прием оплаты через Приват24 в Abills - ктото пользуется ?
-
Зараз на сторінці 0 користувачів
Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.
-
Схожий контент
-
Від pavlabor
Приватбанк обмежив прийом платежів на карту-ключ ФОП
У "Приватбанку" уточнили, що обмеження діють тільки на Р2Р-поповнення з карт інших банків. При Р2Р-переказах усередині "Приватбанку" при проведенні платежу на карту-ключ автоматично підтягнеться розрахунковий рахунок IBAN. Таким чином відбудеться ідентифікація платника і обмеження застосовуватися не будуть.
Як пояснив прессекретар "Приватбанку" Олег Серга, обмеження застосовується тільки в тому випадку, якщо у банку немає можливості провести ідентифікацію платників, як того вимагає фінмоніторинг.
-
Від Maxxx
Акціонерне товариство комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – Банк) висловлює вам свою повагу та інформує, що Банк здійснює постійний моніторинг діяльності своїх клієнтів на підставі положень Умов і правил надання послуг у системі Internet Banking Приват24, правил Міжнародних платіжних систем, ч. 6 ст. 11 Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (1).
28 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Згідно з визначеннями закону будь-яке цифрове вираження вартості, яким можна торгувати в цифровому форматі або переказувати та яке може використовуватися для платіжних або інвестиційних цілей є віртуальним активом, а постачальники послуг, які надають послуги з обміну, переказу, зберігання, адміністрування, розповсюдження віртуальних активів або інструментів, що дають змогу контролювати віртуальні активи, або беруть участь і надають фінансові послуги, пов’язані із пропозицією емітента та/або продажем віртуальних активів, виступають у ролі суб’єкта первинного фінансового моніторингу та зобов’язані забезпечити всебічний аналіз і перевірку документів (інформації) про фінансові операції своїх клієнтів та відомостей про їх учасників.
Відповідно до нашої оцінки наявний формат взаємодії із використанням API Приват24 за своїм змістом не відповідає вимогам чинного законодавства та програмі ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів Банку.
Тому, починаючи
з 07.10.2020, API Приват24 https://api.privatbank.ua/p24api/pay_pb з переказу на картку буде закрито,
з 01.11.2020 API Приват24 https://api.privatbank.ua/p24api/ishop з приймання платежів також буде закрито.
-
Від CKS
Добрый вечер.
Вношу список для блокировки ресурсов Раши в микротик и блокируется доступ в приват 24 как для бизнеса так и обычное вместе с приложениями для смартфона.
Как обойти блокировку? Есть у кого список ip адресов для добавления в белый список?
Техподдержка ПриватБанка отморозилась.... типа данные конфиденциальные и т.д.
Может кто подскажет в файловоле правильно указать с перечнем доменных имён ПриватБанка.
-
Від Elena121895
Добрый день. Возник вопрос по поводу использования РРО. Наша компания оказывает услуги интернета и клиенты оплачивают их с помощью Приват 24, lig pay , и т.д. Карточек мы не продаем. Расчет ведется только в безналичной форме. Налоговики в своих письмах и консультациях продолжают настаивать, что расчеты банковской картой в сети Интернет требуют применения РРО.
К примеру, имеем очередную налоговую консультацию ІПК ДПС від 31.01.2020 р. N 398/6/99-00-05-04-01-06/ІПК. В ней ГНС отвечает на запрос: надо ли ФЛП устанавливать РРО (если наличный расчет отсутствует) при реализации изделий медицинского назначения, оплату за которые иногда получают путем перевода средств с платежных систем: Приват24, Монобанк, Liqpay, Portmone? И ответ да, нужно.
Но в нашем случае мы оказываем услуги интернета, у нас нету непосредственного контакта с клиентами, то есть отсутствует место проведения расчетов.
Налоговики вроде как разрешают данным компаниям в этом случае не применять РРО. Мотивируют это тем, что в таком случае не определено место расчетов (письма ГФСУ от 30.03.2015 г. № 6556/6/99-99-22-07-03-15 и от 17.08.2016 г. № 17922/6/99-99-14-05-01-15). К примеру, они давали разьяснение на информационно- консультационные услуги, продажу электронных книг, когда нету контакта с покупателем, рро не обязателен.
Но все же хотелось бы услышать мнения других провайдеров.
-
Від delfin
C 16.07.18 перестала работать выписка по счету через API (https://api.privatbank.ua/p24api/rest_yur), вместо нее получаем вот такой ответ:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><response version="1.0"><merchant><id>117173</id><signature>signature no need for rest_yur</signature></merchant><data><oper>cmt</oper><info><vitiazsybr></vitiazsybr></info></data></response>
Это не Liqpay и т.д. а именно сам ПриватБанк (они вроде единственные в Украине у кого можно получать выписку по р/с через API для внесения платежей в биллинг). С пятницы ведем сложные переговоры с контакт центром, и они настойчиво нас не понимают, а их IT отдел не перезванивает по обращениям. Кто может сталкивался с таким?
-
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас