Перейти до

А що так можна? ( Запитання пану депутату)


Рекомендованные сообщения

 Понад 30% мережі мобільного оператора "Київстар" залишилися без живлення, — гендиректор Олександр Комаров

За його словами, частина мережі працює на акумуляторах і генераторах, втім близько 4% базових станцій наразі знеструмлені й не функціонують.

У компанії зазначають, що фіксований інтернет підготовлений до тривалих блекаутів — 99% мережі можуть працювати автономно до 12 годин. Водночас лише 15–20% абонентів під’єднали свої роутери до резервного живлення, що в період відключень створює додаткове навантаження на мобільну мережу та погіршує якість зв’язку.

 

 А що так можна тому що "загальнодержавний" оператор? Тут задовбали ВИ ЗОБОВЯЗАНІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ 72 ГОДИНИ РОБОТИ БЕЗ ЖИВЛЕННЯ!!!! І довбуть та вимагають відповіді починаючи від  НЦУ далі обладміністрації, райадміністрації і так далі навіть пожежник громади і той затребував звіт. А тут гендиректор із перщої трійки заявляє " до 12 годин" і по барабану на всі вимоги.  Тоді чому ми малі провайдери що забезпечуємо максимум територіальну громаду повинні ото на все звітувати та виконувати. Є якась думка.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, vaz02 сказав:

Водночас лише 15–20% абонентів під’єднали свої роутери до резервного живлення, що в період відключень створює додаткове навантаження на мобільну мережу та погіршує якість зв’язку.

хтось може пояснити?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
22 minutes ago, a_n_h said:

хтось може пояснити?

Ну типу звичайний інет не робить і вся решта поперлась на мобільний. Мобіла то заряджена, значить хрен з тим роутером, посидю на мобільном. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Sergut195
      І знову один і той же провайдер. Який запевняє, що він працює без світла. На сайті компанії написано по моїй адресі , що він буде працювати без світла. (також присилають смс повідомлення)  Але прблема в тому, що так їх свіч працює при відключенні світла і батарея стоїть але , не працює інтернет.
      На запити до тех підтримки, запит вже переноситься протягом 2-х місяців. 
       
      Можливо тут  є представники компанії Київстар які розберуться з даною проблемою , і щось зроблять крім стандартної відповіді ''звернення продовженно'' 


    • Від vit75
      12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
      Національний оператор... Йопть...
    • Від vit_
      Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
      Під носом працює руська агентура!

      https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
       
    • Від pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
    • Від avtoritetik
      Доброго часу.
      Шукаю представника компанії Київстар, який має змогу розписати цінову політику компанії в населених пунктах (села) Житомирського району та в самому обласному центрі (м.Житомир), що до надання інтернет послуг для інших інтернет-провайдерів (операторів).
      Цікавить цінова політика на канал інтернету:
      200 Мбіт/сек
      300 Мбіт/сек
      500 Мбіт/сек
      700 Мбіт/сек
      1 Гбіт/сек
       
      Також якщо є в кого можливість розрахувати послугу транспортування м.Житомир по Житомирському районі, швидкість каналу вище перечислена.
       
      П.С. Потрібно зрозуміти на скільки цільове та правильне використання фінансів можна для себе знайти, що до закупівлі послуг в компанії Київстар.
×
×
  • Створити нове...