Jump to content

Мінцифри ініціює зміни до закону про доступ


Recommended Posts

https://thedigital.gov.ua/regulations/povidomlennya-pro-oprilyudnennya-proektu-zakonu-ukrayini-pro-vnesennya-zmini-do-statti-17-zakonu-ukrayini-pro-dostup-do-obyektiv-budivnictva-transportu

 

 

Закон України

Про внесення зміни до статті 17 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» щодо спрощення розміщення об'єктів телекомунікаційної інфраструктури»

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. У статті 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 11, ст.101):

частину другу доповнити абзацом другим такого змісту:

«За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу.»;

частину четверту доповнити абзацом другим такого змісту:

«До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.»;

пункт другий частини сьомої викласти в такій редакції:

«2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім:

а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати;

б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.»;

 

пункт третій частини сьомої доповнити словами та цифрою:

«за доступ до будівель, споруд нежитлового призначення, колекторів - 2 відсотки розміру мінімальної заробітної плати за будівлю/споруду нежитлового призначення на місяць;»;

доповнити новими частинами десятою - дванадцятою такого змісту:

«10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті.

11. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики.

Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики при використанні декількома замовниками не може перевищувати:

1) для двох замовників - 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника;

2) для трьох замовників - 35 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника;

3) для чотирьох і більше замовників - 25 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника.

12. У разі невстановлення власником інфраструктури об’єкта доступу або виконавчим органом сільської, селищної, міської ради та військово-цивільної адміністрації які здійснюють господарське відання чи оперативне управління такими об’єктами, розміру плати за доступ, укладення договору з доступу здійснюється із визначенням плати за доступ до інфраструктури об’єкта доступу у розмірі 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті.».

ІІ. Прикінцеві та перехідні положення.

1. Цей Закон набирає чинності через 90 днів з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня, наступного за днем опублікування цього Закону:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

3. Рекомендувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та органам місцевого самоврядування у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону привести свої акти у відповідність із цим Законом.

              Голова
Верховної Ради України

 

1.docxпояснювальна_записка1.docx

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Минимальная зарплата в УкраинеМинимальная зарплата в Украине

с 01.01.2022 по 30.09.2022    6500

В старій редакції

6500 х 0.3 / 100 = 19.5 грн. за опору в місяць.

В законопроекті

6500 х 0.05 / 100 = 3.25 грн. за опору в місяць.
 

10 часов назад, RLSnik сказав:

10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті.

3,25 * 0,5 = 1,63 грн. за опору в місяць.

 

3,25 х 34 опори(в мене така кількість на кілометр) = 110,5 грн. за кілометр.

Ціна вирівнюється с цінами на ККЕ.

 

Пропоную підтримати законопроек.

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

В запропонованому проєкті  є багато недомовленостей, які можуть знову використати обленерго на свою користь. Наприклад:

 

1. "За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу". - Що мається на увазі? ТУ на лінію, ТП, на всі ТП населеного пункту,електромережі філії обленерго, району, регіону? Це тлумачення передадуть на Міненергетики, яке в своїй методиці невідомо що знову напише, тим, більше, що ТУ на 0,4 кВ та на 10кВ відрізняються. За визначенням в Законі про доступ:

"Елементи інфраструктури об’єкта доступу - складові частини інфраструктури відповідного об’єкта доступу, що надаються або можуть надаватися власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах;"

 "Інфраструктура об’єкта електроенергетики - об’єкти електроенергетики, у тому числі опори ліній електропередачі, електричні підстанції тощо, придатні для надання власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах". 

 

2.«2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім:

а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати;

б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.»

Теж, не чітко сформульовано: Яких міст? Яким чином визначати ці міста? Є з населенням 1 млн., а є з 10 тис. Яка різниця між містом та районним центром? Після децентралізації таких не залишилося. Селище міського типу сюди входить?

 

3.   "Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики." 

Що робити з підвісами вуличного освітлення, радіофікацією? Їх включати чи ні? Обленерго можуть включати тільки тих, хто офіційно оформив підвіс, а на інші не звертати увагу, наприклад, як з Укртелекомом - і не платять за підвіс, і не мають грошей на демонтаж.

 

4. «До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.»

Що робити з оформленням дозволів на проведення робіт в охоронній зоні?  Згідно  з Правилами охорони електромереж:

"п. 10. Роботи в охоронних зонах виконуються відповідно до Умов проведення робіт у межах охоронних зон електричних мереж згідно з додатком до цих Правил. Підприємства, які виконують роботи в охоронних зонах, повинні відшкодовувати енергопідприємствам витрати на оформлення допуску, проведення нагляду та інші додаткові витрати."

Цим непогано користуються обленерго прив'язавши оплату за нагляд до кількості ліній та загальної довжини, що становить 2-2,5 тис. грн. за 1 км.  Якщо зменшать плату за ТУ та опори, вони збільшать плату за нагляд.

 

Link to post
Share on other sites

Пс. срок действия ТУ сделайте 5 лет

Сейчас рес делает такую схему

Провайдер построился, житель на районе поставил Опору возле своего дома ( через РЕС)  да бы пролет кабеля был не через Дорогу а был на нормальной высоте

Провайдер что бы подключить этого абонента использует эту же опору ( для соблюдения высоты) 

Итого Оплати 3250грн за ТУ  из-за этой же опоры 

По этому в идеале сделать ТУ для операторов ( мы же не подключается к ихней сети) а используем опору.

 

п.с в Дтек  вроде как еще осталась информация о статусе всех ТУ что они получают по области

В законе написать что бы Рес публиковал списки опор кто и где арендует

это даст

1. Контроль самих операторов  ( использует ли кто-то левый их же опоры)

2. Это даст контролировать пропорциональное деление между Операторами суммы да опоры

Так как Рес есть все таблицы опор который арендует провайдер ( так как берет сумму за каждую опору) 

Если на районе допустим 3 оператора, то ресу выгодно пойти по схеме 50% с каждого и не ипет чем делить 

Edited by Земеля
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Всі ці пропозиції давайте разом подавати на hladyshenko@thedigital.gov.ua або на поштову адресу 03150, м. Київ, вул. Ділова, 24 до 14 січня 2022 р. 

Edited by cyi
Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, WideAreaNetwork сказал:

Не совсем понятно, зачем срок на ТУ ставить?

Мне вчера ДТек Днепр сказал 

Сейчас я оформляю новый район ( порядка 40 ТУ  = выдали на 40 ТП )

Сейчас делаю проект

Задаю вопрос. если в течение года я подключаю абонента и использую дополнительные опоры на районе ( то есть кабель через дорогу ) использую +1 опору допустим

= Ответ Реса = оплачиваете еще новое ТУ ( 3250 грн) за выдачу ТУ и изменение проекта ( типа за Отпайку) 

и тут главный вопрос =- бляать 

Link to post
Share on other sites

Ну так не срок 5 лет, потому как они это поймут что через каждые 5 лет снова плати за них, есть у вас 100500 ту и каждые 5 лет снова плати за них, я это так понял когда указали срок ТУ

Link to post
Share on other sites
13 минут назад, WideAreaNetwork сказал:

Ну так не срок 5 лет, потому как они это поймут что через каждые 5 лет снова плати за них, есть у вас 100500 ту и каждые 5 лет снова плати за них, я это так понял когда указали срок ТУ

в идеале поднять вопрос на основание чего они висят на опорах :)

а так нужно требовать выполнение закона о доступе

Там черно по белому указано = платежи можно брать только те что прописанные в законе ( все остальные запрещено) 

Скоро ОСББ будут требовать выдачу ТУ на прокладку витой пары от стояка до квартиры.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Земеля сказав:

Мне вчера ДТек Днепр сказал 

Сейчас я оформляю новый район ( порядка 40 ТУ  = выдали на 40 ТП )

Сейчас делаю проект

Задаю вопрос. если в течение года я подключаю абонента и использую дополнительные опоры на районе ( то есть кабель через дорогу ) использую +1 опору допустим

= Ответ Реса = оплачиваете еще новое ТУ ( 3250 грн) за выдачу ТУ и изменение проекта ( типа за Отпайку) 

и тут главный вопрос =- бляать 

При подачі документів на ТУ оформлюй всі опори які є на лінії яку реально використовуєш. Потім в заяві на оформлення договору вказуєш яку кількість опор використовуєш станом на сьогодні. Далі якщо потрібно використати додаткову опору в затверджених ТУ - пишеш просто заяву на те щоб додали додаткові опори до договору. 

Edited by TI_KAY
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
4 часа назад, TI_KAY сказал:

При подачі документів на ТУ оформлюй всі опори які є на лінії яку реально використовуєш. Потім в заяві на оформлення договору вказуєш яку кількість опор використовуєш станом на сьогодні. Далі якщо потрібно використати додаткову опору в затверджених ТУ - пишеш просто заяву на те щоб додали додаткові опори до договору. 

мне дали ответ = письмо = Оплачивает ТУ на Отпайку 3250 грн 

Link to post
Share on other sites
12 часов назад, Земеля сказал:

мне дали ответ = письмо = Оплачивает ТУ на Отпайку 3250 грн 

С таким подходом проще свою опору поставить.

Лучше сразу внести "запобіжни" в закон.

Edited by virtus
Link to post
Share on other sites
23 минуты назад, virtus сказал:

Давайте здесь обсудим правки, и итог отправим Гладущенко

1. ТУ без срока давности. на все опоры ( мы не используем их электрическую сеть)

2. Работать по закону об Доступе, а именно Статья 17

Цитата

 

8. Розмір плати за доступ має бути сталим і не може змінюватися протягом одного року з дня укладення договору з доступу.

9. Забороняється встановлення додаткової плати за доступ, крім визначеної цим Законом, після укладення договору з доступу.

 

 

2.1 то есть бред = тех надзор \ согласование проекта \ проверка линии после монтажа \ отпайка  это все доп хотелки

Сказка ихния что мы полезли в охраняемую зону  ( и не дай бог будет чп) = это тоже поблемы Реса, что он не следит за своим хозяйством и достукается опасной ситуации у себя. (особенно когда Опора пробивается)

Edited by Земеля
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Не не мужики, критика конечно хорошо, но нужен конструктив, а именно внесение правок в проект закона. Пока из выше перечисленного я внёс всего одну правку (выделил красным шрифтом), предлагаю дописывать или изменять. Можно расшарить документ в гугл и там его править. Завтра последний день правок, никто за нас это не сделает.    

 

 

 

 

Закон України

Про внесення зміни до статті 17 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» щодо спрощення розміщення об'єктів телекомунікаційної інфраструктури»

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. У статті 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 11, ст.101):

частину другу доповнити абзацом другим такого змісту:

«За зверненням замовника про надання доступу, до визначеного ним переліку елементів інфраструктури, виготовляються одні технічні умови з доступу на весь перелік елементів.»;

частину четверту доповнити абзацом другим такого змісту:

«До складу плати за доступ входять всі податки, збори та обов’язкові платежі, встановлені законодавством.»;

пункт другий частини сьомої викласти в такій редакції:

«2) за доступ до елементів інфраструктури об'єктів електроенергетики, зокрема, однієї опори лінії електропередачі або зовнішнього освітлення (в місяць за опору) - 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, крім:

а) міст та районних центрів, які не знаходяться на територіях з особливим режимом мовлення - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати;

б) міст Київ та Севастополь - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати.»;

 

 

пункт третій частини сьомої доповнити словами та цифрою:

«за доступ до будівель, споруд нежитлового призначення, колекторів - 2 відсотки розміру мінімальної заробітної плати за будівлю/споруду нежитлового призначення на місяць;»;

доповнити новими частинами десятою - дванадцятою такого змісту:

«10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті.

11. Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики, у разі відсутності окремого обліку, визначається шляхом пропорційного розподілу витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, пов’язаних з наданим доступом, між усіма замовниками, які використовують одні й ті самі елементи інфраструктури об’єктів електроенергетики.

Розмір періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики при використанні декількома замовниками не може перевищувати:

1) для двох замовників - 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника;

2) для трьох замовників - 35 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника;

3) для чотирьох і більше замовників - 25 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті, для кожного замовника.

12. У разі невстановлення власником інфраструктури об’єкта доступу або виконавчим органом сільської, селищної, міської ради та військово-цивільної адміністрації які здійснюють господарське відання чи оперативне управління такими об’єктами, розміру плати за доступ, укладення договору з доступу здійснюється із визначенням плати за доступ до інфраструктури об’єкта доступу у розмірі 50 відсотків від граничного розміру, встановленого в частині сьомій цієї статті.».

ІІ. Прикінцеві та перехідні положення.

1. Цей Закон набирає чинності через 90 днів з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня, наступного за днем опублікування цього Закону:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

3. Рекомендувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та органам місцевого самоврядування у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону привести свої акти у відповідність із цим Законом.

Edited by virtus
Link to post
Share on other sites
Цитата

«10. У разі якщо власник інфраструктури об’єкта електроенергетики відповідно до вимог чинного законодавства України не веде окремого обліку додаткових витрат на утримання елементів інфраструктури об’єкта електроенергетики, то максимальний розмір плати за доступ має становити 50 відсотків від граничного, передбаченого частиною сьомою цієї статті.

Если на районе допустим 3-4 оператора?  тогда ресу будет выгодно с каждого брать по 50%

Изменить на 30%  ( так как в частном секторе уже при 3 операторах уже высокая конкуренция) 

 

Link to post
Share on other sites

Тут вопрос в толковании. Не знаю как у других но например Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет! В итоге хоть 10 провайдеров будет висеть на этой опоре, у каждого будет своя траверса тоесть свой ЭЛЕМЕНТ ИНФРАСТРУКТУРЫ и каждый будет платить полную стоимость! Вот так вот!

Link to post
Share on other sites
18 часов назад, GrDEV сказал:

Тут вопрос в толковании. Не знаю как у других но например Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет! В итоге хоть 10 провайдеров будет висеть на этой опоре, у каждого будет своя траверса тоесть свой ЭЛЕМЕНТ ИНФРАСТРУКТУРЫ и каждый будет платить полную стоимость! Вот так вот!

інфраструктура об’єкта електроенергетики - об’єкти електроенергетики, у тому числі опори ліній електропередачі, електричні підстанції тощо, придатні для надання власником інфраструктури об’єкта доступу у користування замовнику на договірних засадах;

 

2) за доступ до елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики - 0,3 відсотка мінімальної заробітної плати за одну опору - елемент будь-якої інфраструктури об’єкта доступу, у тому числі опору лінії електропередачі, на місяць;

 

 

Я думаю пора операторам писать официальное письма с объяснением Опоры или траверсы и что имелось в законе.

 

Edited by Земеля
Link to post
Share on other sites
22 часа назад, GrDEV сказав:

Херсоноблэнерго элементом инфраструктуры считает ТРАВЕРСУ которую они сами вешают за наш счет!

 

У такому випадку це оренда траверси а не опори.

У договорі оренда опори чи траверси?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...