуючі монтажні бригади. По вечорах і на вихідних є чергові монтажники із числа цих же бригад. 

При якихось авральних ситуаціях по типу запустити генератор в серверній чи підняти будинок або базову станцію видьоргується найменш завантажена бригада. Так само закриваються виклики до ВІП абонентів.

Останім часом збільшується кількість випадків, коли із-за таких викликів чи авралів потрібно відміняти заплановані включення чи інші роботи. З'являються незадоволенні клієнти, який, наприклад, відпросився з роботи а включення його переноситься. Та й просто неможливо спланувати роботи на пару днів вперед.

Назріла ситуація, коли потрібно вибрати толкових монтажників і зробити з них сервісників. В межах міста це могла б робити одна людина роботи з 8 до 20. Тобто два сервісника з графіком роботи два через два чи три через три дні закривали би все майже цілодобово. Але ситуація ускладнюється тим, що є віддалені вузли по типу базових станцій в селах чи того ж пона. Тут вже потрібний транспорт. Плюс якщо ремонт на "висоті" то його вже не закриє одна людина. Знову ж таки, якщо сервісник на виїзді а тут пропало живлення в серверній?

Сиджу, ломаю голову тиждень :)

Для того, щоб не видумувати велосипед, поділіться як в кого це організовано.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Задам питання по іншому.

 

Варто виділяти суто сервісників чи краще мати універсальні бригади будівельників-підлключал-сервісників.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Задам питання по іншому.

 

Варто виділяти суто сервісників чи краще мати універсальні бригади будівельників-підлключал-сервісників.

Так если у вас людей хватает - устройте дежурства.

Например у вас три бригады, две в поле одна всегда на дежурстве на случай аварии.

И там какой-то график придумайте по которому они будут ротироваться.

 

А по поводу универсальных/узкоспециализированных дискуссионный вопрос.

Одна сервисная бригада со временем будет знать сеть как свои пять пальцев и это дополнительно сократит время на ремонт. С другой стороны имея универсальную бригаду - в случае необходимости сможете ее запустить в монтаж при критической необходимости.

 

Но еще дедушка Фордец нам толковал - специализация рулит в плане качества исполнения.

Відредаговано alsdfg
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...