Перейти до

Плата за размещение телекомсетей


Рекомендованные сообщения

Коллеги, у нас в городе принимают

ПОРЯДОК

розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв'язку та іншого слабкострумового обладнання в житлових будинках та інших об'єктах комунальної власності територіальної громади

 

В этом ПОРЯДКЕ есть пункт

 

6. Розрахунок вартості відшкодування суб'єктами підприємницької діяльності витрат за розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв'язку та іншого слабкострумового обладнання в житлових будинках та інших об'єктах комунальної власності територіальної громади

 

 

6.1. Розрахунок вартості відшкодування суб'єктами підприємницької діяльності витрат за розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв'язку та іншого слабкострумового обладнання на об'єктах комунальної власності територіальної громади з використанням підземних та наземних технічних засобів телекомунікацій (кабельна каналізація, колектори, станційні та лінійні споруди, житлові будинки та інші об'єкти) при розміщенні та подальшої експлуатації мереж зв'язку , теле,- радіокомунікацій

розроблено з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму управління та експлуатації мереж зв'язку , теле,- радіокомунікацій.

6.2. Відшкодування суб'єктами підприємницької діяльності витрат за розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв'язку та іншого слабкострумового обладнання на об'єктах комунальної власності територіальної громади є платежем, який вносить Замовник незалежно від наслідків своєї господарської діяльності щомісячно до десятого числа місяця, що настає за звітним періодом, відповідно до умов укладеного Договору.

6.3. Розмір відшкодування суб'єктами підприємницької діяльності витрат за розміщення телекомунікаційних мереж, мереж зв'язку та іншого слабкострумового обладнання на об'єктах комунальної власності територіальної громади визначається за формулою:

П = В*15%/(Sj+Sp+Scx)*S*R+ПДВ, де

П - вартість договору визначається в грн. на будинок за 1 рік;

В – балансова вартість будинку на останню звітну дату, яка передує укладанню договору;

15% - розмір орендної ставки, відсотків до вартості нерухомого майна, за напрямком використання, визначений відповідно до пункту 11 Додатку 2 до «Методики розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна», затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 № 786 «Про Методику і порядок використання плати за оренду державного майна» із змінами;

Sj - загальна площа житлових та нежитлових приміщень;

Sp - площа покрівлі будинку;

Scxплоща сходових клітин;

S – площа, яка займає телекомунікаційна мережа у під’їзді та на фасадах будинку;

R – рівень рентабельності 12%;

Балансова вартість будинку може змінюватися в разі проведення капітального ремонту або реконструкції будинку.

 

Утверждают, что в Запорожье эта методика расчетов утверждена и работает. Представители Запорожья есть? Это действительно у вас работает?

Если да, то кто и как считает вот это:

S – площа, яка займає телекомунікаційна мережа у під’їзді та на фасадах будинку;

 

Кто из вас, уважаемые коллеги, удостоен чести платить за размещение сети?

Кто и сколько платит за размещение сети в домах?

Если есть такие - поделитесь методикой/формулой расчета оплаты пока можно еще внести предложения об изменениях.

Вариант исключения этого пункта не устраивает разработчика документа.

Если в цифрах, то получается в 40-летнем 90 квартирном пятиэтажном шестиподъездном доме расчетная стоимость 1 кв.м. 55 грн/мес.

А как у вас?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кстати интересно, а кто сколько платит сейчас за размещение сетей в среднем. Менялись ли условия за последний год? У нас формула несколько другого содержания, выходит примерно  50 грн пятиэтажка на 50 квартир, работает 4 прова. В формулу заложено количество провайдеров в процентном соотношении. Как сцуко им вообще не платить? Уже и ЖКХ в подвешенном состоянии, и все равно приходится выполнять условия договора.

п.с. не Запорожье.

Відредаговано dandul
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Интересно, а сколько им платит укртелеком за размещение своих сетей ? Или сколько платит местный РЭС, за то что их кабеля идут по стенам дома? Сколько платит горгаз им за свои трубы? Сколько платит горводоканал за размещение своих труб? Тут мне кажется хорошее дело для антимонопольного комитета. А если по сути - нужно объединятся в каждом городе для решения таких вопросов и не создавать прецедент для нашего нагиба. Хотят денег ? Тоесть интернет им не нужен? Не вопрос. Все провайдеры уходят из этого дома (района)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Эту систему хотел ввести экс-смотрящий Анисимов, и драть бабло со всех, но помешала революция. Суть состояла в том, что бы посчитать площадь занимаемую кабелем и телекомоборудованием (РШ, КРТ, ящики со свичами и.т.д.), но не срослось. Как по мне то - телекоммуникация   должна считаться как инфраструктура без которой не возможно существование современного социума и плату за размещение оборудования не брать, ведь мы не берем арендную плату за водопроводные и газовые трубы, за трубы отопления, за кабели электроснабжения. Единственное что, так это привести все это хозяйство в порядок. Доводы о том что это наше помещение, территория, что мы следим и убираем, охраняем и.т.д. абсурдны. За 30 лет работы в строительстве и обслуживании систем связи, не видел ситуации, что бы кто то вышел запретил проводить земляные роботы водоканалу, гор. газу или облэнерго потому как свет, газ и вода нужны всем, а электросвязь вроде как атавизм прошлого -у меня есть мобилка и пошли все на хрен со своим интернетом не понимая, что сыну с дочкой и внуку уже сотки мегабит не хватает для жизни.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А с какого перепугу вы им должны платить? Юридически у города нету никакого права собирать с вас деньги, навязывать не заказанные вами услуги.

Приведу выдержки из письма в один из горсоветов нашей области, в ответ на ихнее желание засунуть нам такую оренду.

 

 

_____________ року виконавчим комітетом ________ міської ради Івано-Франківської області було прийнято рішення ___ “Про демонтаж”, яким створено комісію по демонтажу обладнання __________, яке використовується для надання доступу до мережі Інтернет мешканцям багатоквартирних житлових будинків у м.________. Вважаємо дане рішення незаконним, таким, що суперечить чинному законодавству виходячи з наступного.

Вищезазначеним рішенням визначається, що комісією повинен бути здійснений демонтаж обладнання ______ з місць загального користування (горища, підвали, сходові клітки) у багатоквартирних житлових будинків, оскільки нашим товариством не украдено договір оренди у ___ році. При чому, виконавчим комітетом зроблено висновок, що договір оренди має укладатися з комунальним підприємством _____ на підставі того, що багатоквартирні будинки є на його балансі, а отже і належать до комунальної власності міста. Вважаємо таку позицію помилковою, оскільки:

1) Зміст права власності охоплює права володіння, користування і розпорядження власником своїм майном, які він здійснює на власний розсуд (статті 317, 319 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини другої статті 382 Цивільного кодексу України власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку. Правовим регулюванням відносин спільної сумісної власності в Україні визначаються особливості здійснення прав власників виходячи з її правового режиму. Ці особливості полягають у різних формах реалізації відповідного права. При спільній сумісній власності - шляхом взаємного волевиявлення усіх співвласників.

2) 10 червня 2015 року в газеті «Голос України» № 101 опубліковано Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14.05.2015 р. № 417-VIII (далі — Закон № 417).

Законом № 417 закріплено, що власники квартир і нежитлових приміщень є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку. Спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників.

Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками. За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватись управителю чи всі функції — об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку. У разі якщо протягом одного року із дати набрання чинності Законом № 417 співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не приймуть рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, що призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок.

Також Законом № 417 урегульовано права й обов’язки співвласників багатоквартирного будинку, особливості їх відповідальності; порядок прийняття рішень стосовно управління багатоквартирним будинком зборами співвласників; особливості управління багатоквартирним будинком управителем; питання витрат на управління багатоквартирним будинком.

Таким чином, правовий режим майна у багатоквартирних житлових будинках чітко визначений чинним законодавством, а тому дане майно не належить до комунальної власності і виконавчий комітет органу місцевого самоврядування жодним чином не має права володіти чи розпоряджатися цим майном, вимагати укладення договорів оренди даного майна, а тим більше здійснювати демонтаж будь-якого обладнання, що там розташоване. Оскільки функції управління будинками не передані _______ ККП, питання розміщення обладнання, оренди площ тощо визначається виключно угодою між власниками квартир багатоквартирного будинку і власником обладнання.

Нагадуємо, у відповідності до ст. 19 Конституції України та ч.3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

 

Неодноразові погрози щодо демонтажу нашого обладнання викликають у нас глибоке занепокоєння. Нашим товариством не може сприйматися аргумент посадових осіб _________ міськради щодо “не оплати” за розміщення обладнання. Було запропоновано укласти договір згідно з Порядком проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності територіальної громади міста __________, та передати в оренду нашому товариству до 5 кв. м. площі. При чому жодних аргументів щодо необхідності передачі в оренду саме такої площі, нам надано не було. За таких обставин орендна плата могла б досягати до 600 грн. на місяць за одну одиницю обладнання. Враховуючи невелику кількість абонентів (в одному з під'їздів їх тільки 6), вартість плати за доступ до мережі Інтернет зросла б для абонента на 200-300%, що є абсолютно неприпустимим та аж ніяк не відповідає інтересам жителів будинків. Більш того, при розрахунку вартості квартирної плати комунальним підприємством буде обов'язково братися вартість комунальних послуг, що будуть надаватися нам як орендарю на орендованій площі, що призведе до збільшення квартирної плати власників квартир.

 

З огляду на викладене вище, керуючись Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільним кодексом України, Рішенням КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ у справі за конституційним зверненням громадянина Гуляка Володимира Олександровича щодо офіційного тлумачення положень пункту 2 статті 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" (Справа N 1-22/2011), Рішенням КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ від 2 березня 2004 року N 4-рп/2004, просимо переглянути свою позицію, змінити чи скасувати рішення виконавчого комітету ______ ради Івано-Франківської області _______ року. В будь-якому разі _______ буде змушене скасовувати дане рішення в судовому порядку до закінчення строку на таке оскарження.

 

Звертаємо Вашу увагу, що у випадку самовільного демонтажу, втручання в роботу чи пошкодження належного нам обладнання, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів із заявою про такі дії, оскільки вони можуть містити ознаки злочинів, передбачені ч. 2 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем), ст. 194 Кримінального кодексу України (умисне знищення або пошкодження майна), ст. 206 Кримінального кодексу України (протидія законній господарській діяльності).

 

Дякуємо за розуміння.

 

 

З повагою,

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а на каком основании вам с расчеты методику для "державного майна" используют?  в городе единицы домов - "державні".... в нашем городе такой проект был отменен с вмешательством АМКУ

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
×
×
  • Створити нове...