Горянин 12 Posted 2014-05-07 21:35:24 Share Posted 2014-05-07 21:35:24 Цікаво, чи хтось із провайдерів створював свою сторінку в якихось соц.мережах, або якось інакше надавав можливість своїм абонентам висловлюватись відносно якості надання ним послуг? Як на це реагували інтернет користувачі? Чи проявляли активність. Який ефект? Чи допомагає це знайти ідеї для приваблення нових абонентів, або для того, щоб відбити абонентів від конкурента? Чи були якісь неприємні випадки? ...... і т.д. Link to post Share on other sites
Ondp 47 Posted 2014-05-07 22:16:51 Share Posted 2014-05-07 22:16:51 У многих есть. С помощью ВК.ком привлек около 5 абонов, и абоны регулярно переписываются с тобой, а также акции абоненты могут репостить и их видят уже другие. Главное как о Вас абоненты говорят, если около 97% позитивных отзывов то конечно стоит обзовестись страничкой, а если все печально то думаю будете частенько читать оскорбления. Link to post Share on other sites
Sided 132 Posted 2014-05-08 05:33:37 Share Posted 2014-05-08 05:33:37 Если все хорошо. Качественно предоставляете услуги интернет, то почему бы и не создать. Ну а если у Вас все плохо...абоненты сами найдут где разместить, про ваш интернет, отзывы Link to post Share on other sites
BenedicT 106 Posted 2014-05-08 06:18:58 Share Posted 2014-05-08 06:18:58 Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ) Link to post Share on other sites
Ondp 47 Posted 2014-05-08 13:36:15 Share Posted 2014-05-08 13:36:15 Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ) Лет так 8 назад этот чат был у каждого юзера подключеного к сети Интернет, а как щас обстоят дела? Помню в КС по сети с друзьями и соседями было играть интересно. Link to post Share on other sites
BenedicT 106 Posted 2014-05-08 13:37:59 Share Posted 2014-05-08 13:37:59 Соцмережі - це потужний сучасний засіб спілкування з людьми та реклами свого бізнесу. Все більше людей читають новини в соцмережах, ніж відвідують профільні сайти. І сайт провайдера теж. Тому ті, у кого немає присутності в соцмережах - живуться вчорашнім днем (ps. особливо ті, які використовують локальний чат, Commfort ) Лет так 8 назад этот чат был у каждого юзера подключеного к сети Интернет, а как щас обстоят дела? Помню в КС по сети с друзьями и соседями было играть интересно. "Дела давно минувших дней - преданье старины глубокой" (с) Link to post Share on other sites
twg 871 Posted 2014-05-08 14:17:18 Share Posted 2014-05-08 14:17:18 ну у мну есть страничка фирмы в соцсети. Преимуществ от того не вижу. Link to post Share on other sites
Ondp 47 Posted 2014-05-08 22:02:35 Share Posted 2014-05-08 22:02:35 ну у мну есть страничка фирмы в соцсети. Преимуществ от того не вижу. Может ты не знаеш как этим воспользоватся? если что обращайся в ЛС расскажу как привлечь абонентов. Link to post Share on other sites
Горянин 12 Posted 2014-05-10 06:56:35 Author Share Posted 2014-05-10 06:56:35 А хто(із провайдерів) має власний сайт із форумом для абонентів? І чи останні часто його відвідують? Link to post Share on other sites
kha0s 112 Posted 2014-05-10 12:28:53 Share Posted 2014-05-10 12:28:53 Не бачу змісту в форумі. З пяти тисяч задоволпних абонентів навряд чи хто на форум буде ходити але 5-10 невдоволених там створять негативну картинку і буде здаватись що провайдер відстій. Коли все добре - форумів не шукають. Link to post Share on other sites
zaborovsky 359 Posted 2014-05-10 18:42:53 Share Posted 2014-05-10 18:42:53 отсутствие официальной дискуссионной площадки для абонентов не запретит им высказывать свои впечатления на сторонних ресурсах, коих масса. Не бачу змісту в форумі. З пяти тисяч задоволпних абонентів навряд чи хто на форум буде ходити але 5-10 невдоволених там створять негативну картинку і буде здаватись що провайдер відстій. Коли все добре - форумів не шукають. Link to post Share on other sites
kha0s 112 Posted 2014-05-10 18:56:06 Share Posted 2014-05-10 18:56:06 Это конечно, но потенциальные абоненты заходят на страничку провайдера, читают форум и уходят. Link to post Share on other sites
vitya 2 Posted 2014-05-10 20:22:58 Share Posted 2014-05-10 20:22:58 в нас працює форум, відкритий ззовні. не скажу що відвідуваність велика, але якщо гарно відповісти абоненту і вирішити його проблему, яку він описав на форумі - то можливо щось від того є.. хоча подяк не буває майже, а негативні відгуки регулярно. але відписавши що вирішим проблему і вирішивши її - можливо щось дає, тут хз.. Link to post Share on other sites
kha0s 112 Posted 2014-05-10 20:59:34 Share Posted 2014-05-10 20:59:34 Років 10-12 тому коли ми зі статичного хтмл переходили на мамбу, теж загорілися ідеєю добавити всілякі опити, форум. Я пару тижнів почитав форуми конкурентів, які в той час були в загальному доступі і твердо вирішив, що форуму у нас не буде - лише зворотній звязок один-на-один. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now