RLSnik 5 Опубликовано: 2022-01-06 18:41:16 Share Опубликовано: 2022-01-06 18:41:16 https://thedigital.gov.ua/regulations/povidomlennya-pro-oprilyudnennya-proektu-zakonu-ukrayini-pro-vnesennya-zmini-do-statti-17-zakonu-ukrayini-pro-dostup-do-obyektiv-budivnictva-transportu Закон України Про внесення зміни до статті 17 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» щодо спрощення розміщення об'єктів телекомунікаційної інфраструктури» Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. У статті 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 11, ст.101): частину другу доповнити абзацом другим такого змісту: «За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу.»; частину четверту доповнити абзацом другим такого змісту: «До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.»; пункт другий частини сьомої викласти в такій редакції: «2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім: а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати; б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.»; пункт третій частини сьомої доповнити словами та цифрою: «за доступ до будівель, споруд нежитлового призначення, колекторів - 2 відсотки розміру мінімальної заробітної плати за будівлю/споруду нежитлового призначення на місяць;»; доповнити новими частинами десятою - дванадцятою такого змісту: «10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті. 11. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики при використанні декількома замовниками не може перевищувати: 1) для двох замовників - 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника; 2) для трьох замовників - 35 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника; 3) для чотирьох і більше замовників - 25 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника. 12. У разі невстановлення власником інфраструктури об’єкта доступу або виконавчим органом сільської, селищної, міської ради та військово-цивільної адміністрації які здійснюють господарське відання чи оперативне управління такими об’єктами, розміру плати за доступ, укладення договору з доступу здійснюється із визначенням плати за доступ до інфраструктури об’єкта доступу у розмірі 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті.». ІІ. Прикінцеві та перехідні положення. 1. Цей Закон набирає чинності через 90 днів з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня, наступного за днем опублікування цього Закону: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 3. Рекомендувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та органам місцевого самоврядування у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону привести свої акти у відповідність із цим Законом. Голова Верховної Ради України 1.docxпояснювальна_записка1.docx 1 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
be4v15 595 Опубліковано: 2022-01-06 19:02:58 Share Опубліковано: 2022-01-06 19:02:58 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=69988 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
vaz02 500 Опубліковано: 2022-01-06 19:14:54 Share Опубліковано: 2022-01-06 19:14:54 ТО старий , тут опубліковано до обговорення :14 грудня 2021 року о 10:40 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
pavlabor 1 939 Опубліковано: 2022-01-07 05:36:35 Share Опубліковано: 2022-01-07 05:36:35 Минимальная зарплата в УкраинеМинимальная зарплата в Украине с 01.01.2022 по 30.09.2022 6500 В старій редакції 6500 х 0.3 / 100 = 19.5 грн. за опору в місяць. В законопроекті 6500 х 0.05 / 100 = 3.25 грн. за опору в місяць. 10 часов назад, RLSnik сказав: 10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті. 3,25 * 0,5 = 1,63 грн. за опору в місяць. 3,25 х 34 опори(в мене така кількість на кілометр) = 110,5 грн. за кілометр. Ціна вирівнюється с цінами на ККЕ. Пропоную підтримати законопроек. 4 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
vaz02 500 Опубліковано: 2022-01-07 06:46:15 Share Опубліковано: 2022-01-07 06:46:15 (відредаговано) Володь не на 0.05 ( то для Донецької Луганської та Криму) а на 0.1. Відредаговано 2022-01-07 06:46:27 vaz02 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
RLSnik 5 Опубліковано: 2022-01-07 08:47:40 Автор Share Опубліковано: 2022-01-07 08:47:40 В запропонованому проєкті є багато недомовленостей, які можуть знову використати обленерго на свою користь. Наприклад: 1. "За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу". - Що мається на увазі? ТУ на лінію, ТП, на всі ТП населеного пункту,електромережі філії обленерго, району, регіону? Це тлумачення передадуть на Міненергетики, яке в своїй методиці невідомо що знову напише, тим, більше, що ТУ на 0,4 кВ та на 10кВ відрізняються. За визначенням в Законі про доступ: "Елементи інфраструктури об’єкта доступу - складові частини інфраструктури відповідного об’єкта доступу, що надаються або можуть надаватися власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах;" "Інфраструктура об’єкта електроенергетики - об’єкти електроенергетики, у тому числі опори ліній електропередачі, електричні підстанції тощо, придатні для надання власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах". 2.«2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім: а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати; б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.» Теж, не чітко сформульовано: Яких міст? Яким чином визначати ці міста? Є з населенням 1 млн., а є з 10 тис. Яка різниця між містом та районним центром? Після децентралізації таких не залишилося. Селище міського типу сюди входить? 3. "Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики." Що робити з підвісами вуличного освітлення, радіофікацією? Їх включати чи ні? Обленерго можуть включати тільки тих, хто офіційно оформив підвіс, а на інші не звертати увагу, наприклад, як з Укртелекомом - і не платять за підвіс, і не мають грошей на демонтаж. 4. «До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.» Що робити з оформленням дозволів на проведення робіт в охоронній зоні? Згідно з Правилами охорони електромереж: "п. 10. Роботи в охоронних зонах виконуються відповідно до Умов проведення робіт у межах охоронних зон електричних мереж згідно з додатком до цих Правил. Підприємства, які виконують роботи в охоронних зонах, повинні відшкодовувати енергопідприємствам витрати на оформлення допуску, проведення нагляду та інші додаткові витрати." Цим непогано користуються обленерго прив'язавши оплату за нагляд до кількості ліній та загальної довжини, що становить 2-2,5 тис. грн. за 1 км. Якщо зменшать плату за ТУ та опори, вони збільшать плату за нагляд. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-08 07:31:52 Share Опубліковано: 2022-01-08 07:31:52 (відредаговано) Пс. срок действия ТУ сделайте 5 лет Сейчас рес делает такую схему Провайдер построился, житель на районе поставил Опору возле своего дома ( через РЕС) да бы пролет кабеля был не через Дорогу а был на нормальной высоте Провайдер что бы подключить этого абонента использует эту же опору ( для соблюдения высоты) Итого Оплати 3250грн за ТУ из-за этой же опоры По этому в идеале сделать ТУ для операторов ( мы же не подключается к ихней сети) а используем опору. п.с в Дтек вроде как еще осталась информация о статусе всех ТУ что они получают по области В законе написать что бы Рес публиковал списки опор кто и где арендует это даст 1. Контроль самих операторов ( использует ли кто-то левый их же опоры) 2. Это даст контролировать пропорциональное деление между Операторами суммы да опоры Так как Рес есть все таблицы опор который арендует провайдер ( так как берет сумму за каждую опору) Если на районе допустим 3 оператора, то ресу выгодно пойти по схеме 50% с каждого и не ипет чем делить Відредаговано 2022-01-08 07:34:13 Земеля 1 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
cyi 3 Опубліковано: 2022-01-09 09:10:44 Share Опубліковано: 2022-01-09 09:10:44 (відредаговано) Всі ці пропозиції давайте разом подавати на hladyshenko@thedigital.gov.ua або на поштову адресу 03150, м. Київ, вул. Ділова, 24 до 14 січня 2022 р. Відредаговано 2022-01-09 09:11:16 cyi Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
NETOS 129 Опубліковано: 2022-01-10 15:45:49 Share Опубліковано: 2022-01-10 15:45:49 В 09.01.2022 в 11:10, cyi сказал: hladyshenko@thedigital.gov.ua Кто это? Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
RLSnik 5 Опубліковано: 2022-01-10 15:54:41 Автор Share Опубліковано: 2022-01-10 15:54:41 hladyshenko@thedigital.gov.ua - мабуть виконавець, що буде пропихати зміни по бюрократичним лабіринтам. Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
WideAreaNetwork 222 Опубліковано: 2022-01-11 07:59:59 Share Опубліковано: 2022-01-11 07:59:59 В 08.01.2022 в 09:31, Земеля сказав: Пс. срок действия ТУ сделайте 5 лет Не совсем понятно, зачем срок на ТУ ставить? Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-11 08:06:53 Share Опубліковано: 2022-01-11 08:06:53 3 минуты назад, WideAreaNetwork сказал: Не совсем понятно, зачем срок на ТУ ставить? Мне вчера ДТек Днепр сказал Сейчас я оформляю новый район ( порядка 40 ТУ = выдали на 40 ТП ) Сейчас делаю проект Задаю вопрос. если в течение года я подключаю абонента и использую дополнительные опоры на районе ( то есть кабель через дорогу ) использую +1 опору допустим = Ответ Реса = оплачиваете еще новое ТУ ( 3250 грн) за выдачу ТУ и изменение проекта ( типа за Отпайку) и тут главный вопрос =- бляать Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
WideAreaNetwork 222 Опубліковано: 2022-01-11 08:31:38 Share Опубліковано: 2022-01-11 08:31:38 Ну так не срок 5 лет, потому как они это поймут что через каждые 5 лет снова плати за них, есть у вас 100500 ту и каждые 5 лет снова плати за них, я это так понял когда указали срок ТУ Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-11 08:46:38 Share Опубліковано: 2022-01-11 08:46:38 13 минут назад, WideAreaNetwork сказал: Ну так не срок 5 лет, потому как они это поймут что через каждые 5 лет снова плати за них, есть у вас 100500 ту и каждые 5 лет снова плати за них, я это так понял когда указали срок ТУ в идеале поднять вопрос на основание чего они висят на опорах а так нужно требовать выполнение закона о доступе Там черно по белому указано = платежи можно брать только те что прописанные в законе ( все остальные запрещено) Скоро ОСББ будут требовать выдачу ТУ на прокладку витой пары от стояка до квартиры. 2 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
TI_KAY 6 Опубліковано: 2022-01-11 15:40:39 Share Опубліковано: 2022-01-11 15:40:39 (відредаговано) 7 часов назад, Земеля сказав: Мне вчера ДТек Днепр сказал Сейчас я оформляю новый район ( порядка 40 ТУ = выдали на 40 ТП ) Сейчас делаю проект Задаю вопрос. если в течение года я подключаю абонента и использую дополнительные опоры на районе ( то есть кабель через дорогу ) использую +1 опору допустим = Ответ Реса = оплачиваете еще новое ТУ ( 3250 грн) за выдачу ТУ и изменение проекта ( типа за Отпайку) и тут главный вопрос =- бляать При подачі документів на ТУ оформлюй всі опори які є на лінії яку реально використовуєш. Потім в заяві на оформлення договору вказуєш яку кількість опор використовуєш станом на сьогодні. Далі якщо потрібно використати додаткову опору в затверджених ТУ - пишеш просто заяву на те щоб додали додаткові опори до договору. Відредаговано 2022-01-11 15:42:29 TI_KAY 2 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-11 19:57:05 Share Опубліковано: 2022-01-11 19:57:05 4 часа назад, TI_KAY сказал: При подачі документів на ТУ оформлюй всі опори які є на лінії яку реально використовуєш. Потім в заяві на оформлення договору вказуєш яку кількість опор використовуєш станом на сьогодні. Далі якщо потрібно використати додаткову опору в затверджених ТУ - пишеш просто заяву на те щоб додали додаткові опори до договору. мне дали ответ = письмо = Оплачивает ТУ на Отпайку 3250 грн Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
virtus 30 Опубліковано: 2022-01-12 08:19:02 Share Опубліковано: 2022-01-12 08:19:02 (відредаговано) 12 часов назад, Земеля сказал: мне дали ответ = письмо = Оплачивает ТУ на Отпайку 3250 грн С таким подходом проще свою опору поставить. Лучше сразу внести "запобіжни" в закон. Відредаговано 2022-01-12 08:21:55 virtus Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-12 08:20:08 Share Опубліковано: 2022-01-12 08:20:08 Только что, virtus сказал: С таким подходом проще свою опору поставить проще группу "вежливых человечков нанять" Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
virtus 30 Опубліковано: 2022-01-12 08:24:04 Share Опубліковано: 2022-01-12 08:24:04 Давайте здесь обсудим правки, и итог отправим Гладущенко Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-12 08:36:36 Share Опубліковано: 2022-01-12 08:36:36 (відредаговано) 23 минуты назад, virtus сказал: Давайте здесь обсудим правки, и итог отправим Гладущенко 1. ТУ без срока давности. на все опоры ( мы не используем их электрическую сеть) 2. Работать по закону об Доступе, а именно Статья 17 Цитата 8. Розмір плати за доступ має бути сталим і не може змінюватися протягом одного року з дня укладення договору з доступу. 9. Забороняється встановлення додаткової плати за доступ, крім визначеної цим Законом, після укладення договору з доступу. 2.1 то есть бред = тех надзор \ согласование проекта \ проверка линии после монтажа \ отпайка это все доп хотелки Сказка ихния что мы полезли в охраняемую зону ( и не дай бог будет чп) = это тоже поблемы Реса, что он не следит за своим хозяйством и достукается опасной ситуации у себя. (особенно когда Опора пробивается) Відредаговано 2022-01-12 08:48:59 Земеля 1 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
virtus 30 Опубліковано: 2022-01-12 11:47:10 Share Опубліковано: 2022-01-12 11:47:10 (відредаговано) Не не мужики, критика конечно хорошо, но нужен конструктив, а именно внесение правок в проект закона. Пока из выше перечисленного я внёс всего одну правку (выделил красным шрифтом), предлагаю дописывать или изменять. Можно расшарить документ в гугл и там его править. Завтра последний день правок, никто за нас это не сделает. Закон України Про внесення зміни до статті 17 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» щодо спрощення розміщення об'єктів телекомунікаційної інфраструктури» Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. У статті 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 11, ст.101): частину другу доповнити абзацом другим такого змісту: «За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу на весь перелік елементів.»; частину четверту доповнити абзацом другим такого змісту: «До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.»; пункт другий частини сьомої викласти в такій редакції: «2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім: а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати; б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.»; пункт третій частини сьомої доповнити словами та цифрою: «за доступ до будівель, споруд нежитлового призначення, колекторів - 2 відсотки розміру мінімальної заробітної плати за будівлю/споруду нежитлового призначення на місяць;»; доповнити новими частинами десятою - дванадцятою такого змісту: «10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті. 11. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики при використанні декількома замовниками не може перевищувати: 1) для двох замовників - 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника; 2) для трьох замовників - 35 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника; 3) для чотирьох і більше замовників - 25 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника. 12. У разі невстановлення власником інфраструктури об’єкта доступу або виконавчим органом сільської, селищної, міської ради та військово-цивільної адміністрації які здійснюють господарське відання чи оперативне управління такими об’єктами, розміру плати за доступ, укладення договору з доступу здійснюється із визначенням плати за доступ до інфраструктури об’єкта доступу у розмірі 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті.». ІІ. Прикінцеві та перехідні положення. 1. Цей Закон набирає чинності через 90 днів з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня, наступного за днем опублікування цього Закону: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 3. Рекомендувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та органам місцевого самоврядування у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону привести свої акти у відповідність із цим Законом. Відредаговано 2022-01-12 11:49:28 virtus Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-13 10:07:42 Share Опубліковано: 2022-01-13 10:07:42 Цитата «10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті. Если на районе допустим 3-4 оператора? тогда ресу будет выгодно с каждого брать по 50% Изменить на 30% ( так как в частном секторе уже при 3 операторах уже высокая конкуренция) Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
GrDEV 44 Опубліковано: 2022-01-13 13:26:15 Share Опубліковано: 2022-01-13 13:26:15 Тут вопрос в толковании. Не знаю как у других но например Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет! В итоге хоть 10 провайдеров будет висеть на этой опоре, у каждого будет своя траверса тоесть свой ЭЛЕМЕНТ ИНФРАСТРУКТУРЫ и каждый будет платить полную стоимость! Вот так вот! Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Земеля 728 Опубліковано: 2022-01-14 07:34:26 Share Опубліковано: 2022-01-14 07:34:26 (відредаговано) 18 часов назад, GrDEV сказал: Тут вопрос в толковании. Не знаю как у других но например Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет! В итоге хоть 10 провайдеров будет висеть на этой опоре, у каждого будет своя траверса тоесть свой ЭЛЕМЕНТ ИНФРАСТРУКТУРЫ и каждый будет платить полную стоимость! Вот так вот! інфраструктура об’єкта електроенергетики - об’єкти електроенергетики, у тому числі опори ліній електропередачі, електричні підстанції тощо, придатні для надання власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах; 2) за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики - 0,3 відсотка мінімальної заробітної плати за одну опору - елемент будь-якої інфраструктури об’єкта доступу, у тому числі опору лінії електропередачі, на місяць; Я думаю пора операторам писать официальное письма с объяснением Опоры или траверсы и что имелось в законе. Відредаговано 2022-01-14 07:45:17 Земеля Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
andryas 1 059 Опубліковано: 2022-01-14 12:25:44 Share Опубліковано: 2022-01-14 12:25:44 22 часа назад, GrDEV сказав: Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет! У такому випадку це оренда траверси а не опори. У договорі оренда опори чи траверси? Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас