-
TELESTAT підписався на IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ". Сповіщення клієнтів. Синтез мови. Автоматизація перевірки балансу. Контроль пропущених й операторів. Інтеграція та багато інших можливостей. Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів Автоматизація роботи Call-центру, клієнтського сервісу та технічної підтримки | UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та інші | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів3 інших
-
Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це ваш надійний партнер у сфері IP-телефонії, що забезпечує ефективну роботу кол-центру та високий рівень обслуговування клієнтів. Ми не просто пропонуємо готове рішення, ми створюємо те, що вам потрібно. Додаткові модулі, функціонал, звіти — усе для того, щоб ваша телефонія відповідала викликам вашого бізнесу. Ви отримаєте інструмент, який буде працювати на вас. 🟣 Інтеграція: Можливість інтеграції з білінг-системами або CRM
-
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ: Сучасне рішення для організації роботи Call-центрів Доброго дня! Раді представити наш продукт — IP-АТС ТЕЛЕСТАТ, розроблений спеціально для автоматизації й оптимізації роботи call-центрів та відділів технічної підтримки Інтернет-провайдерів. Наше рішення вже ефективно працює, допомагаючи нашим клієнтам виводити якість роботи call-центрів та обслуговування дзвінків на новий рівень. Та дозволяє не тільки поліпшити обслуговування клієнтів, але й зменшити навантаження на операторів та підвищити загальну ефективність команди, автоматизуючи більшість рутин
-
- voip
- телефония sip
-
(та 2 ще)
Теги:
-
Стараемся делать то, что можем и чем можем помочь. Если будет нужна наша помощь по телефонии (настройка, консультация) или наш продукт - пишите. Сделаем все безвозмездно.
-
Доброго дня. Мы, у себя в коллективе, обсудили вопрос того, как и чем мы можем быть полезны в данное время, по нашему направлению деятельности. А именно: решения по IP-телефонии. Для кол-центров, ISP, бизнеса, магазинов. Идея такая: обычная стоимость нашего решения – 14 999 грн. Это решение под ключ, с учетом работ по базовой настройке. Сейчас мы готовы поставить свое решение со скидкой 50%. Любому, кому необходимо. И эту сумму можете не оплачивать нам - переведите в фонд поддержки ВСУ. Под ваше честное слово. Всю работу,
-
Доброго дня. Мы, у себя в коллективе, обсудили вопрос того, как и чем мы можем быть полезны в данное время, по нашему направлению деятельности. А именно: решения по IP-телефонии. Для кол-центров, ISP, бизнеса, магазинов. Идея такая: обычная стоимость нашего решения – 14 999 грн. Это решение под ключ, с учетом работ по базовой настройке. Сейчас мы готовы поставить свое решение со скидкой 50%. Любому, кому необходимо. И эту сумму можете не оплачивать нам - переведите в фонд поддержки ВСУ. Под ваше честное слово. Всю работу,
-
IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру. Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу. Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими). Доброго дня! Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися, інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав гл
- 1 ответ
-
- voip
- телефония sip
-
(та 2 ще)
Теги:
-
IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру. Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу. Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими). Доброго дня! Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися, інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав гл
-
- voip
- телефония sip
- (та 3 ще)
-
Доброго дня, Можемо домовитися про онлайн демонстрацію (zoom. teams або інше), заодно обговоримо питання, що до проблематики та задач, котрі ви бажаєте вирішити у себе на підприємстві. Мої контакти в підпису до першого посту. Звертайтеся, будемо раді співпраці. Канали зв'язку за вашим бажанням: телефон, email, Telegram, Viber.
-
Доброго дня, Вартість, з урахуванням базових налаштувань: 14 999 грн. Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання. Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально. За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проекту. Базові технічні вимоги для обладнання (vps або фізичного сервера): CPU: 1 (4 ядра) RAM: 8ГБ HDD: від 120ГБ SSD/SAS (в залежності від кількості записів та часу зберігання, із розрахунку 1мб = 1 хвилина) OS: Ubunt
-
Доброго дня! Хочу звернути вашу увагу, та розповісти Вам, про наш новий продукт. IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ". Спойлер під прихованим текстом Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися, інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим. А коли мова заходила про доопр
- 7 ответов
-
- voip
- телефония ip
- (та 2 ще)