Jump to content

Продам UPS синус 350 Вт под аккумулятор


Recommended Posts

Купил месяц назад rucelf upi-1000-12-el, стоит в связке с 100 Ач акумом, акум реально греется вот вчера замерял напряжение на клемах и офигел 14,65 вольт, отписал продавцу... даж незнаю что делать (

Link to post
Share on other sites
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В общем такое ощущение,что какая-то прошивка или  микросхема разошлась по производителям и теперь проблему получили практически массово с завышенным напряжением. 

Link to post
Share on other sites

Жесть и что делать? возвращать упс( Смысл в них... Что либо дорабатывать как писали сверху смысла нет и убивать батарейку как то не хочется она тоже не из дешевых (

Link to post
Share on other sites

Нашел на одном форуме слова специалиста-аккумуляторщика. Слова про автомобильные аккумы

 

 

разница в газовыделении между 14.22В и 14.4.В составляет примерно 100 раз!
Т.е. гоняя зарядку выше 14.22В вы тем самым гарантированно разлагаете воду - а с 14.4В и выше - просто многократно ускоряете гибель АКБ 
Link to post
Share on other sites

Вчора сервісним центрам була розіслана інструкція по модернізації LPM-PSW-1500VA (а також меншої потужності), в яких напруга заряда акумулятора перевищує 14,3В. Процедура перенастройки безкоштовна (за умови заповненого гарантійного талона з датою продажу) , але перед поїздкою потрібно зідзвонитися з сервісменами і уточнити чи отримали ці інструкції. Ну і по самій процедурі прийомки-видачі, в різних сервісцентрах може відрізнятися.   

    Наскільки я зрозумів, контролер не прошивається. Скоріше всього в обв"язкі контролера міняються резистрори які визначають рівень логічних рівнів на його виводі. Який контролює напругу заряду на акумуляторі.

Link to post
Share on other sites

Якщо в кого буде бажання, може перевірити інформацію.

На просторах інету знайдена підстройка напруги заряду акумулятора в UPS LPM-PSW-500VA, та  UPS LPM-PSW-1500VA (мною не перевірялась). Для LPM-PSW-500VA теж буде щось подібне. 

  Якщо хтось перевіре - відпишіться.

  Тобто, номінал опору одного резистора, задає напругу заряду акумулятора в буферному режимі.

Перша фотка для 500VA, інші для 1500VA

Резистор 4703=470 кОм (напруга 13.7В для 500VA)

Резистор 5603=560 кОм (напруга 14.4В для 1500VA)

Резистор 5233=523 кОм (напруга 13.7В для 1500VA)

post-33649-0-95191700-1414607213_thumb.jpg

post-33649-0-69554400-1414607243_thumb.jpg

post-33649-0-85703700-1414607251_thumb.jpg

post-33649-0-28310300-1414607292_thumb.jpg

Edited by укроп
Link to post
Share on other sites

Маю в наявності LPM-PSW-500VA з ним і експериментував. Вказані дані показує МІЙ тестер, також показники залежать від вхідної напруги, температури, акумулятора...

Експеримент проводив при температурі близько +10 градусів, вхідній напрузі 190В і з стареньким акумулятором 7Аг.

 

При вказаному резисторі 470 кОм акумулятор заряджається до 13,6В. Без вх. напруги при навантажені 100Вт розряджається до 9,5В

При резисторі 500 кОм акумулятор заряджається до 14,3В. Без вх. напруги при навантажені 100Вт розряджається до 10В

 

При резисторі 430 кОм акумулятор заряджається до 13,3В. Без вх. напруги при навантажені 100Вт розряджається до 8,7В. При цьому UPS веде себе неадекватно - при напрузі акумулятора менше 9,5В, вихідна напруга починає зменшуватись із 220В до 160В при напрузі на акум. 8,7В і лише потім відключається.

 

  Тобто, якщо не брати до уваги абсолютні показники, то можна зробити висновок, що вказаний резистор впливає на діапазон напруги заряда/розряда акумулятора.

Link to post
Share on other sites

Перепаял указанный резистор на UPS LPM-PSW-1500VA.

Изначально стоял резистор 560 кОм (5603) напряжение буферного режима было 14,4В.

Заменил резистор на 510 кОм, напряжение снизилось до 13,5В.

При тесте на новом аккумуляторе Ventura 9 А/ч при разряде на сам UPS (холостой ход порядка 100Вт) напряжение снижалось до 10В (писк/сигнал разряженного аккума) и выключении происходило при 9,5В. При этом все время выходное напряжение оставалось постоянным 220В (переодически подключал нагрузку 60 Вт).

При работе от акк. были следующие показания оставшегося заряда: 11,6В = 71%   11,2В = 51%   10В = 20%

Результатом доволен. (попал в нижний предел буф. режима 13,5-13,7В)

Но кажется замена резистора меняет не только напряжение зарядки но еще и нижние пороги выключения и индикацию оставшегося заряда.

И есть сомнения по заниженному напряжению выключения (чтоб не переразряжал аккум.)

 

Попутно измерил мощность потребляемую от сети в режиме х.х. (UPS подключен к сети, аккум в буферном режиме (ток 100-200мА) 13,5В), в сети 236В, потребляемая мощность UPS примерно 70Вт (ток на входе около 300мА). При этом вентилятор не крутится, а трансформатор довольно горячий 55 град.С.

Link to post
Share on other sites

 

 

И есть сомнения по заниженному напряжению выключения (чтоб не переразряжал аккум.)

И это тоже нехорошо. При сильном разряде аккума возможна переплюсовка самой слабой банки. Такой риск появляется при снижении напряжения аккумулятора до 10,8В и возрастает с дальнейшим понижением  

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Добрый день.   Интересует  метод заряда АКБ?  при достижении максимального напряжения заряда заряд  полностью прекращается  или   продолжается минимальным поддерживающим током?  

мне это очень важно, ибо на своем ИБП Леотон угробил за пару лет хорошую новую AGM батарею  Leoch  100ач.   как оказалось, выкипела, долил в нее литр дисцилята но это уже не помогло. батарейка выкипела из- за постоянного малого тока заряда. максимальное напряжение заряда при этом было  13,7В...    

Link to post
Share on other sites

Заряджає до 13.6-13.8В, при цьому струм зменшується майже до 0. Амперметр показував 10...50мА.

Це називається буферний режим, він передбачений виробником акумуляторів і не шкодить акумуляторам.

  У вашому випадку скоріш за все напруга заряду була 14.4В (я колись читав на форумах про цю проблему Леотон) і виробник навіть виправив її. Пошукайте в інеті і зверніться до виробника.

 

На даний час ББЖ Logicpower LPM-PSW-500VA (350Вт) з правильною синусоїдою, (під зовнішній акумулятор 12V)  всі продані. Наступна поставка очікується через місяць.

Edited by optalux
Link to post
Share on other sites

У тому і справа... що напруга заряду була 13,8В... я точно знаю.. перевіряв декількома тестерами, струм заряду теж був маленький  десятки мА. да і у паспорті   прибору вказано, що 13,8

 

насправді навіть малий струм за роки викіпае АКБ, навіть AGM.  ы то що вказано  навыть в мануалах до АКБ  виробником... насправды  брехня... мабуть щоб частыше мыняли  батарейки.      у мене спочатку нова  автомобыльна АКБ за рык  накрилася, думав, що неправильна АКБ, купив нову AGM, за 2- 3 роки , точно не памятаю, АКБ накрилася, висохла, долив лытр дисциляту  :-(   

зараз в нормальних бесперебыйниках застосовуеться ынший  метод заряду...   

 

 

ABM Технология

Известно, что в аккумуляторной батарее постоянно протекают процессы саморазряда. Для их компенсации обычно в ИБП осуществляют непрерывный подзаряд батареи малым током. Постоянно проходящий через батарею слабый ток вызывает изменения химического состава активных веществ, коррозию решетки и осыпание активной массы положительных пластин. Это приводит к необратимому падению емкости батарей, их срок службы сокращается, и реальное время батарейной поддержки уменьшается.



  • Зарядные циклы.

    Заряд батарей проходит в три фазы.

    Заряд постоянным током:
  • ток ограничивается и заряд продолжается до тех пор, пока напряжение не достигнет уровня 2.385VPC;
  • если напряжение не достигнет этого уровня в течение 150 часов, будет сформирован сигнал "Battery Failure" (плохие батареи). 

    Заряд постоянным напряжением:
  • время заряда в этом режиме будет вычислено по формуле: tfloat= 1.5 x tcharge + 48 часов
  • референсное напряжение устанавливается на уровне 2.335VPC; 

    Режим покоя:
  • схема управления выключает зарядное устройство до следующего зарядного цикла;
  • напряжение на батареях не контролируется в первые три минуты в режиме покоя, чтобы ошибочно не инициализировать новый цикл заряда;
  • сигнал "Battery Failure" (плохие батареи) будет сформирован, если OCV опустится ниже 2.10VPC за первые 10 дней в режиме покоя. 

    В функции ABM входит также контроль за разрядом батарей:
  • схема контроля подает сигнал "Low battery" (низкий уровень напряжения на батареях) примерно за три минуты до предполагаемого истечения времени батарейной поддержки;
  • сигнал "Battery low limit" (аварийный уровень напряжения на батареях) будет сформирован, когда напряжение на батареях упадет до уровня, при котором инвертор не может функционировать, после чего ИБП отключается.
  • Температурная компенсация во время заряда

    Как известно, химические процессы в аккумуляторах очень сильно зависят от температуры окружающей среды. Все режимы работы ИБП рассчитываются при температуре 25 °С, как самой оптимальной для батарей. Для того чтобы точно определить конечное напряжение при заряде аккумуляторов, на плате управления ИБП Vanguard находится датчик температуры, измеряющий температуру внутри корпуса, затем микроконтроллер вычисляет нужную величину исходя из поправочного коэффициента - 3mV °С

    Алгоритм работы по технологии ABM благоприятно сказывается на состоянии батарей и увеличивает их срок службы, тем самым уменьшая общую стоимость ИБП.

Link to post
Share on other sites

 

У тому і справа... що напруга заряду була 13,8В... 

зараз в нормальних бесперебыйниках застосовуеться ынший  метод заряду...   

 

 

ABM Технология

Известно, что в аккумуляторной батарее постоянно протекают процессы саморазряда. Для их компенсации обычно в ИБП осуществляют непрерывный подзаряд батареи малым током. Постоянно проходящий через батарею слабый ток вызывает изменения химического состава активных веществ, коррозию решетки и осыпание активной массы положительных пластин. Это приводит к необратимому падению емкости батарей, их срок службы сокращается, и реальное время батарейной поддержки уменьшается.

  •  

    Зарядные циклы.

     

    Заряд батарей проходит в три фазы.

     

    Заряд постоянным током:

  • ток ограничивается и заряд продолжается до тех пор, пока напряжение не достигнет уровня 2.385VPC;
  • если напряжение не достигнет этого уровня в течение 150 часов, будет сформирован сигнал "Battery Failure" (плохие батареи). 

     

    Заряд постоянным напряжением:

  • время заряда в этом режиме будет вычислено по формуле: tfloat= 1.5 x tcharge + 48 часов
  • референсное напряжение устанавливается на уровне 2.335VPC; 

     

    Режим покоя:

  • схема управления выключает зарядное устройство до следующего зарядного цикла;
  • напряжение на батареях не контролируется в первые три минуты в режиме покоя, чтобы ошибочно не инициализировать новый цикл заряда;
  • сигнал "Battery Failure" (плохие батареи) будет сформирован, если OCV опустится ниже 2.10VPC за первые 10 дней в режиме покоя. 

     

    В функции ABM входит также контроль за разрядом батарей:

  • схема контроля подает сигнал "Low battery" (низкий уровень напряжения на батареях) примерно за три минуты до предполагаемого истечения времени батарейной поддержки;
  • сигнал "Battery low limit" (аварийный уровень напряжения на батареях) будет сформирован, когда напряжение на батареях упадет до уровня, при котором инвертор не может функционировать, после чего ИБП отключается.
  • Температурная компенсация во время заряда

    Как известно, химические процессы в аккумуляторах очень сильно зависят от температуры окружающей среды. Все режимы работы ИБП рассчитываются при температуре 25 °С, как самой оптимальной для батарей. Для того чтобы точно определить конечное напряжение при заряде аккумуляторов, на плате управления ИБП Vanguard находится датчик температуры, измеряющий температуру внутри корпуса, затем микроконтроллер вычисляет нужную величину исходя из поправочного коэффициента - 3mV °С

    Алгоритм работы по технологии ABM благоприятно сказывается на состоянии батарей и увеличивает их срок службы, тем самым уменьшая общую стоимость ИБП.

 

 

  Я думаю в безперебійниках з відомими вбудованими батареями, можна реалізувати алгоритми найбільш оптимального заряду.

А коли підключається зовнішній акумулятор невідомої ємності, технології виготовлення...то вибирають якись простий компромісний варіант - буферний режим мабуть єдине не дороге рішення. Якщо Ви відчуваєте що акумулятор "кіпить" - зменшіть напругу заряду. І з мого не величкого 10 річного досвіду активної роботи з різними зарядками, при 13,8В акумулятори не киплять і витримують явно більше 2 років, якщо не перевищено кількість дозволених циклів  заряд-розряд. 

 

    У вашому випадку, можливо Леотон має несправність зарядного (треба дивитися пульсації, форму струму які тестер не в змозі зафіксувати). Також на платі можливо є регулятор напруги кінцевого заряду - зверніться до виробника (тим більше він в Україні).

Edited by optalux
Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Регулятор напруги заряду на Леотоні  таки є, я сам знайшов і відрегулював. До речы на другый моій батарейці  Coslight паспортна напруга буферного заряду 13,4 В.

  і думаю причина не у Леотоні... 2-3 роки батарейка пропрацювала, але для неджешевої  AGM батарейки  це не термын, здаеться по паспорту 8-10 рокыв термын. У мене на автомобылы звичайны батарейки працюють не менше 6 рокыв.  

причина тут описана http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=1950.0

 

 

Link to post
Share on other sites

Закінчились всі моделі, в темі буде повідомлення про наступну поставку - слідкуйте. Холостий струм для різних моделей  писався на попередніх сторінках. В безпереребійниках є СОМ порт, програмка для мониторінгу однакова для всіх моделей, та  викладалась на попередніх сторінках. Керувати (налаштовувати) безперебійник через СОМ порт за допомогою цього ПЗ неможливо.

Edited by optalux
Link to post
Share on other sites

Закінчились всі моделі, в темі буде повідомлення про наступну поставку - слідкуйте. Холостий струм для різних моделей  писався на попередніх сторінках. В безпереребійниках є СОМ порт, програмка для мониторінгу однакова для всіх моделей, та  викладалась на попередніх сторінках. Керувати (налаштовувати) безперебійник через СОМ порт за допомогою цього ПЗ неможливо.

Перелистал все тему заново нашел только: "в Logicpower LPM-PSW-500 (350Вт) струм холостого ходу біля 2,5А (можливо трохи помиляюсь, давно міряв), у LPM-PSW-800  біля 4 А"

 

Хотелось бы более точные данные для продаваемых ИБП

Link to post
Share on other sites

Logicpower LPM-PSW-500 (350Вт) струм холостого ходу біля 2,5А   - ну заміряєте буде 2,36А, що це Вам дасть? Підозрюю що він не постійний і залежить від рівня заряду акумулятора.

 

Звісно хотілося послати читати уважніше, але...

На Другій сторінці теми цитати:

До речі, ток холостого ходу LPM-PSW-1500VA = 6,5А

 

LPM-PSW-800VA  Ток холостого хода намерял 3.5А.

 

Для приблизних розрахунків часу роботи цього достатньо. Великий вплив також мають тип акумулятора, температкра та реальний розрядний струм. Фактична ємність акумулятора при великому розрядному струмі значно менша (по таблицях виробника акумулятора це видно).

Edited by optalux
Link to post
Share on other sites
Всем привет. Подскажите пожалуйста. Имею UPS модели Logicpower LPM-PSW-2000VA.

Также нужно понизить напряжения заряда. Он кардинально отличается, судя по фоткам от моделей 500-1500VA.

Состоит из трех плат: силовой, управляющий со злосчатным микроконтроллером (кстати. Возможно это ATMEGA8, но не факт), и 

плата индикации. Все платы собраны на выводных элементах и микросхемах в DIP корпусе.

На плате контроля и стабилизации (схема релейного переключения обмоток транса по напряжению) есть операционник LM324, есть там

пустая площадка для потенциометра. Может он служит для регуляции, если впаять? Еще на плате силовой есть операционник LM339.

Гдеж найти у него обвязку, отвечающую за напряжения заряда. Заранее спасибо.

Link to post
Share on other sites

 

Всем привет. Подскажите пожалуйста. Имею UPS модели Logicpower LPM-PSW-2000VA.
Также нужно понизить напряжения заряда. Он кардинально отличается, судя по фоткам от моделей 500-1500VA.
Состоит из трех плат: силовой, управляющий со злосчатным микроконтроллером (кстати. Возможно это ATMEGA8, но не факт), и 
плата индикации. Все платы собраны на выводных элементах и микросхемах в DIP корпусе.
На плате контроля и стабилизации (схема релейного переключения обмоток транса по напряжению) есть операционник LM324, есть там
пустая площадка для потенциометра. Может он служит для регуляции, если впаять? Еще на плате силовой есть операционник LM339.
Гдеж найти у него обвязку, отвечающую за напряжения заряда. Заранее спасибо.

 

   До продавця намагались звертатись? Ваш безперебійник працює з 24В, яку напругу видає на акумулятори?

В приват написав до кого звернутись за консультацією.

Edited by optalux
Link to post
Share on other sites

а вот и фото обещанные, может кто уже сталкивался с данной проблемой в какую сторону капать...

 

77ab077798aa.jpgdeb732f22a51.jpg

Link to post
Share on other sites

До продавца не обращался, т.к. живу в Крыму, покупал в Украине, сейчас со службами доставок целая проблема...

Link to post
Share on other sites
  • bot locked this topic
Перед созданием темы или сообщения настоятельно рекомендуем ознакомиться с правилами раздела Торговля.
Правила раздела Торговля.
Для удобства был создан раздел оборудования на сайте.
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By hardwar3
      Полностью рабочий онлайн ибп обеспечивающий полную защиту нагрузки.
      2010г выпуска.
      Батареи в отличном состоянии. Напряжение на каждой кассете 102.4В. Акумы менялись в 2022г.  
      В голове 2 кассеты по 8 акумов по 5.8Ач. Итого, может отдать мощности около 800Втч.  Зарядное в ибп на 370Вт. Время полного заряда акумуляторов около 2.5-3 часов.
      Отлично подходит для текущих реалий - нагрузка в 100Вт, будет работать 7-8 часов, заряжаться до полного за 3 часа. 
      Также в комплекте уши и шнур питания.
       
      19 000 грн.
      Киев.
       





    • By alex2376
      Продам UPS  APC 5000 XLI. Стоечный.
      Без батарей. Но с кассетами.
      В комплекте с креплением в стойку.
      Могу укомплектовать батареями.
      Цена 22000 грн.
      Разумный торг.
      viber ноль6715шесть9шесть3шесть
       
       



    • By rsv
      Доброго дня! 
      Маю на руках два даних ДБЖ https://www.sea.com.ua/ua/istochniki-pitaniya/ac-dc-preobrazovateli-s-funkciej-ups/psc-100a-c/
      Підкажіть будь ласка із наступними питаннями: 
      Акумулятор якого типу краще використовувати з цим ДБЖ - кислотно-свинцевий, AGM, LiFePO4 чи інше? Яку напругу виставляти на виході цього ДБЖ, щоб вибраний акумулятор заряджався достатньо? Наскільки розумію, напруга буде постійно присутня на клемах АКБ. Чи є це проблемою для АКБ?
    • By twixi007
      Підкажіть в кого на такому сервер стоїть безперебійник, чи стикалися ви з проблемою: коли вимикається сервер, по команді від APC SMART UPS 600I чи APC Smart-UPS 1400 RM 3U (SU1400RMINET) , сервер вимикається і в блокі жіивлення сервера нещадно клацає реле постійно, не перестаючи... 
       
    • By x-net
      Продам вживаний ДБЖ (UPS) APC Smart-UPS XL 750VA (SUA750XLI). Напруга батареї 24В, вихід - синус, є слот під плату керування, штатно розрахований на зовнішні батарейні блоки. Прошу 5000 грн.

×
×
  • Create New...