Перейти до

Mikrotik, не зняло абонплату


Рекомендованные сообщения

Під час зняття абонплати Mikrotik був недоступний, абонентів не виключило.

Як краще зробити перевірку ?

 

Масовий ресет не підходить.

Можливо періодичний рестарт старгазеру?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Під час зняття абонплати Mikrotik був недоступний, абонентів не виключило.

Як краще зробити перевірку ?

Удаляешь все в адрес лист в фаере и ребут старгайзера или массовый несет и он создаст только тех кто активен
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

 

Під час зняття абонплати Mikrotik був недоступний, абонентів не виключило.

Як краще зробити перевірку ?

Удаляешь все в адрес лист в фаере и ребут старгайзера или массовый несет и он создаст только тех кто активен

 

Це зрозуміло, але хотілося б це автоматизувати, щоб воно робилось декілька разів в місяць.

Відредаговано ppv
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Це зрозуміло, але хотілося б це автоматизувати, щоб воно робилось декілька разів в місяць.

Переходите на авторизацию по radius. В таком случае не будет таких проблем. Убьете все сессии и люди шустро переавторизуются.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Це зрозуміло, але хотілося б це автоматизувати, щоб воно робилось декілька разів в місяць.

Переходите на авторизацию по radius. В таком случае не будет таких проблем. Убьете все сессии и люди шустро переавторизуются.

 

 

Зараз radius, не варіант.  Якщо рестарт stargazer він перестворює не активних чи тільки активних користувачів?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Зараз radius, не варіант. Якщо рестарт stargazer він перестворює не активних чи тільки активних користувачів?

Если правильно помню, то списки пересоздаются только для активных пользователей, но, честно говоря, не уверен. Лучше дождаться ответа кого-то еще.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Під час зняття абонплати Mikrotik був недоступний, абонентів не виключило.

Як краще зробити перевірку ?

 

Удаляешь все в адрес лист в фаере и ребут старгайзера или массовый несет и он создаст только тех кто активен

Це зрозуміло, але хотілося б це автоматизувати, щоб воно робилось декілька разів в місяць.
Скрипты по планировщику, не? Понятно что костыль, но всё же... Відредаговано Ромка
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можно конечно сформировать src файл для микрота, предварительно выбрав из базы IP должников и раз запустить. Это актуализирует списки доступа на NAS. Хотя мне кажется, что есть способ проще.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від fitros
      Вітаю всіх!
      Професійно займаюсь ремонтом зварювальних апаратів, сколювачів, обладнання MikroTik та Ubiquiti. Маю великий досвід і ґрунтовні знання в ремонті та обслуговуванні вказаного обладнання. Звертайтесь із запитаннями — завжди радий допомогти!
       
       
    • Від zababaha
      Всем привет.
      В один прекрасный день отвалился MikroTik RB4011GS+RM. При включении загорается индикация питания и всё. 
      Попытки сбросить до заводских настроек, играться с netisntall в надежде перезалить в него прошивку никак не помогли. Поведение не меняется.
      Пробежался по интернетам в попытках найти авторизованный сервис для диагностики и, если живой, то ремонта - не помогли.
      Несколько лет назад покупал его на ntema, позвонил им, но ребята сказали, что негарантийным ремонтом не занимаются.
       
      Подскажите, плиз, кого-нибудь, кто возьмётся за диагностику и ремонт, если он ремонтопригоден? Цацка не копеечная, сразу в утиль отправлять будет грустно.
       
      З.Ы.: За 15 лет дружбы с тиками у меня этот первый, кто взял - и сдох на ровном месте(
    • Від alexeya
      Контроллер TP-Link OC200 - 2700 грн (є 4 штуки)
      Точка доступа TP-Link EAP245 - 2900 грн
      Mimosa C5x - 5000 грн (є 2 штуки)
      Mikrotik Groove A-52HPn - 1500 грн
       
      Mikrotik Groove A-52HPn вживана без POE-адаптера - 990 грн

    • Від ppv
      Після оновлення до 1.5.1 не відображаються сигнали на
      OLT BDCOM P3310B (Device version10.1.0B)

      та
      P3608-2TE (Firmware Version10.1.0E). 

      3310C та P3608B ніяких проблем немає, знімає все добре. 
      З GPON3600-8 все зрозуміло будуть виправлення в Ubilling: 1.5.2.
       
      Може в когось було щось подібне? Хочу знати куди копати.
    • Від GMelик
      Вітання! Наперед вибачаюсь з тупі питання! Але мені потрібна допомога з вирішенням проблеми роботи wifi. Загалом ситуація наступна: є офіс куди заведений інтернет, роль маршрутизатора виконує Mikrotik hap ac2 з вимкненими wifi інтерфейсами до якого через кабель підключено кілька пк підмережа та до нього ж підключена точка доступу Mikrotik cAP ax (з своїм dhcp) до якої і підключається більшість ноутбуків/телефонів та інших пристроїв з підтримкою wifi. Проблема наступна: регулярно відбуваються збої в роботі інтернету на пристроях які підключені до точки доступу, інколи просто вилітає віддалений робочий стіл (підключений через vpn), а інколи техніка переключається з 5г мережі на 2г. Спроби пінгувати точку показують що є регулярні стрибки пінга від 1-2 мс до 400-500-600+ мс (міряв як через cmd так і pingplotter) на різних пк, через netmonitor видно що стрибає якість сигналу від 40 до 70-80 і назад, при тому що телефон не переміщається і знаходиться за 2-3м від точки. 



      Спочатку думав на налаштування точки - перепробував різні частоти, нічого не змінилось. Переміщав точку в різні місця - результату 0. Вмикав wifi інтерфейс на прихідному тіку, картина та ж що і на точці. 
      І на 2г і на 5г ситуація плюс мінус однакова. 

      Допоможіть зрозуміти, що може спричиняти такі збої та головне як з цим боротись?
×
×
  • Створити нове...