Перейти до

Sip server Asterisk


Рекомендованные сообщения

Доброго дня, потріна допомога в налаштуванні sip server Asterisk, для ip домофонії. Виникла проблема з NAT, а також з  DTMF для відкривання дверей. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від TELESTAT
      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ: Сучасне рішення для організації роботи Call-центрів

       
      Доброго дня!

      Раді представити наш продукт — IP-АТС ТЕЛЕСТАТ, розроблений спеціально для автоматизації й оптимізації роботи call-центрів та відділів технічної підтримки Інтернет-провайдерів.

      Наше рішення вже ефективно працює, допомагаючи нашим клієнтам виводити якість роботи call-центрів та обслуговування дзвінків на новий рівень.
      Та дозволяє не тільки поліпшити обслуговування клієнтів, але й зменшити навантаження на операторів та підвищити загальну ефективність команди, автоматизуючи більшість рутинних процесів.
       
      ТЕЛЕСТАТ — потужне, гнучке рішення для автоматизації call-центрів і оптимізації клієнтського обслуговування.
      З нашою допомогою ви зможете знизити навантаження на операторів, прискорити обслуговування та скоротити операційні витрати.
       


      ✅  Переваги для бізнесу
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Інтеграція з CRM та білінговими системами (UserSide, Abills, Ubilling та іншими, через API). Інтеграції з Google Text2Voice, Telegram, Email, веб-сайтом, можлива інтеграція (опційно) з OpenAI Whisper чи іншими сервісами; API: наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко, та робити додаткові інтеграції; Автоматизація обслуговування: розвантажує операторів та дозволяє клієнтам самостійно отримувати відповіді на базові питання: статус послуг та керування послугами (активація, пауза, відновлення), баланс, інформацію про наявність аварій тощо. Це вивільняє час ваших співробітників для більш важливих завдань та підвищує їх продуктивність. Гнучке налаштування маршрутизації дзвінків, залежно від: часу, типу клієнта, поточного балансу, адреси, наявності аварій, стану обладнання та інших умов; Зменшення кількості втрачених дзвінків: завдяки ефективним механізмам обробки пропущених дзвінків, наша система дозволяє швидко інформувати операторів про пропущені дзвінки, що забезпечує їх швидке реагування; Прозора аналітика та звітність: отримуйте детальні звіти та аналітику в режимі реального часу, що надають повну картину щодо дзвінків: кількість вхідних, пропущених, швидкість обробки та ефективність роботи операторів; Інформація по чергах — онлайн: дізнавайтеся поточний стан дзвінків у чергах, та операторів у реальному часі; Можливість самостійного обслуговування та зміни налаштувань IP-АТС без звернення до служби технічної підтримки; Можливість розширення функціоналу за запитом: створення індивідуальних модулів, звітів, інтеграцій та іншого функціоналу; Гнучкі налаштування прав: завдяки гнучким налаштуванням ви можете налаштовувати права користувачів на доступ до інформації по дзвінках; Хмара або локальна інсталяція: для більш гнучкого планування своєї інфраструктури та витрат ви маєте змогу обирати варіанти розташування телефонії в хмарі чи на своєму локальному сервері;
         

      ✨  Ключові особливості:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Гнучкість розташування
      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ можна розгорнути як у нашій хмарі, так і на ваших серверах, зберігаючи, в обох варіантах, гнучкість та повний контроль над адмініструванням АТС.
       
      Автоматизація самообслуговування клієнтів
      Інструменти самообслуговування, включно із синтезом мови (Google Text2Voice API) та інтеграцією з обліковою системою провайдера, надають можливість клієнтам самостійно вирішувати більшість типових запитів. Багаторівневі інтерактивні голосові меню (IVR), автоматизована перевірка балансу або статусу послуг, сповіщення по аваріях суттєво знижують навантаження на операторів і прискорюють процес обробки запитів.  Це значно підвищує можливості автоматизації обслуговування клієнтів та зменшує навантаження на операторів.

      Розумна маршрутизація дзвінків
      Автоматичне розподілення дзвінків між операторами, враховуючи такі критерії, як: адреса, баланс, час доби, пріоритет (наприклад, для VIP-клієнтів), наявність закріпленого менеджера та інше. Це допомагає скоротити час очікування клієнтів, підвищити ефективність роботи кол-центру та оптимально розподілити навантаження на команду.
       
      Інтеграція з CRM та білінговими системами
      Завдяки інтеграції, з галузевими CRM та білінговими платформами, такими як UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими ми отримуємо можливість більш гнучко взаємодіяти із дзвінками від клієнтів, надаючи можливість більш гнучкого їх обслуговування. Це дозволяє: автоматизувати перевірку балансу, статусу послуги, пройти авторизацію, активувати чи деактивувати послугу, автоматично (залежно від типу клієнта, його номера, адреси чи стану обладнання) направити дзвінок на відповідний IVR чи чергу, відтворити персоналізоване повідомлення чи сповіщення про аварію, фіксувати ПІБ чи адресу клієнта в журналі дзвінків, дії клієнта в IVR тощо.
       
      Контроль пропущених дзвінків
      Наша IP-АТС забезпечує контроль за пропущеними дзвінками, дозволяючи відстежувати їх обробку у режимі онлайн та налаштовувати повідомлення, про такі дзвінки, для інформування операторів. Це сприяє швидкому реагуванню на пропущені виклики та підвищенню рівня обслуговування клієнтів.
       
      Розширена аналітика та звітність
      Система аналітики в реальному часі дозволяє отримувати вичерпні звіти щодо: кількості оброблених і пропущених дзвінків, продуктивності операторів, поточному статусу операторів (вільний, розмовляю), кількості дзвінків у чергах та інших критичних показників. Це дозволяє керівництву приймати обґрунтовані рішення, спрямовані на оптимізацію роботи call-центру та підвищення якості сервісу.
       
      Технічна підтримка та розробка
      Ми пропонуємо нашим клієнтам гнучке налаштування IP-АТС ТЕЛЕСТАТ та оперативну технічну підтримку. Наш технічний відділ завжди допоможе зі швидкою та якісною розробкою нових або модернізацією наявних функціональних модулів, звітів та аналітики. Ми супроводжуємо проєкт на всіх етапах — від обговорення задачі та складання технічного завдання до тестування і здачі робіт. Такий підхід надає нашим клієнтам гнучкість і впевненість у швидкому вирішенні завдань, вигідно відрізняючи нас від конкурентів.
       
      Закріплений менеджер для кожного клієнта
      Ключова перевага IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — закріплений менеджер для кожного клієнта. Ваш менеджер завжди готовий допомогти з будь-якими питаннями, пов'язаними з технічною підтримкою чи розробкою нових модулів. Це забезпечує персоналізований сервіс та швидке реагування, що виділяє нас серед конкурентів.
       
       
       
      🔥  Можливості:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Контроль та аналітика дзвінків
      Можливість моніторингу в реальному часі, спостереження за чергами та операторами, прослуховування поточних дзвінків у режимі реального часу, отримання детальних звітів щодо роботи операторів є ключовими для ефективної оптимізації робочих процесів.

      Інтеграція з Telegram, TurboSMS та електронною поштою
      Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та інші важливі події можуть надсилатися через зручні канали зв'язку, що підвищує швидкість інформування.

      Синтез мови (Google Text2Voice API)
      Використання синтезу голосу для автоматизованих повідомлень є особливо корисним для побудови систем самообслуговування та оповіщення клієнтів, забезпечуючи зручність і швидкість.

      Особистий кабінет співробітника
      Кожен оператор має доступ до свого особистого кабінету, що надає можливість працювати із даними по дзвінках, пропущеними дзвінками, SMS та прослуховувати записи розмов, підвищуючи прозорість та ефективність роботи.

      Запис дзвінків та оцінка якості роботи операторів
      Модулі запису дзвінків та оцінювання якості обслуговування дозволяють здійснювати контроль за якістю наданих послуг, підвищувати рівень обслуговування та покращувати продуктивність команди. Клієнти можуть оцінювати якість обслуговування після завершення розмови, що забезпечує додатковий рівень контролю.

      Кнопка "Click-to-Callback" для сайту
      Встановлення цієї кнопки на вашому веб-сайті значно покращить конверсію звернень та прискорить реакцію на запити клієнтів.

      VIP-клієнти та ведучий менеджер
      Функція "VIP-клієнт" дозволяє встановлювати пріоритет для вхідних дзвінків, забезпечуючи їх швидшу обробку. Функція "Ведучий менеджер" дозволяє автоматично спрямовувати дзвінки від клієнта до закріпленого за ним менеджера для забезпечення персоналізованого сервісу.

      Повторне з'єднання з менеджером
      Забезпечує повторне з'єднання клієнта з тим самим співробітником, з яким клієнт уже розмовляв, у разі повторного дзвінка, що сприяє підвищенню задоволеності клієнтів.

      Історія дзвінків, коментарі та теги
      Зручна історія всіх дзвінків із записами розмов, фільтрами, можливістю додавання коментарів та тегів (наприклад: замовлення, скарга, пропозиція), що дозволяє швидко знаходити потрібну інформацію та ефективно працювати з клієнтами.

      Фіксація дій в IVR
      Система фіксує всі дії користувачів у IVR, з можливістю відображення вибору у звітах, що сприяє підвищенню аналітичного розуміння поведінки клієнтів.
       
      Фіксація історії переведення дзвінків
      АТС фіксує події переведення дзвінка, з подальшим відображенням їх у звітах.

      Гнучке управління правами доступу
      Управління правами на доступ до записів розмов, звітів та іншої інформації забезпечує безпеку даних та захист конфіденційної інформації.

      Чорний список
      Функція дозволяє блокувати небажані номери, що забезпечує додатковий рівень безпеки та контролю.

      Адресна книга
      Можливість ведення списку контрагентів у локальній телефонній книзі.




      🪙  Вартість
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Вартість конфігурації "Cloud-PBX"     - $35 /місяць;
      Вартість конфігурації "Базова"           - 20 999 грн.;
      Вартість конфігурації "Call-центр"     - 29 999 грн.;

      Вартість вказана без ПДВ.
       
       

      📌  Презентація у PDF
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        telestat_2024_u.pdf


      🚀  Розгорнутий опис можливостей - за цим посиланням.




      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це потужне рішення, яке дозволяє вам автоматизувати клієнтський сервіс, оптимізувати робочі процеси та підвищити ефективність роботи вашої команди. Ми запрошуємо вас до співпраці та готові допомогти зробити ваш бізнес більш ефективним!
       
      Готові підвищити ефективність вашого call-центру?
      Зв'яжіться з нами сьогодні для консультації та дізнайтеся, як ми можемо оптимізувати роботу вашого бізнесу!
       
      Будемо раді співпраці!


       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      sales@telestat.biz
       
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2 100


       


       
    • Від Sat_Odessa
      Помогите решить задачу:
      Есть 2 роутера с белыми адресами: TPLink и MikroTik. Необходима переодическая настройка (открытие/закрытие портов). С Mikrotik-oм никаких проблем нет, так как инструкций в интернете вагон и маленькая тележка. А вот с TPLink-ом загвоздка. Чтобы не открывать доступ к нему на весь мир, доступ веб-интерфейсу TPLink-а открыт только для адреса Mikrotik-а. Соответственно из локальной сети Mikrotik-а я могу попасть в настройки TPLink-а. Но иногда нужен удаленный доступ к TPLink-у из других мест.
       
      Можно ли как-то открыть на Mikrotik-е внешний порт, чтобы весь трафик из интернета на этот порт перенаправлялся на внешний IP-адрес TPLink-а? Чтобы для TPLink-а это выглядело так, как будто я подключаюсь к нему с IP-адреса Mikrotik-а.
    • Від Інет.укр
      Продам MS-MIC-16G б.у з гарантією 1міс.
      вартість 65 000грн 
      Варіанти оплати:
      рахунок від фоп крипта USDT на карту монобанк p.s 
       


    • Від Інет.укр
      Продам 3шт MS-MIC-16G ціна $4600 за 3шт.
      Гарантія 30діб
      Можливо рахунок від ФОП
    • Від renegade310
      Доброго дня.
      Маємо коробку A10 3030s.
      Прошивка:
               64-bit Advanced Core OS (ACOS) version 4.1.4-GR1-P5, build 81 (Sep-08-2020,09:32)           Booted from Hard Disk primary image           Number of control CPUs is set to 1           aFleX version: 2.0.0           GUI primary image (default) version 4_1_4-GR1-P5-4_1_4-gr1-p5-38           GUI secondary image version 4_1_4-GR1-P5-4_1_4-gr1-p5-38           aXAPI version: 3.0           Cylance version: N/A           Hard Disk primary image (default) version 4.1.4-GR1-P5, build 81           Hard Disk secondary image version 4.1.4-GR1-P5, build 81           Last configuration saved at Feb-9-2023, 18:37           Hardware: 8 CPUs(Stepping 9), Single 74G drive, Free storage is 34G           Total System Memory 16350 Mbytes, Free Memory 7692 Mbytes           Hardware Manufacturing Code: 175211           Current time is Feb-11-2023, 19:01           The system has been up 21 days, 1 hour, 9 minutes  
      І недавно сталася проблема що розвалився lag на ньому і в логах було таке:
       
      Feb 09 2023 16:54:12 Notice      [Router]:Interface(s)  ethernet 9,  removed from aggregator po2 Feb 09 2023 16:54:12 Notice      [Router]:Interface(s)  ethernet 10,  removed from aggregator po2 Feb 09 2023 16:54:12 Notice      [Router]:Interface(s)  ethernet 11,  removed from aggregator po1 Feb 09 2023 16:54:12 Notice      [Router]:Interface(s)  ethernet 12,  removed from aggregator po1 Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:Failed in thread LWP 6361 Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:Failed in thread LWP 6338 Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:Failed in thread LWP 6340 Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:Failed in thread 0x6f09149 Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:FailSafe timestamp 4704431868, last update time 409464572  Feb 09 2023 16:54:11 Error       [Fail Safe]:FailSafe detected problem in ALB threads. Feb 09 2023 16:54:11 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU1 (LWP 6216). (Last counter was -1772775275 at time 4704431868 bit 7). Feb 09 2023 16:54:11 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU4 (LWP 6220). (Last counter was -1460486145 at time 4704431868 bit 6). Feb 09 2023 16:54:11 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU0 (LWP 6215). (Last counter was -974207122 at time 4704431868 bit 5). Feb 09 2023 16:54:11 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU3 (LWP 6219). (Last counter was 1747921038 at time 4704431868 bit 4). Feb 09 2023 16:54:11 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU2 (LWP 6217). (Last counter was -1737089530 at time 4704431868 bit 3). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU1 (LWP 6216). (Last counter was -1772775275 at time 4704431789 bit 7). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU4 (LWP 6220). (Last counter was -1460486145 at time 4704431789 bit 6). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU0 (LWP 6215). (Last counter was -974207122 at time 4704431789 bit 5). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU3 (LWP 6219). (Last counter was 1747921038 at time 4704431789 bit 4). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU2 (LWP 6217). (Last counter was -1737089530 at time 4704431789 bit 3). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU1 (LWP 6216). (Last counter was -1772775275 at time 4704431713 bit 7). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU4 (LWP 6220). (Last counter was -1460486145 at time 4704431713 bit 6). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU0 (LWP 6215). (Last counter was -974207122 at time 4704431713 bit 5). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU3 (LWP 6219). (Last counter was 1747921038 at time 4704431712 bit 4). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU1 (LWP 6216). (Last counter was -1772775275 at time 4704431636 bit 7). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU4 (LWP 6220). (Last counter was -1460486145 at time 4704431636 bit 6). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU0 (LWP 6215). (Last counter was -974207122 at time 4704431636 bit 5). Feb 09 2023 16:54:10 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU3 (LWP 6219). (Last counter was 1747921038 at time 4704431636 bit 4). Feb 09 2023 16:54:09 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU1 (LWP 6216). (Last counter was -1772775275 at time 4704431556 bit 7). Feb 09 2023 16:54:09 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU0 (LWP 6215). (Last counter was -974207122 at time 4704431556 bit 5). Feb 09 2023 16:54:09 Warning     [AXMON]:Detected problem in Health Monitor DataCPU3 (LWP 6219). (Last counter was 1747921038 at time 4704431552 bit 4).  
      Проблема була тимчасова, буквально за хвилину лаг знову зібрався і все працює.
      В чому може бути проблема?
×
×
  • Створити нове...