Перейти до

Кабель под железной дорогой


Рекомендованные сообщения

А чого далі не цитуєте? "....якщо інше не обумовлене іншими законами", а от власне це "інше" і є обумовлене, що далі надра і не це є власністю власника земельної ділянки. Підрядники не хочуть сваритись з ЖД, тобто бояться протос стати прокольною машиною за 25м від полотна і робити прокол. Так само і над ділянкою не все є власника. Здається до 20м, а далі повітряний простір держави.

З вашої цитати лише "під залізничним полотном" - охоронна зона це не земля ЖД. 

Заплатіть юристам, вони вам все пояснять.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А чого далі не цитуєте? "....якщо інше не обумовлене іншими законами", а от власне це "інше" і є обумовлене, що далі надра і не це є власністю власника земельної ділянки. Підрядники не хочуть сваритись з ЖД, тобто бояться протос стати прокольною машиною за 25м від полотна і робити прокол. Так само і над ділянкою не все є власника. Здається до 20м, а далі повітряний простір держави.

З вашої цитати лише "під залізничним полотном" - охоронна зона це не земля ЖД.

 

Зрозумійте, все воно досить врегульовано, і толкові підрядники прекрасно знають порядок виконання робіт в охоронній зоні залізниці. Не є воно так складно, як здається. То, що недешево - факт. Але абсолютно реально і спокійно робиться.

По вашій логіці, то можна і під вашим будинком стати собі за 25 м і зробити прокол на глибині, і нікого не питати.

 

Сваритися з залізницею - то як сказати. Вони керуються законами, та ін. нормативними документами. Якщо працювати в правовому полі, то нікуди вони не дінуться - в них теж є терміни, і на них можна пожалітися, якщо вони волинять.

 

п.с. багато підрядників - "шабашників" не заморочуються тим, щоб вивчати законодавство і нормативні документи. Вони вважають це зайвим. А потім - пориви комунікацій, просідання грунту в місці проколу, і т.д.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

просідання грунту в місці проколу,

У випадку із залізницею це може дуже погано закінчитися. Тому не варто відносно залізничників застосвувати функцію "Ты кто такой? Давай, до свидания!" )))
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 3 years later...
В 25.10.2017 в 14:36, krivbass сказал:

Знаю ещё одних таких умельцев (Айти-Инвест). Главное, чтобы рука "поволосатей" была.....

В них вона як раз дуже і дуже волосата. За рахунок того що скільки вже людей на гроші кинули 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Dilan
      Продам набор герметического ввода кабеля до 14мм FiloForm. Состоит из крышки, анкера под отверстия 14мм, двухкомпонентный герметик пена. 
      Цена 200гр за набор, количество ограничено.
       



    • Від Dilan
      Продам набор герметического ввода кабеля до 14мм FiloForm. Состоит из крышки, анкера под отверстия 14мм, двухкомпонентный герметик пена. 
      Цена 200гр за набор, количество ограничено.
       



    • Від darell34
      Продается новый оптический кабель FinMark UT 08 SM 15. Кусок кабеля длиной 255м. Цена 1700 грн.
    • Від Global_networks
      Продам недорого тросоход. В рабочем состоянии, в комплекте аккумулятор, запас хода 1000м+.
      Небольшой вес,  удобный инструмент для монтажа воздушных пробросов кабеля. Уникальная конструкция на болтовых соединениях позволяет без проблем  разбирать/собирать тросоход.
      Цена 2000грн.


    • Від Diter_ua
      Кабель вырезанными кусками. Состояние хорошее. Состоит из 2 пар луженой меди 0.4 мм, каждая пара в своем экране с фольги
      Цена по 7 грн/м. Торг

×
×
  • Створити нове...