Перейти до

Рекогностування та кошторис


Рекомендованные сообщения

Всім доброго дня. Ситуація: є провайдер в місті Х, який працює по багатоповерхових жилих будинках. До нього звертаються потенційні абоненти, які живуть в особняках, що розміщені в безпосередній близькості від багатоповерхівок. Зрозуміло, що таку лінію і включення оплачує клієнт. Але часто так буває, що потенційний клієнт в останній момент передумує, проте перед тим добряче поморочить голову. Тобто виїзджає спеціаліст на місцевість, оцінює ситуацію. Кілєнт потім хоче кошторис. Тариф на послугу інтернет надається стандартний, такий як для всіх (в багатоповерхівках). Відповідно, потім по різних причинах клієнт може відмовитись від включення, а провайдер втратив час і трошки грошей. Цікавить, як у Вас реалізована така ситауція, тобто скільки Ви берете за виїзд спеціаліста на місцевість, скільки берете за складання кошториса. Випадки, що клієнт підключився апріорі не розглядаємо. Також цікавить хто скільки берез з потенційного клієнта завдатку на виконання робіт. Дякую за відповіді.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не в нашем менталитете давать денег "низачто", а именно таким словом "потенциальный клиент" назовет Ваш выезд специалиста и составление сметы. Т.е. если мы рассматриваем только ситуацию когда клиент мудозвон не включился, то как правильно это специфический человек, оно либо не нужно ему, либо он съехал, соответственно денег вы с него не взыщите никак, ибо ни договора ни расписок НИ-ЧЕ-ГО нет. Самый верный вариант - хочеш? Можем! стоимость примерно от и до, предоплата ххх грн, на этом этапе отсеивается толпа зевак.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Размер предоплаты роли не играет, вполне достаточно и 10-20-30% стоимости, а там уже как человеку позволяют финансы. Если абонент подтвердил свое желание финансово, то он уже не спрыгнет :) Сумма роли не играет, опять же вступает в силу закон менталитета, даже со 100грн человек не расстанется :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

одно время практиковал "рубль - слово". и на карман падало и халявщики отсеивались. пока не приучится народ платить за консультацию, только так. за деньги могу даже читать вслух тарифы, которые "потенциальный" держит в руках.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Просто раніше в старі часи народ платив солідно за підключення, ще й тарифи були 100-200 грн за 1-2-5-10 мБіт. То тоді ще трохи можна було бавитись і то, 90% таки підключались. А зараз восновному морочать голову, і то так причому нагло, думаючи, що їхні 60 грн в місяць зроблять провайдера неймовірно щасливим. Вони навіть не розуміють, що живучи, перепрошую в д..., крім Укртелекому і якогось CDMA їм більше нічого реально не світить, а поводять себе так, ніби живуть в панельці на 8 під'їздів 9 поверхів, де є 10 провайдерів. Отже як казав, О. Бендер: "Утром деньги, вечером стулья".

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А я люблю підключення в ЧС.

Передплата 100%.

Клієнти милі, наче діти. Бо кожен хоче понтонутись перед сусідо, що в нього оптика до хати.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...