Перейти до

Не зберігаються дані в профілі користувача СЕЗ


Рекомендованные сообщения

Доброго дня, шановні колеги! Вирішив подати звернення до НКРЗІ через некоректну роботу Системи електронної звітності.

Цікаво, чи в усіх така фігня твориться в кабінеті користувача СЕЗ? Чи лише оце в мене таке одного? Прокоментуйте, будь ласка.

 

Screenshot_20220507_230106.png

 

Screenshot_20220507_205831.png

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
12 часов назад, logic сказав:

один ти унікальний

 

Ну, дууууже «змістовний» коментар! Якраз серйозно вирішує описану мною проблему ?

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 минут назад, FOP_Osypenko сказал:

Ну, дууууже «змістовний» коментар! Якраз серйозно вирішує описану мною проблему ?

https://ru.wikipedia.org/wiki/Репутация

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від guest105
      при здачі звіту не працюють ключі віл привату.  Дзвонив на саппорт в загальному і всіх непрацює.  Хто як вирішує проблему юзає інші чи болт забили?
    • Від EuroNet
      Доброго дня.підскажіть що потрібно вказувати в 11-му пункті у заяві на регістрацію в реєстр оператора, провайдера? і чи можно в 10-му пункті вказувати район?
      я написав їм в заяві 10-тий і 11-тий пункт так
       
       
      а вони відповіли так:
      Підскажіть що потрібно вказати в 10-му і 11-му пункті?
      Дякую.
    • Від FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • Від FOP_Osypenko
      Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цього нового звіту і вибиває постійно помилки. Вже розпочав листування з їхнім фахівцем. Мучуся і думаю, а на який хер ми повинні всі ці звіти подавати цим недоумкам? Чому вони вимагають подавати в звітах комерційну інформацію? Задовбали вони вже своїми звітами взагалі то! Тому вирішив подати таку скаргу!
       

       
      До речі, скаргу подавав через сайт Урядового контактного центру https://ukc.gov.ua/
      Там дуже зручно подавати різні звернення. Відповіді надходять і зберігаються прямо в кабінеті користувача. Так що дуже рекомендую!
    • Від duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?
×
×
  • Створити нове...