Перейти до

Укртелеком - додаткові телефонні лінії


Рекомендованные сообщения

В процесі модернізації телефонії в одному з офісів, виникло питання в організації багатоканального номеру (Укртелеком).

Яка вартість цієї послуги (додаткова телефонна лінія?) і як вона правильно називається?

P. S. Пам'ятаю що приблизно в році 1998 була фірма, яка здійснювала "розширення" телефонних ліній, внутрішньо, без допомоги Укртелекому.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Поставьте SIP транк и не мучайтесь.

 

А хіба Укртелеком надає таку послугу?

Можливості під'єднатися до оператора IP-телефонії немає, вірніше можливість є, але тоді ми отримаємо номерний ресурс іншого міста.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо ви у Львові і підходить СІП транк, то вам в МІС(http://www.mis.lviv.ua, дзвоніть і питайте, на сайті нема). Вартість нормеру 200гр, абонплата та розмови як в телекому.

 

Також такі послуги надає Фарлеп.

 

Також, гляньте на ОГО.ТЕЛЕФОНІЯ http://ukrtelecom.ua/services/customers/ogo_phone - але тарифи , імхо, не цікаві.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Это называется серийное включение. Например - звониш на номер 678222 а соединяет 678244 или 678233 в УТ используется в основном на бюро ремонта

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо ви у Львові і підходить СІП транк, то вам в МІС(http://www.mis.lviv.ua, дзвоніть і питайте, на сайті нема). Вартість нормеру 200гр, абонплата та розмови як в телекому.

 

Також такі послуги надає Фарлеп.

 

Також, гляньте на ОГО.ТЕЛЕФОНІЯ http://ukrtelecom.ua...omers/ogo_phone - але тарифи , імхо, не цікаві.

ні, не у Львові.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 2 weeks later...

Пам'ятаю що приблизно в році 1998 була фірма, яка здійснювала "розширення" телефонних ліній, внутрішньо, без допомоги Укртелекому.

Це нереально розширити без допомоги УТ (якщо у Вас телефон від УТ). Якщо організовується багатоканальна лінія то відміна її від декількох ліній з різними № в тому, що на АТС прописується для декількох телефонних ліній один №, а фізично все рівно у вас буде з АТС іти декілька телефонних пар до вас. Якщо станція "електронна" то майже в 100% випадків така функція доступна. До речі абонплата у вас буде братися наприклад за 2 лінії з одним номером як за 2 телефона. Перевагою є те коли один телефон дуже часто занятий наприклад менеджер №1 дзвінок на такий самий номер буде проходити на менеджера №2 і т.д. Мінусом такого може бути те, що менеджер №1 буде занятий постійно, 2- менше, 3- ще менше, хоча моє в АТС (або у Вас через мініАТС ) і є опція включати по колу тоді всі менеджери будуть відповідати по черзі. Корисна ця функція для "служби тех.підтримки" от тут буде завжди(майже завжди) тех.підтримка на звязку.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...