Продам маршрутизатор Targa WR 500 VoIP ADSL-WIFI
-
Сейчас на странице 0 пользователей
Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
-
Похожие публикации
-
Автор: neom
Продам б/у медиаконвертеры 100Мбит
Продам WiFi антенны
Продажа как есть, снималось все со старой рабочей сети.
больше 80% точно рабочие.
цена за весь лот 1500грн - 100% предоплата или поедет на металлолом
больше фото антенн
-
Автор: Lacosta
Продам GSM VoIP-шлюз Hybertone GOIP16 б\у
перешли к нам после инвентаризации , рабочие
комплектация : шлюз GOIP16 (2шт) , антенны ( 32шт) , адаптер питания (1шт без сетевого провода )
цена за все 35000грн/договорная
-
Автор: Vpage
Офис 240 кв. м Основные три помещения. Два 5*6. Основное 180 кв. м. Все на одном этаже. Количество сотрудников 50. Добавим 50 телефонов. Основной трафик соц. сети, SIP телефония. Всех нужно вывести по wifi через vpn. Mesh сильно не нужен. Что ставить? В качестве маршрутизатора планируется mikrotik 4011.
-
Автор: TELESTAT
Автоматизація Call-центру | UserSide, Abills, Ubilling та іншими | IP-АТС ТЕЛЕСТАТ – для Інтернет-провайдерів
IP-АТС ТЕЛЕСТАТ — це ваш надійний партнер у сфері IP-телефонії, що забезпечує ефективну роботу кол-центру та високий рівень обслуговування клієнтів.
Ми не просто пропонуємо готове рішення, ми створюємо те, що вам потрібно.
Додаткові модулі, функціонал, звіти — усе для того, щоб ваша телефонія відповідала викликам вашого бізнесу.
Ви отримаєте інструмент, який буде працювати на вас.
🟣 Інтеграція:
Можливість інтеграції з білінг-системами або CRM\ERP, зокрема з UserSide, Abills, Ubilling, OneBox та іншими.
Інтеграція відбувається за допомогою API (зовнішньої системи), та дозволяє створити злагоджену екосистему для бізнесу.
📦 Приклади інтеграції:
~~~~~~~~~~~~~~~
✅ Інтелектуальна маршрутизація дзвінків – автоматичне перенаправлення на IVR або черги в залежності від типу клієнта (новий, існуючий, VIP) та часу доби.
✅ Автоматичне інформування – миттєве повідомлення про аварії чи інші важливі події.
✅ Самообслуговування через IVR – перевірка статусу послуг чи балансу, керування послугами та інші автоматизації.
✅ Гнучке керування послугами – активація, пауза, кредитування за запитом клієнта.
✅ Відображення даних клієнта – ім’я, адреса чи логін відображаються при вхідному дзвінку та в журналі дзвінків, що полегшує роботу операторів.
🟣 Інтеграція з AI:
Інтеграція з Google Text2Voice та, опційно, з 🤖 OpenAI Whisper чи іншими сервісами для роботи з аудіо, текстом та даними, виводячи якість обслуговування на новий рівень.
🟣 Інтеграція з Telegram, TurboSMS, поштою, веб-сайтом:
Автоматизовані повідомлення про пропущені дзвінки та голосові. Надсилання SMS клієнтам. Кнопка на вашому веб-сайті значно покращить комунікацію з клієнтами.
🟣 Власний API:
Наявність доступу до API дозволяє працювати із ТЕЛЕСТАТ більш гнучко та створювати додаткові інтеграції.
ℹ️ Також ви отримаєте з ТЕЛЕСТАТ:
~~~~~~~~~~~~~~~
➕ Зменшення кількості пропущених дзвінків;
➕ Швидка реакція операторів на всі запити;
➕ Повна автоматизація ключових процесів;
➕ Детальні звіти для аналізу;
➕ Інструменти оцінювання роботи операторів;
➕ Інформація про дзвінки в реальному часі — більше жодної невизначеності;
📩 Дізнайтесь більше або замовте консультацію вже зараз:
👉 Телефон: +38 044 227-8-278
👉 Телефон: +38 067 508-1-100
👉 E-mail: sales@telestat.biz
👉 Вебсайт: telestat.biz
📲 Telegram:
Напишіть нам!
📎 Презентація:
Завантажити презентацію!
🚀 Оптимізуйте свій кол-центр разом з IP-АТС ТЕЛЕСТАТ!
Рекомендованные сообщения
Правила раздела Торговля.
Для удобства был создан раздел оборудования на сайте.