Перейти до

Підігрів Lifepo4 акумуляторів


Рекомендованные сообщения

Добрий день, 

творче питання , а  в кого є досвід організаціі підігріву lifepo4 батарей при мінусовій температурах ( -5-10)  ? 

 

Поки бачу одне рішення - сіліконові термоковрики з алі експресу з вбудованими термореле , батарею обертаємо теплоізолом або пеноізолом.  По 220 ставимо аварійне термореле на  50град. цельсія . 

Але є нюанс , якщо довгий час немає живлення , то  батареі буде досить холодна на початку зарядкі ( десь перші 10-30хв) , наскількі ресурс батареі lifepo4 скорочуться при заряді при від'ємних температурах ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Ajar сказал:

Добрий день, 

творче питання , а  в кого є досвід організаціі підігріву lifepo4 батарей при мінусовій температурах ( -5-10)  ? 

 

Поки бачу одне рішення - сіліконові термоковрики з алі експресу з вбудованими термореле , батарею обертаємо теплоізолом або пеноізолом.  По 220 ставимо аварійне термореле на  50град. цельсія . 

Але є нюанс , якщо довгий час немає живлення , то  батареі буде досить холодна на початку зарядкі ( десь перші 10-30хв) , наскількі ресурс батареі lifepo4 скорочуться при заряді при від'ємних температурах ?

/ib/astratel_2021.11.25.gif

Заряжать любые литиевые аккумуляторные батареи следует только при плюсовой температуре

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, maxx сказал:

Заряжать любые литиевые аккумуляторные батареи следует только при плюсовой температуре

 

Питання в тому як організувати зарядку при відємних температурах, або наскільки критчна зарядка батареи перші 10 хвилин при мінусовій температурі ( поки вона прогріється ) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

"

В умовах холодної зарядки іони літію дезорієнтуються, оскільки вони працюють всередині графітового анода. Замість інтеркалювання ці іони зрештою покривають поверхню анода. Заряджання при низьких температурах може призвести до утворення гальванічного покриття, що знижує ємність акумулятора при збільшенні опору. Якщо утворюється достатньо покриття, воно може пробити сепаратор і викликати фатальне коротке замикання всередині комірки.

"

  • Sad 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
48 минут назад, Ajar сказал:

Добрий день, 

творче питання , а  в кого є досвід організаціі підігріву lifepo4 батарей при мінусовій температурах ( -5-10)  ? 

 

Поки бачу одне рішення - сіліконові термоковрики з алі експресу з вбудованими термореле , батарею обертаємо теплоізолом або пеноізолом.  По 220 ставимо аварійне термореле на  50град. цельсія . 

Але є нюанс , якщо довгий час немає живлення , то  батареі буде досить холодна на початку зарядкі ( десь перші 10-30хв) , наскількі ресурс батареі lifepo4 скорочуться при заряді при від'ємних температурах ?

нормальну теплоізоляцію треба робити вузла , щоб не встигало  охолоджуватись 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ще як варіант можна використати - саморегулюючий гріючий кабель. 
Або як вже писали - на зиму робити теплоізоляцію вузла)
 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, Ajar сказал:

батареі буде досить холодна на початку зарядкі ( десь перші 10-30хв)

Можно поставить термореле, в разрыв линии разряд/заряд или перед ИБП. Датчик установите со стороны где нет термоковриков. Пока температура батареи ниже выставленного показателя, она не будет заряжаться.

  • Like 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, HYBI сказал:

Можно поставить термореле, в разрыв линии разряд/заряд или перед ИБП. Датчик установите со стороны где нет термоковриков. Пока температура батареи ниже выставленного показателя, она не будет заряжаться.

вообще то, нормальная бмска имеет термодатчики и понятие про нижний и верхний пороги работы по температуре. И выход под термошнур. Внезапно.

Відредаговано maxx
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

це хіба якщо самому щось збирати на jkbms, а в готові батареї майже ніхто не ставить, бо ніхто їх і на мороз не ставить.

хтось пише, що можна заряджати >0, хтось пише до -4

При температурі менше 5 градусів пишуть обмежувати струм заряду 0.05C, що теж суттєво і ніякі бмс цього регулювання не можуть робити, може розумний інвертор, якщо бмс йому буде подавати температуру через can/rs485.

 

Простіше всього гріти місце з акумулятором, або там де мороз ставити кислотні акуми.

Відредаговано karyon
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 15.12.2023 в 16:32, Ajar сказал:

батарею обертаємо теплоізолом або пеноізолом.  По 220 ставимо аварійне термореле на  50град.

Не перегрейте аккумулятор. На просторах интернета нашёл:
939815725_.png.4e439037a994aa2cc17a84d7bfa47746.png
https://pulsar.kiev.ua/uploads/files/docs/EV4850-T-16_LiFePO4_Battery_Pack_Specification_RUS.PDF 4 страница документа

С учётом что аккумулятор будет обёрнутый теплоизоляцией, то при разряде может быть проблема в виде перегрева. Я бы выставил нагрев до +15...+20, так как это рекомендация для длительного хранения.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доречі цікаве питання в обмеженні струму зарядки. Можливо є у когось напрацювання як це можна зробити? Наприклад зарядка видає 70А, а як можна обмежити до 30А? 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17 часов назад, vlin сказал:

Брати зарядку з регульованим обмеженням струму. У вас яка зарядка ?

Перероблений з серверного БЖ, бачив що китайці продають там де регулюється, але сам не розібрався як, дує на повну))

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Початкові умови досит пагані  інвертори Logic Power 12V LPE-B-PSW-1000VA+  та акуми з бмскою яка не розуміє зарядку при низьких температурах. Струм зарядкі 25А. В голову йде тількі один правильний варіант  високострумове реле  40-60А  з датчиком температуру на акум  . 

 

Або можно зробити цікаве рішення :  коли є напруга 230в , та температура батареі низька , то ми  підключаємо підігрів 100-200вт  до інвертора по +12 , підігрів "з'їсть" частину струма при зарядці,  ну а далі як тільки тем-ра піднялась  то підігрів відключаємо.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 16.12.2023 в 15:38, karyon сказал:

це хіба якщо самому щось збирати на jkbms, а в готові батареї майже ніхто не ставить, бо ніхто їх і на мороз не ставить.

хтось пише, що можна заряджати >0, хтось пише до -4

При температурі менше 5 градусів пишуть обмежувати струм заряду 0.05C, що теж суттєво і ніякі бмс цього регулювання не можуть робити, може розумний інвертор, якщо бмс йому буде подавати температуру через can/rs485.

 

Простіше всього гріти місце з акумулятором, або там де мороз ставити кислотні акуми.

1. Такі lifepo4 , бо до тих  об'єктів 30-40-60км, і перебоі там досить часті , але не довгі  2-6 годин, свінец по троху вмирає навіть з додатковими зарядками.

2. також не маю бажання ставити розумні бмски в акуми, бо вже є типове  рішення  по інверторам та акб

3. є бажання зробити типовий додатковий блок підігріву для точок без обігріву, техніку в руки видав і він по інструкціі встановлює 

В 17.12.2023 в 00:00, HYBI сказал:

Не перегрейте аккумулятор. На просторах интернета нашёл:
939815725_.png.4e439037a994aa2cc17a84d7bfa47746.png
https://pulsar.kiev.ua/uploads/files/docs/EV4850-T-16_LiFePO4_Battery_Pack_Specification_RUS.PDF 4 страница документа

С учётом что аккумулятор будет обёрнутый теплоизоляцией, то при разряде может быть проблема в виде перегрева. Я бы выставил нагрев до +15...+20, так как это рекомендация для длительного хранения.

ну lifepo4 досить холодні при зарядці , я написав +50 градусів це захисне/аварійне  реле , яке тупо відключає живлення , додатково ми отримуємо трапи та  бачимо температуру через ping3 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, Ajar сказав:

Або можно зробити цікаве рішення :  коли є напруга 230в , та температура батареі низька , то ми  підключаємо підігрів 100-200вт  до інвертора по +12 , підігрів "з'їсть" частину струма при зарядці,  ну а далі як тільки тем-ра піднялась  то підігрів відключаємо.

Заводські батареї для роботи при мінусовій температурі так і роблять.

Всередині корпусу там  2 пласких нагрівача з різних боків комірок, bms спочатку вмикає струм на нагрівачі, поки нагріє батарею, а потім підключає зарядку і вимикає нагрівачі.

Можна інфракрасну плівку, як для підлог використовувати для підігріву батареї  (також з неї роблять теплі килимки) , або обігрівач як для стійок на позитроні з величезним радіатором.

 

Але стандартного рішення не бачив. Вам потрібно зробити бокс, бажано негорючий, в нього вкласти обігрівач і сенсори температури. І літом можливо все це доведеться розбирати, при заряді акумулятор гріється.

Як зробите - напишіть результат.

По свинцю є ще варіант agm tppl, коштують як LFP :), рекламують, що кращі за звичайні AGM, сам не використовував, статистики як себе ведуть немає, west наче писав, що ставив.

 

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...