Jump to content

Оператори в соц. мережах


Recommended Posts

Цікаво, чи хтось із провайдерів створював свою сторінку в якихось соц.мережах, або якось інакше надавав можливість своїм абонентам висловлюватись відносно якості надання ним послуг?  Як на це реагували інтернет користувачі? Чи проявляли активність. Який ефект? Чи допомагає це знайти ідеї для приваблення нових абонентів, або для того, щоб відбити абонентів від конкурента? Чи були якісь неприємні випадки? ...... і т.д.

Link to post
Share on other sites

У многих есть. С помощью ВК.ком привлек около 5 абонов, и абоны регулярно переписываются с тобой, а также акции абоненты могут репостить и их видят уже другие. Главное как о Вас абоненты говорят, если около 97% позитивных отзывов то конечно стоит обзовестись страничкой, а если все печально то думаю будете частенько читать оскорбления.

Link to post
Share on other sites

Если все хорошо. Качественно предоставляете услуги интернет, то почему бы и не создать.

Ну а если у Вас все плохо...абоненты сами найдут где разместить, про ваш интернет, отзывы :)

Link to post
Share on other sites

Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ;) )

Link to post
Share on other sites

Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ;) )

Лет так 8 назад этот чат был у каждого юзера подключеного к сети Интернет, а как щас обстоят дела? Помню в КС по сети с  друзьями и соседями было играть интересно.

Link to post
Share on other sites

 

Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ;) )

Лет так 8 назад этот чат был у каждого юзера подключеного к сети Интернет, а как щас обстоят дела? Помню в КС по сети с  друзьями и соседями было играть интересно.

 

"Дела давно минувших дней - преданье старины глубокой" (с)

Link to post
Share on other sites

ну у мну есть страничка фирмы в соцсети. Преимуществ от того не вижу.

Может ты не знаеш как этим воспользоватся? если что обращайся в ЛС расскажу как привлечь абонентов.

Link to post
Share on other sites

Не бачу змісту в форумі. З пяти тисяч задоволпних абонентів навряд чи хто на форум буде ходити але 5-10 невдоволених там створять негативну картинку і буде здаватись що провайдер відстій. Коли все добре - форумів не шукають.

Link to post
Share on other sites

отсутствие официальной дискуссионной площадки для абонентов не запретит им высказывать свои впечатления на сторонних ресурсах, коих масса.

Не бачу змісту в форумі. З пяти тисяч задоволпних абонентів навряд чи хто на форум буде ходити але 5-10 невдоволених там створять негативну картинку і буде здаватись що провайдер відстій. Коли все добре - форумів не шукають.

Link to post
Share on other sites

в нас працює форум, відкритий ззовні. не скажу що відвідуваність велика, але якщо гарно відповісти абоненту і вирішити його проблему, яку він описав на форумі - то можливо щось від того є.. хоча подяк не буває майже, а негативні відгуки регулярно. але відписавши що вирішим проблему і вирішивши її - можливо щось дає, тут хз..

Link to post
Share on other sites

Років 10-12 тому коли ми зі статичного хтмл переходили на мамбу, теж загорілися ідеєю добавити всілякі опити, форум. Я пару тижнів почитав форуми конкурентів, які в той час були в загальному доступі і твердо вирішив, що форуму у нас не буде - лише зворотній звязок один-на-один.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...