Перейти до

И вновь, гондурас N*5 а кабель то чей:)


Рекомендованные сообщения

Вчерась был на мероприятии по обсуждению этого документа.

http://internetua.com/vlast-razreshit-kommunalsxikam-izdevatsya-nad-provaiderami

что могу отметить, и таки если его примут станет все очень грустно.

Мало того вега скажем настаивает на том, чтоб можно было использовать и активную инфраструктуру иного оператора.

Кто то думает, что в чем проблема, дадим им некачественный сервис сами откажутся:)

Ага как же, они на вас накатают телегу, и дальше придут к вам дядьки мерять ваши сети.

 

То что закон примет нет сомнения, так как его счас толкает регулятор, удивило даже видавших на этом рынке.

ВОЗМОЖНО это не затронет мелкий телеком бизнес.., сегодня.

 

Что делать., а ничего, расслабиться и ждать:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А кто нибудь видел этот пресловутый "законопроект"? Я никакого законопроекта на сайте ВР найти не смог. Кто даст сцыль?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Видимо, тем кто хочет выжить, придется самим идти в комунальщики уже сегодня, чтобы завтра спать спокойно.

А мысля, кстати, вполне здравая...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А кто нибудь видел этот пресловутый "законопроект"? Я никакого законопроекта на сайте ВР найти не смог. Кто даст сцыль?

Вечером выложу сюда

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Документ пока в ПДФе, не все могу выложить.

Вот так оно выглядит может кто нагуглит?

 

Закон України

“Про спільне використання інфраструктури телекомунікаційних мереж”

 

Цей Закон встановлює засади спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж операторами та провайдерами телекомунікацій з метою розвитку телекомунікаційної мережі загального користування України та задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг.

Закон визначає повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права та обов’язки суб’єктів господарювання щодо створення умов для спільного використання інфраструктури телекомунікаційних мереж.

 

Глава І

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

 

Стаття 1. Визначення основних термінів.

  1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

активна інфраструктура телекомунікаційних мереж (ІТМа) - комплекс технічних засобів телекомунікацій, призначених для комутації, маршрутизації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах;

будинкова розподільна мережа (далі - БРМ) – частина телекомунікаційної мережі доступу між кабельним вводом будинку та пунктами закінчення телекомунікаційної мережі, що призначена для забезпечення телекомунікаційними послугами споживачів в окремих приміщеннях (квартирах) будинку, в тому числі доступу до Інтернет;

власник (володілець) інфраструктури телекомунікаційних мереж (власник) - суб’єкт господарювання, або інша особа, у власності (володінні) якого перебувають елементи інфраструктури телекомунікаційних мереж (ІТМ), набуті на належній правовій підставі;

доступ до інфраструктури телекомунікаційних мереж - спільне використання елементів ІТМ операторами, провайдерами телекомунікацій на договірних умовах з власником;

елементи інфраструктури телекомунікаційних мереж - частина ІТМ, яка може бути надана власником у спільне користування операторам телекомунікацій на договірних умовах з метою надання телекомунікаційних послуг;

 

інфраструктура телекомунікаційних мереж (ІТМ) - комплекс технічних засобів телекомунікацій (активної інфраструктури телекомунікаційних мереж) та інженерних споруд (пасивної інфраструктури телекомунікаційних мереж);

пасивна інфраструктура телекомунікаційних мереж (ІТМп) - комплекс інженерних споруд, який включає в себе будівлі, вежі, висотні споруди, кабельну каналізацію електрозв’язку, опори ліній електропередавання, трубопроводи, розподільчі коробки, шахти, канали та отвори в будівлях, будинкові розподільні мережі у житлових, нежитлових та адміністративних будинках (незалежно від форми власності), які призначені для розміщення та експлуатації технічних засобів телекомунікацій;

послуга доступу до інфраструктури телекомунікаційних мереж – послуга зі спільного використання елементів ІТМ з метою надання телекомунікаційних послуг споживачам;

розподільний телекомунікаційний пункт (РТП) – приміщення (місце) для розміщення технічних засобів телекомунікацій.

Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у статті 1 Закону України “Про телекомунікації”.

 

Стаття 2. Мета Закону

 

1. Метою цього Закону є:

1) ефективне забезпечення споживачів телекомунікаційними послугами;

2) скорочення дублювання елементів ІТМ, підвищення ефективності інвестицій у будівництво, реконструкцію та модернізацію ІТМ;

3) стимулювання добросовісної конкуренції шляхом надання суб’єктам ринку телекомунікацій недискримінаційного доступу до ІТМ;

4) сприяння створенню інфраструктури та мереж доступу до Інтернет в населених пунктах;

5) забезпечення безперешкодного та недискримінаційного доступу до ІТМ суб’єктів ринку телекомунікацій для збільшення переліку та обсягу телекомунікаційних послуг шляхом ефективного державного регулювання спільного використання ІТМ;

6) надання телекомунікаційних послуг за оптимальну плату;

 

Стаття 3. Сфера дії Закону

 

Дія цього Закону поширюється на відносини між власниками ІТМ та суб’єктами ринку телекомунікацій під час будівництва, експлуатації телекомунікаційних мереж та спільного використання ІТМ.

 

Стаття 4. Принципи надання послуги доступу до ІТМ

 

1. Основними принципами надання послуги доступу до ІТМ є:

1) державне регулювання спільного використання ІТМ у встановлених Законом випадках;

2) безперешкодний та недискримінаційний доступ до ІТМ суб’єктів ринку телекомунікацій;

3) підвищення ефективності використання ІТМ;

4) забезпечення економічної привабливості для власників та операторів, провайдерів телекомунікацій при спільному використанні ІТМ;

5) доступність інформації щодо можливості спільного використання ІТМ;

6) платність послуги доступу до ІТМ;

7) надання послуги доступу до ІТМ на тривалий час;

8) обмеженість ресурсів ІТМ.

 

Стаття 5. Особливості спільного використання ІТМ(а)

 

1. Особливостями спільного використання елементів ІТМ(а) (засобів комутації, маршрутизації, передавання або приймання сигналів) різними операторами, провайдерами телекомунікацій, є умови забезпечення:

1) цілісності телекомунікаційної мережі, елементи якої будуть спільно використовуватись;

2) стійкого управління телекомунікаційною мережею;

3) проведення будівельних робіт в інтересах спільного використання.

 

Глава ІІ

 

ПОВНОВАЖЕННЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЩОДО СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ МЕРЕЖ

 

Стаття 6. Компетенція Кабінету Міністрів України.

 

1. Кабінет Міністрів України спрямовує і координує діяльність міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з питань спільного використання елементів ІТМ.

 

Стаття 7. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телекомунікацій, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері телекомунікацій

 

1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телекомунікацій:

1) встановлює технічні вимоги до ІТМ;

2) затверджує нормативно-технічні акти з питань будівництва, реконструкції та експлуатації ІТМ;

3) визначає напрямки розвитку ІТМ;

4) координує діяльність центральних органів виконавчої влади з питань будівництва, реконструкції та експлуатації ІТМ.

2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері телекомунікацій:

1) розробляє нормативно-технічні акти з питань будівництва, реконструкції та експлуатації ІТМ;

2) погоджує державні будівельні норми в частині, що стосуються ІТМ;

3) вносить пропозиції щодо змін до державних будівельних норм, що стосуються ІТМ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

З якого дива приватну власність хтось може використовувати спільно?

Може автори "закону" дадуть у спільну власність своє майно (житло, автомобіль, і т.д., аж до трусів), для експерименту?

 

Таке враження, що на Конституцію не лише вище керівництво країни поклало, а усі, кому не ліньки.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сан паспорта, если нет..., думаю понадобятся...

Стаття 20. Особливості спільного використання висотних споруд, веж та щогл.

 

1. Встановлення антен та технічних засобів телекомунікацій на висотних спорудах, вежах та щоглах здійснюється за результатами обстеження на підставі проектних рішень, погоджених у встановленому законодавством порядку.

2. Радіовипромінювальні засоби розміщуються з урахуванням висновків по ЕМС, діючих санітарних норм та після отримання санітарного паспорта в порядку, визначеному законодавством.

 

 

Стаття 18. Державний нагляд

 

1. Державний нагляд за будівництвом та розміщенням елементів ІТМ у будівлях та спорудах здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері будівництва.

2. Державний нагляд за доступом до ІТМ здійснює національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації відповідно до Закону України «Про телекомунікації».

 

Стаття 10. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад

 

1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань спільного використання ІТМ належать повноваження:

1) вживати заходи щодо задоволення попиту споживачів у оснащенні споживачів абонентським обладнанням;

2) створювати умови рівноправного та недискримінаційного використання ІТМ;

3) інвестувати у розвиток ІТМ згідно планів розвитку відповідних територій;

4) контролювати витрати при будівництві та набутті прав на ІТМ, яка належить до комунальної власності та управління якою здійснюється відповідним виконавчим органом відповідно до закону.

5) здійснювати нагляд за виконанням обов’язків власника, крім випадків, коли власником є оператор або провайдер телекомунікацій;

6) встановлювати плату за надання місця (площі) в будівлях та спорудах, що перебувають у спільний власності територіальних громад, для засобів телекомунікацій відповідно до методик розроблених та затверджених відповідно до цього Закону.

 

 

Глава VI

 

ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ.

 

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Внести зміну до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170; 2010 р., № 40, ст. 524, № 49, ст. 571; 2012 р., № 7, ст. 53), доповнивши пункт «а» статті 28 новим підпунктом 21 такого змісту:

«21. Встановлення одноразової плати за надання місця (площі) в будівлях та спорудах, що перебувають у спільний власності територіальних громад, для засобів телекомунікацій відповідно до методик розроблених та затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.

3. Внести зміну до Закону України “Про будівельні норми” (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 5, ст. 41), доповнивши частину першу статті 10 новим абзацом такого змісту:

“У разі якщо державні будівельні норми містять вимоги до проектування, будівництва, реконструкції та експлуатації інфраструктури телекомунікаційних мереж, то проект таких державних будівельних норм погоджується з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері телекомунікацій”.

4. Внести зміну до Закону України “Про телекомунікації” (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст.155; 2011 р., № 18, ст.ст. 126-127), доповнивши частину другу статті 66 новим пунктом 5 такого змісту:

“5) тарифи на послуги доступу до інфраструктури телекомунікаційних мереж, що належить або орендується операторами, які визнані операторами з істотною ринковою перевагою на певному ринку телекомунікаційних послуг.”

5. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців від дня набрання чинності цим Законом:

1) підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до інших законів, що випливають із цього Закону;

2) розробити та затвердити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом, та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

6. Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, розробити та затвердити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом, та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Документ пока в ПДФе, не все могу выложить.

Вот так оно выглядит может кто нагуглит?

 

Закон України

“Про спільне використання інфраструктури телекомунікаційних мереж”

 

 

Первый вариант данного чуда у меня был. Любопытно посмотреть на доработанный вариант. Это детище НКРСИ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Документ пока в ПДФе, не все могу выложить.

Вот так оно выглядит может кто нагуглит?

 

Закон України

“Про спільне використання інфраструктури телекомунікаційних мереж”

 

 

Первый вариант данного чуда у меня был. Любопытно посмотреть на доработанный вариант. Это детище НКРСИ?

 

 

 

Нет

Там уже много кто есть...

В основном гос орган.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

http://www.nkrz.gov....72012_zakon.doc

 

Закон "Про троллейбус".

Попытка монополизации последней мили

и поставлен под сомнение такие понятие как такси, частный автомобиль - все ездим только в троллейбусе.

Если ветки нет, то пешком.

 

Данный закон, направлен на монополизацию рынка, способствует процветанию коррупции и под покровом святых лозунгов борьбы за "добробут користувачів".

 

Не несет жесткого требования только "ІТМ", как бы для провайдера остается выбор,

- хочешь, строй сам,

- хочешь, строй сам и сдавай другим,

- не хочешь, можешь взять в аренду последнюю милю.

 

Сам закон, попытка вмешательства в хозяйственную деятельность владельца ІТМ,

что не предусмотрено ни Конституцией, ни законом о предпринимательстве, не политикой регулирования в целом.

Это тоже самое что диктовать Телекому, как вести собственный бизнес, какие договора заключать, какие нормативы ему нужно применять, какие проекты делать, что в последствии может вылиться в причину банкротства и соответствующих судебных исков.

 

Есть плюсы, попытка разобраться в совместном подвесе на электроопорах.

есть приколы типа

Что появилось первое курица или яйцо, ст. 20

2. Радіовипромінювальні засоби розміщуються з урахуванням висновків по ЕМС, діючих санітарних норм та після отримання санітарного паспорта в порядку, визначеному законодавством.

 

"ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ"

3. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців від дня набрання чинності цим Законом:

1) підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до інших законів, що випливають із цього Закону;

 

Или например непонятка, ст. 4

6) платність послуги доступу до ІТМ;

Непонятка в чем, а в том что ІТМ - это комплекс, тогда согласно

Стаття 17. Плата за використання ІТМ

1. Розмір плати за використання місця (площі) в будівлях та спорудах для засобів телекомунікацій встановлюється власником цих будівель або споруд відповідно до методик розроблених та затверджених органами місцевого самоврядування або власниками будівель та погодженими з НКРЗІ.

Например ОСББ, обязан с жильцов брать плату за подключение к сети интернет, в чем жильцы, абсолютно не заинтересованы!

Но согласно ст 19

2. Тарифи на послуги доступу до ІТМ встановлюються власниками (володільцями) ІТМ самостійно, за винятком випадків, передбачених у частині третій цієї статті.

И как тут быть?

 

Короче закон в стиле "дирка в лісі", можно принимать и никто не обязан его выполнять,

пройдет очередная волна порезов комунальщиками кабелей провайдеров, до первого суда,

и в конце концов, эти батинки забросят на чердак, как абсолютно бесполезную штуку.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Это полный бред, писали закон враги народа.

Представить в реальности это вообще не возможно.

Кроме как издевательство назвать ни как нельзя.

Стаття 2. Мета Закону

 

1. Метою цього Закону є:

1) ефективне забезпечення споживачів телекомунікаційними послугами;

2) скорочення дублювання елементів ІТМ, підвищення ефективності інвестицій у будівництво, реконструкцію та модернізацію ІТМ;

3) стимулювання добросовісної конкуренції шляхом надання суб’єктам ринку телекомунікацій недискримінаційного доступу до ІТМ;

4) сприяння створенню інфраструктури та мереж доступу до Інтернет в населених пунктах;

4) забезпечення безперешкодного та недискримінаційного доступу до ІТМ суб’єктів ринку телекомунікацій для збільшення асортименту та обсягу телекомунікаційних послуг шляхом ефективного державного регулювання спільного використання ІТМ;

5) зменшення витрат споживачів на оплату телекомунікаційних послуг;

 

На второй и третий пункт обратите внимание.

Т.е надо убрать всю лишнюю инфраструктуру, тем самым обеспечив добросовестную конкуренцию.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Узнаю принцип подготовки проекта закона Украины: конечный вариант вычитать никто не удосужился, поэтому есть как фактические, так и смысловые ошибки.

Не дай Бог такое примут - опять начнется война между провайдерами и ЖКХ.

 

ЗЫ. По сцылю загружается итоговый доработанный проект ЗУ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...