Jump to content
Local

fenix-vt

Сitizens
  • Content Count

    788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

fenix-vt last won the day on July 30 2015

fenix-vt had the most liked content!

Community Reputation

81 Очень хороший

About fenix-vt

  • Rank
    Вампиреныш
  • Birthday 02/03/1978

Контакты

  • Сайт
    http://opensvit.ua/

Информация

  • Пол
    Мужчина

Recent Profile Visitors

8458 profile views
  1. Продам залишки складу - нові в упаковці ящики для сплітерів в щитових: ipcom БК-165 (165*250*70) Пенал, замок винтовий, 1 мм, 2 отв. по 40 мм, 2 по 20 мм. 75 грн/шт в наявності 80 шт. для зв'язку: info@fenix-vt.net voice/viber: 050-4349194
  2. це ж стандартна схема. всім відмовляли і всі продовжували через суди: і Ватафон, і КС, і Лайф, і ВЕГА.... всі.
  3. Привіт! У когось ще з партнерів зараз є проблеми з MEGOGO? P.S. в суппорт, звісно звернулись, просто цікаво, чи глобальний характер носить проблема.
  4. Ще одна вакансія комірника. Виключно для людини з інвалідністю. Знання ПК обов'язкове.
  5. Вітаю! В Чернівцях маємо дві вакансії: монтера та інженера в суппорт на зміну. Перевага буде надана переселенцям із зони проведення АТО. Співбесіда в офісі компанії Опенсвіт. Довідки: 0372-558341
  6. Чому це не дізнався?! Як раз перед своїм постом я спитав у зміни, мені відповіли що аварія Київ-Одеса, про що я тут і написав. Тепер ви визнаєте, що проблема не з оплатою, а з вашим сервісом. Якби ви з самого початку так і відповіли тут, на цьому було б все і вичерпано. Аварії бувають, про це всі знають. А так ви виставили себе хамлом, нанесли образи мені, поставили компанію Гіганет саме так, як і написали самі, я тут нічого не "перекручував", ви самі показали відношення компанії до своїх власних проблем. Що стосується оплат, то як я і казав, в понеділок, навіть якщо бухи щось і навтикали, я це виправлю і ви отримаєте до копійки. А ось, чи буде це остання оплата, я прийматиму рішення не зараз, а на холодну голову, коли обурення мине.
  7. Я настільки приголомшений, що навіть не знаю, що вам відповісти... Я не читаю НОК, бо керівник, а не технарь. Я висловив своє враження від вашої роботи, бо маю на те право, крім того (нагадаю, спросив попередньо на це дозвіл), а отже, мав надію почути щось конструктивне, а не "ми добре знаємо свої проблеми, вирішувати нічого не збираємось, але ви негідні тут нам на них вказувати". Не знаю, хто ви особисто в компанії, але в будь-якому випадку, ваша позиція по відношенню до мене особисто і до озвученої проблеми в цілому дозволяє зробити цікаві висновки, але не на користь ваших послуг, нажаль. Огидно!
  8. а, до мене питання? ок. Не працює стик з Tenet заради нього підключені до вас. Не працює напрямок на Одесу дуже часто, того я (попередньо запитавши про можливість критики) озвучив раніше, що аварії занадто часто. Відповіді не отримав. P.S. Наявність/відсутність заборгованості зможу вияснити в бухгалтерії лише в понеділок з 9:00 (тобто в бізнес час), і про це відпишу тут, публічно, ок. За посиланням ваша статистика: http://giganet.ua/en/statistics То аварія, чи ви повідключали за несплату в суботу вечором всіх боржників?
  9. Ви натякаєте, що відключили нас за несплату в суботу ввечері без попереджень? Чи щось інше?... А то как-то нєкрасіво получяється.
  10. Критику технического аспекта - я могу принять. В середньому раз на місяць падає напрямок на Одесу. Тільки за останній місяць планових і аварійних простоїв було... немало, Ви і самі статистику знаєте. А тривати це може і по 6-8 годин.При чому, цей напрямок проблемний у Вас (Ваших партнерів, скоріше) з самого моменту нашого підключення. І до тепер не вирішено. Це сумно Знову...
  11. Шкода, що так Тому і маємо таку країну, бо багатьом плювати. А ставити на мережу обладння країни-агресора (з софтом, який пишеться там) -- тут навіть не про політику мова, це від відсутності здорового глузду.
×