Перейти до

Asterisk and Mikrotik


Рекомендованные сообщения

Тестируем Asterisk, который стоит за NATом Микротика.

Возникает проблема - не слышно звонящему с Водафона, кто ему отвечает с Asterisk-а.

 

Цитата

Когда клиент пытается инициировать сеанс связи, отправляется SIP сообщение, содержащее его IP-адрес и некоторую дополнительную информацию. Получив это сообщение, Asterisk использует его, чтобы определить, куда отправить ответ на это сообщение. Поскольку устройство находится за NAT, SIP-сообщение будет иметь серый адрес.

 

По факту в логах приходят пакеты с реального ip, а отправляются назад на серый ip

Подскажите как правильно перенаправить ответный пакет на тот же адрес, с которого он пришел.

 

asterisk.PNG

Відредаговано антоха
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

проверить, что SIP ALG выключен на Mikrotik, проверить настройки NAT

показать настройки sip.conf и extensions.conf

Відредаговано hailnora
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В астериске для транка что в "nat="?

Как вариант попробовать в [general] прописать ручками внешний externaddr

Відредаговано BlackVS
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від fitros
      Вітаю всіх!
      Професійно займаюсь ремонтом зварювальних апаратів, сколювачів, обладнання MikroTik та Ubiquiti. Маю великий досвід і ґрунтовні знання в ремонті та обслуговуванні вказаного обладнання. Звертайтесь із запитаннями — завжди радий допомогти!
       
       
    • Від zababaha
      Всем привет.
      В один прекрасный день отвалился MikroTik RB4011GS+RM. При включении загорается индикация питания и всё. 
      Попытки сбросить до заводских настроек, играться с netisntall в надежде перезалить в него прошивку никак не помогли. Поведение не меняется.
      Пробежался по интернетам в попытках найти авторизованный сервис для диагностики и, если живой, то ремонта - не помогли.
      Несколько лет назад покупал его на ntema, позвонил им, но ребята сказали, что негарантийным ремонтом не занимаются.
       
      Подскажите, плиз, кого-нибудь, кто возьмётся за диагностику и ремонт, если он ремонтопригоден? Цацка не копеечная, сразу в утиль отправлять будет грустно.
       
      З.Ы.: За 15 лет дружбы с тиками у меня этот первый, кто взял - и сдох на ровном месте(
    • Від alexeya
      Контроллер TP-Link OC200 - 2700 грн (є 4 штуки)
      Точка доступа TP-Link EAP245 - 2900 грн
      Mimosa C5x - 5000 грн (є 2 штуки)
      Mikrotik Groove A-52HPn - 1500 грн
       
      Mikrotik Groove A-52HPn вживана без POE-адаптера - 990 грн

    • Від TELESTAT
      Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів



       

      IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це ваш надійний партнер у сфері IP-телефонії, що забезпечує ефективну роботу кол-центру та високий рівень обслуговування клієнтів.
      Ми не просто пропонуємо готове рішення, ми створюємо те, що вам потрібно.
      Додаткові модулі, функціонал, звіти — усе для того, щоб ваша телефонія відповідала викликам вашого бізнесу.
      Ви отримаєте інструмент, який буде працювати на вас.


      🟣  Інтеграція:
      Можливість інтеграції з білінг-системами або CRM\ERP, зокрема з UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими.
      Інтеграція відбувається за допомогою API (зовнішньої системи), та дозволяє створити злагоджену екосистему для бізнесу.
       
      📦  Приклади інтеграції:
      ~~~~~~~~~~~~~~~
      ✅  Інтелектуальна маршрутизація дзвінків – автоматичне перенаправлення на IVR або черги в залежності від типу клієнта (новий, існуючий, VIP) та часу доби.
      ✅  Автоматичне інформування – миттєве повідомлення про аварії чи інші важливі події.
      ✅  Самообслуговування через IVR – перевірка статусу послуг чи балансу, керування послугами та інші автоматизації.
      ✅  Гнучке керування послугами – активація, пауза, кредитування за запитом клієнта.
      ✅  Відображення даних клієнта – ім’я, адреса чи логін відображаються при вхідному дзвінку та в журналі дзвінків, що полегшує роботу операторів.
       

      🟣  Інтеграція з AI:
      Інтеграція з Google Text2Voice та, опційно, з 🤖 OpenAI Whisper чи іншими сервісами для роботи з аудіо, текстом та даними, виводячи якість обслуговування на новий рівень.

      🟣  Інтеграція з Telegram, TurboSMS, поштою, веб-сайтом:
      Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та голосові. Надсилання SMS клієнтам. Кнопка на вашому веб-сайті значно покращить комунікацію з клієнтами.

      🟣 Власний API:
      Наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко та створювати додаткові інтеграції.


       
      ℹ️  Також ви отримаєте з ТЕЛЕСТАТ:
      ~~~~~~~~~~~~~~~
      ➕ Зменшення кількості пропущених дзвінків;
      ➕ Швидка реакція операторів на всі запити;
      ➕ Повна автоматизація ключових процесів;
      ➕ Детальні звіти для аналізу;
      ➕ Інструменти оцінювання роботи операторів;
      ➕ Інформація про дзвінки в реальному часі — більше жодної невизначеності;



      📩  Дізнайтесь більше або замовте консультацію вже зараз:
      👉 Телефон: +38 044 227-8-278
      👉 Телефон: +38 067 508-1-100
      👉 E-mail:     sales@telestat.biz
      👉 Вебсайт:  telestat.biz

      📲  Telegram:
      Напишіть нам!

      📎  Презентація:
      Завантажити презентацію!


      🚀  Оптимізуйте свій кол-центр разом з IP-АТС ТЕЛЕСТАТ!
       
    • Від GMelик
      Вітання! Наперед вибачаюсь з тупі питання! Але мені потрібна допомога з вирішенням проблеми роботи wifi. Загалом ситуація наступна: є офіс куди заведений інтернет, роль маршрутизатора виконує Mikrotik hap ac2 з вимкненими wifi інтерфейсами до якого через кабель підключено кілька пк підмережа та до нього ж підключена точка доступу Mikrotik cAP ax (з своїм dhcp) до якої і підключається більшість ноутбуків/телефонів та інших пристроїв з підтримкою wifi. Проблема наступна: регулярно відбуваються збої в роботі інтернету на пристроях які підключені до точки доступу, інколи просто вилітає віддалений робочий стіл (підключений через vpn), а інколи техніка переключається з 5г мережі на 2г. Спроби пінгувати точку показують що є регулярні стрибки пінга від 1-2 мс до 400-500-600+ мс (міряв як через cmd так і pingplotter) на різних пк, через netmonitor видно що стрибає якість сигналу від 40 до 70-80 і назад, при тому що телефон не переміщається і знаходиться за 2-3м від точки. 



      Спочатку думав на налаштування точки - перепробував різні частоти, нічого не змінилось. Переміщав точку в різні місця - результату 0. Вмикав wifi інтерфейс на прихідному тіку, картина та ж що і на точці. 
      І на 2г і на 5г ситуація плюс мінус однакова. 

      Допоможіть зрозуміти, що може спричиняти такі збої та головне як з цим боротись?
×
×
  • Створити нове...