Перейти до

що робити з конкурентом?


Рекомендованные сообщения

 

сочуствую вашим абонентам.

 

Наші абоненти отримують якісні послуги по низьких цінах. Немає чого їм співчувати.

 

Якісне дешевим не буває. Аксіома.

Низькі ціни - виживання на межі рентабельності. Варто продавати по нормальних цінах.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Якісне дешевим не буває. Аксіома. Низькі ціни - виживання на межі рентабельності. Варто продавати по нормальних цінах.

 

А не можливо. Платоспроможність в людей низька. Буває хороше співвідношення ціна-якість.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Клиенти  народ інертний, тикучість не перевищуе 3-5% в будь-який час, а брехати це недобре. Якщо ти людині наобіцяв більше чим зможеш зробити - то дійсно підуть. Обіцяй те що зможеш, трішки прикрась, ткни на недоліки конкурента, трішки збільш їх, але не переборщи

 

А хто про брехню говорив? Я про маніпуляції.

 

Добре чи ні це вже інше питання. Але я даю гарантію, що хороший провайдер який працює чесно відносно своїх абонентів не використовуючи різні маркетингові трюки та маніпуляції буде в програші перед конкурентом у якого насправді гірші умови, але вдало розводить людей. І звичайно тут мова зовсім не про пряму брехню. Діло в тому, що люди банально не здатні побачити брехні хитро і грамотно завуальованої. Велика більшість людей. А просто набрехати, то звичайно що тільки антирекламу зробиш собі.

 

Я методи маніпуляції не використовую і не збираюся. Заради ж себе самого, а не людей. Ще один нюанс. Люди так звикли до того, що всі кругом прикрашають і перебільшують, що вірять в те, що і ми так само поступаємо. Наприклад у нас в акційних тарифах швидкість відповідає заявленій, але дуже багато людей через проблеми на комютері, роутері, проблеми з кабелем і т. п. часто навіть в тех. підтримку і не звертаються. В них тормозить інтернет, але вони вважають що то так має і бути, бо то акція. А інший конкурент напише більшу швидкість але насправді там навіть третини не буде від того що даємо ми, проте дуже багато людей підключиться саме до такого конкурента і будуть сидіти в нього і не переключатися.

 

Ми пів року як відмовились від  акційних тарифів, кількість підключень не змінилась, швидкість також відповідає заявленій, а не як у конкурента. А проблеми з компами та роутерами то дійсно присутні у 90% випадків. Приходять оплачувати з реплікою: "У нас вже тиждень(це в кращому випадку) не працює інтернет!" Запитуемо - а чому не подзвонили. А у відповідь-  в мене часу небуло.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від ikuferu
      Стикнувся з проблемою , конкурент використовує мій кабель для підключення!
      Як ви відноситесь до провайдера який перевикористовує ваш кабель ?
×
×
  • Створити нове...