Jump to content

Непорядний покупець - Петрович6


Recommended Posts

18 вересня зазначений форумчанин замовив в мене свіч D-Link DGS-3627G - https://local.com.ua/forum/topic/98987-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-d-link-dgs-3627g/

При чому ще й сторгувався на 500 гривнів дешевше, за 4500.

В той же день свіч був відправлений, номер 20450047102703  для одержувача Юрьев М.В., тел. 050-627-68-89

За кілька днів посилка лежала на складі в Лисичанську.

Клієнт більше тижня не забирав посилку, незважаючи на мої неодноразові нагадування.

Після чого появився на відділенні, оглянув свіч і відмовився.

По телефону пояснив, що свіч був в поганому стані. При цьому детальний опис і фото були розміщені в оголошенні. По телефону клієнт сказав: "я не видел фото и описания, увидел цену и написал вам..."

В результаті на останнє повідомлення не відповів, грошей за доставку не компенсував (як було обіцяно по телефону). Мені це обійшлось в -181 грн.

 

Не раджу мати справу з цією особою.

Link to post
Share on other sites

Ну эт дело такое , вы остались  при своих вещах , потеряв на доставке немногим более сотни гривен .   Как "адвокат"  Петровича смею вас спросить читали ли вы правила наложного платежа НП ? А в сих правилах черным по белому написано , что получатель может отказаться от товара и вы отправляя ваш свич в здравом уме и твердой памяти должны это понимать , четко взвешивая возможные финансовые риски.   Я это веду  к тому , что не стоило создавать данный топик . 

Link to post
Share on other sites

Ну эт дело такое , вы остались  при своих вещах , потеряв на доставке немногим более сотни гривен .   Как "адвокат"  Петровича смею вас спросить читали ли вы правила наложного платежа НП ? А в сих правилах черным по белому написано , что получатель может отказаться от товара и вы отправляя ваш свич в здравом уме и твердой памяти должны это понимать , четко взвешивая возможные финансовые риски.   Я это веду  к тому , что не стоило создавать данный топик . 

А я бы Петровичу  "-" поставил! Ему просто товар уже не нужен был вот и сьехал, а продаван полинял из за него.

Link to post
Share on other sites

Боитесь что-то потерять - берите предоплату.

А незабрать неподходящий товар после осмотра - право получателя, для того наложка и существует.

Никаких обид быть не должно.

Link to post
Share on other sites

Я відправляв десятки, а може вже й сотні товарів з наложкою.

І оскільки продавав не тєлєфончікі прищавим пацанам, а спеціалізоване мережеве обладнання, то й клієнти зазвичай серйозні і адекватні. В 99 випадках зі 100 посилку забирали і гроші перераховували.

В парочці випадків добровільно компенсовували пересилку, якщо щось не складалось.

І це фактично перший (ну може другий) випадок, коли клієнт так некоректно себе веде.

А "адвокати" перед тим як коментувати нехай глянуть назву розділу: "Черный список. Нечестное ведение бизнеса. Грязные поставщики и потребители."

Він для того й існує, щоб інформувати інших про непорядних контрагентів.

Link to post
Share on other sites

Не забрать товар и тупо отморозиться - это как минимум не порядочно, проще говоря - по-пи*орски

У меня было пару раз, что товар уже не нужен, так я всегда оплачивал обратную дорогу.

Link to post
Share on other sites

Если это тот Петрович то тоже работали и все было гуд, правда он действительно иногда может пропасть на неделю, но все всегда заканчивалось без потерь)

Link to post
Share on other sites
Перед созданием темы или сообщения настоятельно рекомендуем ознакомиться с правилами раздела Торговля.
Правила раздела Торговля.
Для удобства был создан раздел оборудования на сайте.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...