-
Сейчас на странице 0 пользователей
Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
-
Похожие публикации
-
Автор: nightfly
Ubilling 1.5.2 rev 9302 Book of Endings
Зміни в структурі БД. alter.ini: нова опція FASTPROFITCALC_ENABLED, що вмикає швидкий підрахунок прибутку. alter.ini: нова необов'язкова опція KARMA_IN_PROFILE що вмикає показ карми в профілі користувача. alter.ini: нова опція SWITCHES_AUTH_ENABLED, що вмикає довідник даних авторизації пристроїв. alter.ini: нова опція PON_SCRIPTS_ENABLED, що вмикає підтримку скриптів OLT в ПОНізаторі. alter.ini: нова опція PON_ONU_FDB_SELFFILTER, що вмикає фільтр MAC-ів при відображенні FDB за ONU. alter.ini: нова опція USERBYIP_ENABLED, що вмикає виклик userbyip в RemoteAPI. alter.ini: пачка нових опцій PB_FASTURL_*, що керують поведінкою модулю відсилання коротких посилань на оплату. Модуль PONizer: виправлена помилка зникнення PON інтерфейсів при опиті BDCOM GP3600 Модуль “Профіль користувача”: для опису плагінів профілю та оверлеїв на кшталт “чорної магії” тепер опційно можливо вказувати link_target. Модуль “Панель задач”: для опису елементів панелі задач, тепер опційно можна вказувати LINK_TARGET. Модуль Записи телефонних розмов: вирішено проблеми швидкодії, при перегляді списку записів дзвінків. Модуль “Записи телефонних розмов”: більше не призводить до вичерпання пам'яті процесу, при перегляді великих архівів дзвінків. Модуль “Записи телефонних розмов”: новий аудіо-плеєр для прослуховування записів з візуалізацією аудіо-хвилі. Модуль “Пошук оплат”: реалізовано можливість швиденького підрахунку прибутку по обраних чекбоксами платежах. Модуль УКВ: реалізовано можливість швиденького підрахунку прибутку по обраних чекбоксами платежах. Модулі Мапа обладнання та користувачів: трішки вичищено код. Ліпше не стало. Модуль “Мапа будинків”: поле пошуку при розташуванні будинку, тепер попередньо заповнено локацією, при переході за посиланням “розташувати на мапі”. Модуль “Панель задач”: опція TB_QUICKSEARCH_INLINE змінила свою поведінку, та може тепер приймати значення 0|1|2. Модуль “Звіт по трафіку”: виправлено проблему відображення графіків OphanimFlow для NAS на роздільних здатностях менше ніж FullHD. Кабінет користувача: в модулі “Відеоспостереження” відображення попереднього перегляду каналів користувача, стало трішки притомнішим. Сховище зображень: трішки покращено поведінку форми завантаження. RemoteAPI: новий виклик onusigcompressor, що радикально стискає розпухаючі дані історії сигналів ONU. RemoteAPI: новий виклик pbxmonrefill, що оновлює кеш записів телефонних розмов. RemoteAPI: новий виклик userbyip, що повертає дані про користувача за його IP. OpenPayz: в бекенді та фронтенді platon виправлено проблему диких заокруглень, при вказанні зовнішньої комісії.
Повний чейнджлог
Оновлена демка
-
Автор: TELESTAT
Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це ваш надійний партнер у сфері IP-телефонії, що забезпечує ефективну роботу кол-центру та високий рівень обслуговування клієнтів.
Ми не просто пропонуємо готове рішення, ми створюємо те, що вам потрібно.
Додаткові модулі, функціонал, звіти — усе для того, щоб ваша телефонія відповідала викликам вашого бізнесу.
Ви отримаєте інструмент, який буде працювати на вас.
🟣 Інтеграція:
Можливість інтеграції з білінг-системами або CRM\ERP, зокрема з UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими.
Інтеграція відбувається за допомогою API (зовнішньої системи), та дозволяє створити злагоджену екосистему для бізнесу.
📦 Приклади інтеграції:
~~~~~~~~~~~~~~~
✅ Інтелектуальна маршрутизація дзвінків – автоматичне перенаправлення на IVR або черги в залежності від типу клієнта (новий, існуючий, VIP) та часу доби.
✅ Автоматичне інформування – миттєве повідомлення про аварії чи інші важливі події.
✅ Самообслуговування через IVR – перевірка статусу послуг чи балансу, керування послугами та інші автоматизації.
✅ Гнучке керування послугами – активація, пауза, кредитування за запитом клієнта.
✅ Відображення даних клієнта – ім’я, адреса чи логін відображаються при вхідному дзвінку та в журналі дзвінків, що полегшує роботу операторів.
🟣 Інтеграція з AI:
Інтеграція з Google Text2Voice та, опційно, з 🤖 OpenAI Whisper чи іншими сервісами для роботи з аудіо, текстом та даними, виводячи якість обслуговування на новий рівень.
🟣 Інтеграція з Telegram, TurboSMS, поштою, веб-сайтом:
Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та голосові. Надсилання SMS клієнтам. Кнопка на вашому веб-сайті значно покращить комунікацію з клієнтами.
🟣 Власний API:
Наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко та створювати додаткові інтеграції.
ℹ️ Також ви отримаєте з ТЕЛЕСТАТ:
~~~~~~~~~~~~~~~
➕ Зменшення кількості пропущених дзвінків;
➕ Швидка реакція операторів на всі запити;
➕ Повна автоматизація ключових процесів;
➕ Детальні звіти для аналізу;
➕ Інструменти оцінювання роботи операторів;
➕ Інформація про дзвінки в реальному часі — більше жодної невизначеності;
📩 Дізнайтесь більше або замовте консультацію вже зараз:
👉 Телефон: +38 044 227-8-278
👉 Телефон: +38 067 508-1-100
👉 E-mail: sales@telestat.biz
👉 Вебсайт: telestat.biz
📲 Telegram:
Напишіть нам!
📎 Презентація:
Завантажити презентацію!
🚀 Оптимізуйте свій кол-центр разом з IP-АТС ТЕЛЕСТАТ!
-
Автор: ppv
Після оновлення до 1.5.1 не відображаються сигнали на
OLT BDCOM P3310B (Device version10.1.0B)
та
P3608-2TE (Firmware Version10.1.0E).
3310C та P3608B ніяких проблем немає, знімає все добре.
З GPON3600-8 все зрозуміло будуть виправлення в Ubilling: 1.5.2.
Може в когось було щось подібне? Хочу знати куди копати.
-
Автор: TELESTAT
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ: Сучасне рішення для організації роботи Call-центрів
Доброго дня!
Раді представити наш продукт — IP-АТС ТЕЛЕСТАТ, розроблений спеціально для автоматизації й оптимізації роботи call-центрів та відділів технічної підтримки Інтернет-провайдерів.
Наше рішення вже ефективно працює, допомагаючи нашим клієнтам виводити якість роботи call-центрів та обслуговування дзвінків на новий рівень.
Та дозволяє не тільки поліпшити обслуговування клієнтів, але й зменшити навантаження на операторів та підвищити загальну ефективність команди, автоматизуючи більшість рутинних процесів.
ТЕЛЕСТАТ — потужне, гнучке рішення для автоматизації call-центрів і оптимізації клієнтського обслуговування.
З нашою допомогою ви зможете знизити навантаження на операторів, прискорити обслуговування та скоротити операційні витрати.
✅ Переваги для бізнесу
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Інтеграція з CRM та білінговими системами (UserSide, Abills, Ubilling та іншими, через API). Інтеграції з Google Text2Voice, Telegram, Email, веб-сайтом, можлива інтеграція (опційно) з OpenAI Whisper чи іншими сервісами; API: наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко, та робити додаткові інтеграції; Автоматизація обслуговування: розвантажує операторів та дозволяє клієнтам самостійно отримувати відповіді на базові питання: статус послуг та керування послугами (активація, пауза, відновлення), баланс, інформацію про наявність аварій тощо. Це вивільняє час ваших співробітників для більш важливих завдань та підвищує їх продуктивність. Гнучке налаштування маршрутизації дзвінків, залежно від: часу, типу клієнта, поточного балансу, адреси, наявності аварій, стану обладнання та інших умов; Зменшення кількості втрачених дзвінків: завдяки ефективним механізмам обробки пропущених дзвінків, наша система дозволяє швидко інформувати операторів про пропущені дзвінки, що забезпечує їх швидке реагування; Прозора аналітика та звітність: отримуйте детальні звіти та аналітику в режимі реального часу, що надають повну картину щодо дзвінків: кількість вхідних, пропущених, швидкість обробки та ефективність роботи операторів; Інформація по чергах — онлайн: дізнавайтеся поточний стан дзвінків у чергах, та операторів у реальному часі; Можливість самостійного обслуговування та зміни налаштувань IP-АТС без звернення до служби технічної підтримки; Можливість розширення функціоналу за запитом: створення індивідуальних модулів, звітів, інтеграцій та іншого функціоналу; Гнучкі налаштування прав: завдяки гнучким налаштуванням ви можете налаштовувати права користувачів на доступ до інформації по дзвінках; Хмара або локальна інсталяція: для більш гнучкого планування своєї інфраструктури та витрат ви маєте змогу обирати варіанти розташування телефонії в хмарі чи на своєму локальному сервері;
✨ Ключові особливості:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Гнучкість розташування
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ можна розгорнути як у нашій хмарі, так і на ваших серверах, зберігаючи, в обох варіантах, гнучкість та повний контроль над адмініструванням АТС.
Автоматизація самообслуговування клієнтів
Інструменти самообслуговування, включно із синтезом мови (Google Text2Voice API) та інтеграцією з обліковою системою провайдера, надають можливість клієнтам самостійно вирішувати більшість типових запитів. Багаторівневі інтерактивні голосові меню (IVR), автоматизована перевірка балансу або статусу послуг, сповіщення по аваріях суттєво знижують навантаження на операторів і прискорюють процес обробки запитів. Це значно підвищує можливості автоматизації обслуговування клієнтів та зменшує навантаження на операторів.
Розумна маршрутизація дзвінків
Автоматичне розподілення дзвінків між операторами, враховуючи такі критерії, як: адреса, баланс, час доби, пріоритет (наприклад, для VIP-клієнтів), наявність закріпленого менеджера та інше. Це допомагає скоротити час очікування клієнтів, підвищити ефективність роботи кол-центру та оптимально розподілити навантаження на команду.
Інтеграція з CRM та білінговими системами
Завдяки інтеграції, з галузевими CRM та білінговими платформами, такими як UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими ми отримуємо можливість більш гнучко взаємодіяти із дзвінками від клієнтів, надаючи можливість більш гнучкого їх обслуговування. Це дозволяє: автоматизувати перевірку балансу, статусу послуги, пройти авторизацію, активувати чи деактивувати послугу, автоматично (залежно від типу клієнта, його номера, адреси чи стану обладнання) направити дзвінок на відповідний IVR чи чергу, відтворити персоналізоване повідомлення чи сповіщення про аварію, фіксувати ПІБ чи адресу клієнта в журналі дзвінків, дії клієнта в IVR тощо.
Контроль пропущених дзвінків
Наша IP-АТС забезпечує контроль за пропущеними дзвінками, дозволяючи відстежувати їх обробку у режимі онлайн та налаштовувати повідомлення, про такі дзвінки, для інформування операторів. Це сприяє швидкому реагуванню на пропущені виклики та підвищенню рівня обслуговування клієнтів.
Розширена аналітика та звітність
Система аналітики в реальному часі дозволяє отримувати вичерпні звіти щодо: кількості оброблених і пропущених дзвінків, продуктивності операторів, поточному статусу операторів (вільний, розмовляю), кількості дзвінків у чергах та інших критичних показників. Це дозволяє керівництву приймати обґрунтовані рішення, спрямовані на оптимізацію роботи call-центру та підвищення якості сервісу.
Технічна підтримка та розробка
Ми пропонуємо нашим клієнтам гнучке налаштування IP-АТС ТЕЛЕСТАТ та оперативну технічну підтримку. Наш технічний відділ завжди допоможе зі швидкою та якісною розробкою нових або модернізацією наявних функціональних модулів, звітів та аналітики. Ми супроводжуємо проєкт на всіх етапах — від обговорення задачі та складання технічного завдання до тестування і здачі робіт. Такий підхід надає нашим клієнтам гнучкість і впевненість у швидкому вирішенні завдань, вигідно відрізняючи нас від конкурентів.
Закріплений менеджер для кожного клієнта
Ключова перевага IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — закріплений менеджер для кожного клієнта. Ваш менеджер завжди готовий допомогти з будь-якими питаннями, пов'язаними з технічною підтримкою чи розробкою нових модулів. Це забезпечує персоналізований сервіс та швидке реагування, що виділяє нас серед конкурентів.
🔥 Можливості:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Контроль та аналітика дзвінків
Можливість моніторингу в реальному часі, спостереження за чергами та операторами, прослуховування поточних дзвінків у режимі реального часу, отримання детальних звітів щодо роботи операторів є ключовими для ефективної оптимізації робочих процесів.
Інтеграція з Telegram, TurboSMS та електронною поштою
Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та інші важливі події можуть надсилатися через зручні канали зв'язку, що підвищує швидкість інформування.
Синтез мови (Google Text2Voice API)
Використання синтезу голосу для автоматизованих повідомлень є особливо корисним для побудови систем самообслуговування та оповіщення клієнтів, забезпечуючи зручність і швидкість.
Особистий кабінет співробітника
Кожен оператор має доступ до свого особистого кабінету, що надає можливість працювати із даними по дзвінках, пропущеними дзвінками, SMS та прослуховувати записи розмов, підвищуючи прозорість та ефективність роботи.
Запис дзвінків та оцінка якості роботи операторів
Модулі запису дзвінків та оцінювання якості обслуговування дозволяють здійснювати контроль за якістю наданих послуг, підвищувати рівень обслуговування та покращувати продуктивність команди. Клієнти можуть оцінювати якість обслуговування після завершення розмови, що забезпечує додатковий рівень контролю.
Кнопка "Click-to-Callback" для сайту
Встановлення цієї кнопки на вашому веб-сайті значно покращить конверсію звернень та прискорить реакцію на запити клієнтів.
VIP-клієнти та ведучий менеджер
Функція "VIP-клієнт" дозволяє встановлювати пріоритет для вхідних дзвінків, забезпечуючи їх швидшу обробку. Функція "Ведучий менеджер" дозволяє автоматично спрямовувати дзвінки від клієнта до закріпленого за ним менеджера для забезпечення персоналізованого сервісу.
Повторне з'єднання з менеджером
Забезпечує повторне з'єднання клієнта з тим самим співробітником, з яким клієнт уже розмовляв, у разі повторного дзвінка, що сприяє підвищенню задоволеності клієнтів.
Історія дзвінків, коментарі та теги
Зручна історія всіх дзвінків із записами розмов, фільтрами, можливістю додавання коментарів та тегів (наприклад: замовлення, скарга, пропозиція), що дозволяє швидко знаходити потрібну інформацію та ефективно працювати з клієнтами.
Фіксація дій в IVR
Система фіксує всі дії користувачів у IVR, з можливістю відображення вибору у звітах, що сприяє підвищенню аналітичного розуміння поведінки клієнтів.
Фіксація історії переведення дзвінків
АТС фіксує події переведення дзвінка, з подальшим відображенням їх у звітах.
Гнучке управління правами доступу
Управління правами на доступ до записів розмов, звітів та іншої інформації забезпечує безпеку даних та захист конфіденційної інформації.
Чорний список
Функція дозволяє блокувати небажані номери, що забезпечує додатковий рівень безпеки та контролю.
Адресна книга
Можливість ведення списку контрагентів у локальній телефонній книзі.
🪙 Вартість
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Вартість конфігурації "Cloud-PBX" - $35 /місяць;
Вартість конфігурації "Базова" - 20 999 грн.;
Вартість конфігурації "Call-центр" - 29 999 грн.;
Вартість вказана без ПДВ.
📌 Презентація у PDF
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
telestat_2024_u.pdf
🚀 Розгорнутий опис можливостей - за цим посиланням.
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це потужне рішення, яке дозволяє вам автоматизувати клієнтський сервіс, оптимізувати робочі процеси та підвищити ефективність роботи вашої команди. Ми запрошуємо вас до співпраці та готові допомогти зробити ваш бізнес більш ефективним!
Готові підвищити ефективність вашого call-центру?
Зв'яжіться з нами сьогодні для консультації та дізнайтеся, як ми можемо оптимізувати роботу вашого бізнесу!
Будемо раді співпраці!
ТЕЛЕСТАТ
https://telestat.biz
sales@telestat.biz
+38044 227 8 278
+38067 508 2 100
-
Автор: mac
Глюк в тому, що один (так - тільки один) mac адрес onu існує в білінгу у вигляді строки. Це трохи заважає.
olt - bdcom gepon.
Наскільки зрозумів, це виключно проблема реалізації snmpwalk у freebsd, де snmpwalk може на свій розсуд віддати mac адресу не як hex-string, а як звичайний string.
Можливо snmpwalk тригериться на якомусь символі, мені невідомо.
# tcpdump -vv -i em0 udp port 161 and host olt and host ub | grep "3320.101.10.4.1.1.241 ... olt.snmp > ub.47940: [udp sum ok] { SNMPv2c C="*****" { GetResponse(44) R=93278354 E:3320.101.10.4.1.1.241="8LO"W*" } } ub.47940 > olt.snmp: [udp sum ok] { SNMPv2c C="*****" { GetNextRequest(34) R=93278355 E:3320.101.10.4.1.1.241 } } snmpwalk -c***** -v2c -t5 olt .1.3.6.1.4.1.3320.101.10.4.1.1 SNMPv2-SMI::enterprises.3320.101.10.4.1.1.241 = STRING: "8LO\"W*" snmpwalk -Ox -c***** -v2c -t5 olt .1.3.6.1.4.1.3320.101.10.4.1.1 SNMPv2-SMI::enterprises.3320.101.10.4.1.1.241 = Hex-STRING: 38 4C 4F 22 57 2A
Це стосується таких параметрів у snmp конфізі bdcom
[signal] MACINDEX=".1.3.6.1.4.1.3320.101.10.4.1.1" [misc] ONUINDEX=".1.3.6.1.4.1.3320.101.11.1.1.3"
За для усунення глюку спробував трошки змінити код і завдати тип snmp параметру явно у ./api/libs/api.ponbdcom.php у function collect()
Це працює. Мабуть станеться у нагоді:
# diff api.ponbdcom.php{.new,.bak} 37c37 < $onuIndex = $this->snmp->walk('-Ox ' . $oltIp . ':' . self::SNMPPORT, $oltCommunity, $onuIndexOid, self::SNMPCACHE); --- > $onuIndex = $this->snmp->walk($oltIp . ':' . self::SNMPPORT, $oltCommunity, $onuIndexOid, self::SNMPCACHE); 91c91 < $macIndex = $this->snmp->walk('-Ox ' . $oltIp . ':' . self::SNMPPORT, $oltCommunity, $macIndexOID, self::SNMPCACHE); --- > $macIndex = $this->snmp->walk($oltIp . ':' . self::SNMPPORT, $oltCommunity, $macIndexOID, self::SNMPCACHE);
P.S. Створив тему, а зараз міркую: а може це глюк у ПЗ olt. Оновлю фірмваре olt та перевірю...
-
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВойти
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас