Jump to content
Local

Горянин

Сitizens
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Хороший

About Горянин

  • Rank
    Точу Зубы

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Горянин

    Продам AirFiber 5U

    Радіоміст чи одну сторону?
  2. Фото підсилювача можна?
  3. Горянин

    Продам SFP+ CWDM 80KM

    Вкажіть частоти, будь ласка.
  4. Горянин

    Диэлектрик на 120м

    Де Ви всі проживаєте? Таке враження, що у Вас там взагалі відсутнє обмерзання. Бачили б Ви Одесукабель форма "8" на тросу на 8кН після файного обмерзання(клини Telenсo AC7, між опорами 50м), одним словом - дрантя(із тлумачного словника: "Дуже старий, зношений і рваний одяг"). То коли Ви говорите про 120м. я просто в шоці.
  5. У нас абонен за все платить або сам відправляє по гарантії. Я тільки уявив, що я почав міняти ONU, роутер чи WiFi антену за свій кошт. Це був би страшний ульот після першої ж грози. Жоден з абонентів навіть не старався б вимкнути обладнання з розетки коли поблискує. А у наших гірських районах як жахає, то жахає. І як назло, майже з 90%-ю ймовірність у лінію передач.
  6. А різниця у вартості ONU?
  7. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    І як досвід показує, найбільше воняють абоненти, які переключитися до нас від конкурента
  8. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    а кто вам доктор что вы гавно протянули к абоненту? я допустим все кабеля что были в сети ( плоские без геля \ патчкордовские) меняю за свой счет . так как гавно есть гавно. сейчас ОКТ-Д(0,5)П-1Е1-0,36Ф3,5/0,22Н18-1 2215,21 грн/км без ндс идеально для абонентов подходит. Читайте уважно друге речення.Під час обмерзання, на кабелях налипав лід в діаметрі до 15см. А Ви знаєте яка це вага? Так от, це така вага, що на кабелі з тросом, у місцях де тримає клин Telenko(металічні), розривало зовнішню оболонку і з волокнами разом. Трос оголювався. Тож про "гавно" уважніше іншим разом.
  9. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    Чому я підняв це питання? Взимку у нас було сильне обмерзання і пообривало біля 30-40 пачкордів. І не треба казати, що погані пачкорди використовуємо, бо рвало все(товсте, тонке, СІП і т.д.). Ми міняли на умовах, що абонент оплачує 50% вартості пачкорду. Тобто 50% вартості ми брали на себе. Зараз пройшовся буревій і декілька пачкордів порвалося повторно. Деякі з цих абонентів одразу сказали, що вони вдруге платити не збираються. Ось такі справи. Тож цікаво хто як поступає в цій ситуації.
  10. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    Поясніть, будь ласка, як саме Ви доточуєте. А якщо кабель порвався на середині прольоту?
  11. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    Поясніть, будь ласка, як саме Ви доточуєте.
  12. Горянин

    Хто влітає, абонент чи провайдер?

    Клієнти швидко вчаться. І якщо іти клієнту назустріч тільки після того як клієнт "идет в пи...." то скоро Усі клієнти озброяться таким варіантом.
  13. Цікавить політика у випадку коли абонентський зовнішній оптичний пачкорд пошкоджено(обірвано): 1) внаслідок обмерзання, вітру, падіння дерева і.т.д.; 2) внаслідок неуважності абонента(перекладав кабель з кімнати в кімнату); 3) невідомо з якої причини. Коли мінєте за свій кошт, а коли берете кошти з абтонента? І якщо берете з абонента, то що входить в ту суму?
×