Jump to content
Local

Misha Bakai

Muggles
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Обычный

About Misha Bakai

  • Rank
    Пролетал Мимо
  • Birthday 11/15/1988

Контакты

  • Сайт
    http://vk.com/slayer885
  • Skype
    slayer885

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Тернополь

Recent Profile Visitors

121 profile views
  1. Дорогі друзі, ви радити вже по три рази Юзер сайд і абіілс, Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно,(у мене таке відчуття що уся Україна бачить тільки Юзерсайд і Абіллс) ви напевно небачили повноцінних CRM де є гнучкість підхід до кожної операції, і CRM це не тільки календар і завдання, а це контроль планування і аналітика, причому доволі глибока, багато бізнесменів не задумуються як впливають деталі на їхні результати, ось і CRM має забезпечити глибокий аналіз, де ми будемо автоматизовано вести контроль і управління. Будьласка н7е пишіть мені нічого про Юзер сайд, Абіілс, і про граматичні помилки які я допускаю !!!дякую
  2. Ви випадково на сайт ABillS не заходили ? - Модуль CRM - робоче місце служби підтримки - логування дзвінків - робота з потенційними клієнтами - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки. - IVR (Callcenter) - Msgs робота з заявками абонентів - систематизація проблем та звітність по найбільш частим - за місцем - за типом проблеми ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??
  3. Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонентів 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, коштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включення чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньому аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю
  4. Доброго вечора цікавить CRM для інтернет провайдера... чи можемо на дану тему поспілкуватись ??
  5. 098 0 43 49 42 Михайло
  6. Продам Зажими натяжні RCI АС-46 ціна 20грн/шт. (фото №1) Продам Зажими Підвісні ціна 26грн/шт (фото №1) Продам оптоволокно RCI 4ка. діелектрик 3,5 грн м/п Продам кріплення натяжні типу H-3 ціна 10грн/шт (фото №2)
×