Jump to content

Подключить литий ионные аккумуляторы вместо свинцово кислотных к бесперебойнику APC


Recommended Posts

всем доброго здравия

собственно вот такой вопрос

так как напряжения у lead acid и li-ion отличаются, может кто сталкивался можно ли перепрограммировать зарядное apc sua3000xli?

ещё вызывает у меня сомнение то, что сам алгоритм зарядки lead acid и li-ion тоже отличается, поэтому берут сомнения будет ли это работать

может кто пробовал?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Нет, их тупо нет. Единственный пока путь, реальный, модификация существующего ибп. За напряжение зарядки зачастую отвечает лишь один резистор. Его величина подбирается под напряжение. И всё.

Вам шашечки чи їхати? Якщо безпека вам не на останньому місці то тут тільки LiFePO4. Тому що "консерви" з авто теж час від часу самі загоряються навіть при правильному використанні. Ви повинні розуміт

Після 3.5 В/банку заряд вже майже не беруть, але залежить від виробника. Збірки 4s можна використовувати і в діапазоні 13.8-10.5, буде незначна втрата ємності і з часом буде розбаланс комірок, тр

Posted Images

Наскільки я знаю для літій іонних потрібен контролер заряду, їх напряму підключати не можна. Якщо контролер є, тоді без різниці який алгоритм заряду, контролер буде регулювати і зарядку, не допустить перезаряд, також не допустить перерозряд.

 

В по іншому це називається BMS. 

 

 

Edited by AlienLabs
Link to post
Share on other sites
8 минут назад, AlienLabs сказал:

В по іншому це називається BMS. 

это балансир, а не 

 

8 минут назад, AlienLabs сказал:

контролер заряду

и да, без него эксплуатировать нельзя!

Link to post
Share on other sites

В общем пишут что зарядное от свинцово кислотных точно не подойдет к литий ионным, эх

Может кто видел в продаже бесперебойники с зарядным для li-ion?

Link to post
Share on other sites
15 минут назад, ioan сказал:

В общем пишут что зарядное от свинцово кислотных точно не подойдет к литий ионным, эх

Может кто видел в продаже бесперебойники с зарядным для li-ion?

Нет, их тупо нет. Единственный пока путь, реальный, модификация существующего ибп. За напряжение зарядки зачастую отвечает лишь один резистор. Его величина подбирается под напряжение. И всё.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Kiano said:

Нет, их тупо нет. Единственный пока путь, реальный, модификация существующего ибп. За напряжение зарядки зачастую отвечает лишь один резистор. Его величина подбирается под напряжение. И всё.

А не встречали где мануалов по этой теме?

Link to post
Share on other sites

Пишут что старое зарядное будет заряжать литий-ионную батарею на 70-80%, и если устраивает, можно оставить и так. Но вот вроде пишут что apc можно перепрограммировать на другое напряжение зарядки: http://www.jelmerbruijn.nl/apc-ups-smart-ups-1500-battery-float-voltage-adjustment/

Link to post
Share on other sites
годину тому, ioan сказав:

Пишут что старое зарядное будет заряжать литий-ионную батарею на 70-80%, и если устраивает, можно оставить и так. Но вот вроде пишут что apc можно перепрограммировать на другое напряжение зарядки: http://www.jelmerbruijn.nl/apc-ups-smart-ups-1500-battery-float-voltage-adjustment/

Все правильно, якщо безперебійник підтримує літійіонні, то можна вписати параметри зарядки, і нічого видумувати не потрібно.

 

2 часа назад, a_n_h сказав:

это балансир, а не 

Ну незнаю, наскільки пам'ятаю то балансир це окрема річ, а BMS (Battery Management System), виконує функції і балансира,  контролера заряду/розряду. https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_management_system 
На вікіпедії, де Protection перераховується список функцій які може виконувати BMS.

Перше що гугл видав - ось, https://prom.ua/ua/p1249681995-bms-kontroller-lifepo4.html , але це на інший тип батарей. 

Link to post
Share on other sites

Навіщо вам цей геморой з літій іоном. Він дуже вибагливий до зарядки до того ж пожежонебезпечний особливо коли повністю заряджений. Також відрізняється напруга зарядки через яку без переробки зарядного APC він буде не розряжати її до кінця і також не дозаряджати і через це втратите сенс в такій переробці. Використовуйте Літій залізо фосфат (LiFePO4) який в декілька разів безпечніший і не горить як літій іон, має ресурс мінімум в 2 рази більше літій іон і в рази 3-4 ніж свинцево-кислотні акумулятори. До того ж 4 елемента LiFePO4 дають фактично однакову напругу що і свинець. Що дозволяє замінити свинець на літій залізо фосфат без втручання в зарядне. Ціна на залізофосфат зараз трошки більше ніж AGM акумулятори.

2 часа назад, AlienLabs сказал:

Ну незнаю, наскільки пам'ятаю то балансир це окрема річ, а BMS (Battery Management System), виконує функції і балансира,  контролера заряду/розряду. https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_management_system 
На вікіпедії, де Protection перераховується список функцій які може виконувати BMS

У всіх BMS є балансир але він слабкий для великих ємностей, головна задача  BMS захистити батарею від перезаряду і надмірного розряду а також від КЗ. Якщо ємність батареї велика наприклад  30+ A/ч то краще добавити додатково пасивні балансири на кожен елемент. Вони балансуватимуть елементи між собою значно швидше. І час зарядки буде проходити швидше. Продаються в готовому вигляді так само як і BMS.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, pashid said:

Навіщо вам цей геморой з літій іоном. Він дуже вибагливий до зарядки до того ж пожежонебезпечний особливо коли повністю заряджений. Також відрізняється напруга зарядки через яку без переробки зарядного APC він буде не розряжати її до кінця і також не дозаряджати і через це втратите сенс в такій переробці. Використовуйте Літій залізо фосфат (LiFePO4) який в декілька разів безпечніший і не горить як літій іон, має ресурс мінімум в 2 рази більше літій іон і в рази 3-4 ніж свинцево-кислотні акумулятори. До того ж 4 елемента LiFePO4 дають фактично однакову напругу що і свинець. Що дозволяє замінити свинець на літій залізо фосфат без втручання в зарядне. Ціна на залізофосфат зараз трошки більше ніж AGM акумулятори.

У всіх BMS є балансир але він слабкий для великих ємностей, головна задача  BMS захистити батарею від перезаряду і надмірного розряду а також від КЗ. Якщо ємність батареї велика наприклад  30+ A/ч то краще добавити додатково пасивні балансири на кожен елемент. Вони балансуватимуть елементи між собою значно швидше. І час зарядки буде проходити швидше. Продаються в готовому вигляді так само як і BMS.

 

с LiFePO4 тот же гемморой что и с li-ion - надо менять напряжение зарядки. у lead acid - 14.1v, у lifepo4 - 14.6v

A lead acid battery typically will be fully charged at rest at 12.6-12.8V where as a LiFePO4 battery will be 13.3-13.4V.

Edited by ioan
Link to post
Share on other sites

Смотрю что для APC прийдется кроме напряжения зарядки ещё корректировать диапазон напряжений от полностью заряженного аккума до полностью разряженного, если это вообще возможно

9 hours ago, AlienLabs said:

Все правильно, якщо безперебійник підтримує літійіонні, то можна вписати параметри зарядки, і нічого видумувати не потрібно.

 

 

тут дело в том что мой APC не поддерживает

но параметры зарядки можно корректировать программно

Link to post
Share on other sites

В общем похоже что купить инвертор + литиевую батарею будет проще чем ковыряться с тюнингом APC. Есть APC, которые уже предназначены для LI-ION, но они дороже чем решение с покупкой инвертора, ну и к ним не подключишь панели если что

Edited by ioan
Link to post
Share on other sites
1 час назад, ioan сказав:

В общем похоже что купить инвертор + литиевую батарею будет проще чем ковыряться с тюнингом APC. Есть APC, которые уже предназначены для LI-ION, но они дороже чем решение с покупкой инвертора, ну и к ним не подключишь панели если что

Тут вам вже писали що літійіонні акб то вже трошки застарівша тєма, не та ефективність + пожежонебезпека.

Правильніше і дешевше взяти LiFePo акумулятор, такі часто йдуть вже з BMS, і не треба нічого придумувати.  
https://greent.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=1350

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, AlienLabs said:

Тут вам вже писали що літійіонні акб то вже трошки застарівша тєма, не та ефективність + пожежонебезпека.

Правильніше і дешевше взяти LiFePo акумулятор, такі часто йдуть вже з BMS, і не треба нічого придумувати.  
https://greent.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=1350

 

li-ion имеют гораздо больший ресурс чем lifepo, плюс можно купить за недорого бу аккумы от автомобиля

Link to post
Share on other sites
24 минуты назад, ioan сказав:

 

li-ion имеют гораздо больший ресурс чем lifepo, плюс можно купить за недорого бу аккумы от автомобиля

А де ви таке прочитали?)) Бо всюди пишуть що LiFePO4 акуми мають біля 4 тис циклів, в той час як LiIon - 500-800 циклів. 

https://www.voltbikes.ru/blog/about-li-ion/raznica-mezhdu-Li-ion-i-LiFePO4-akkumuljatorami/

Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, AlienLabs said:

А де ви таке прочитали?)) Бо всюди пишуть що LiFePO4 акуми мають біля 4 тис циклів, в той час як LiIon - 500-800 циклів. 

https://www.voltbikes.ru/blog/about-li-ion/raznica-mezhdu-Li-ion-i-LiFePO4-akkumuljatorami/

 

пардон, я напутал

Link to post
Share on other sites

Проблема  в том, что у нас сейчас адекватных лифепо не найти. У гринтеча их тоже нет, только сборки. Цены - конские, как по мне. Лиона куча продаётся, да, они немного хуже, но применимее, диагностируемее, понятнее. 

Link to post
Share on other sites

Тиждень тому здох 56 А*г свинець...Нового по адекватним цінам не знайшов. Псіханув та підключив 360 А*г літій іона... політ нормальний. Радію. Хватає майже на сутки.

Link to post
Share on other sites

 

12 часов назад, Arni сказал:

Псіханув та підключив 360 А*г літій іона... політ нормальний.

 

Тут питання безпеки... літієві батареї надзвичайно пожежонебезпечні при неправильному заряді та експлуатації.

 

Тому давно придумали LiFePO4

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, DVSGROUP said:

 

 

Тут питання безпеки... літієві батареї надзвичайно пожежонебезпечні при неправильному заряді та експлуатації.

 

Тому давно придумали LiFePO4

 

да, но цена вопроса....

 

Link to post
Share on other sites
1 минуту назад, ioan сказал:

да, но цена вопроса....

 

А яка ціна питання, якщо з вашою літієвою батарейкою щось піде не так?

 

Може ви її тримаєте в окремому приміщенні з негорючих матеріалів?

Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, DVSGROUP said:

 

А яка ціна питання, якщо з вашою літієвою батарейкою щось піде не так?

 

Може ви її тримаєте в окремому приміщенні з негорючих матеріалів?

 

согласен, такой момент присутствует. lifepo4 не горят?

update: сел, почитал, действительно стремно держать в помещении li-ion батарею. есть варианты её в какой-то пожаробезопасный контейнер упаковать?

Edited by ioan
Link to post
Share on other sites
1 час назад, ioan сказал:

есть варианты её в какой-то пожаробезопасный контейнер упаковать?

 

есть - купить lifepo4, которые изначально для подобных задач и разработаны.

 

 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, DVSGROUP said:

 

есть - купить lifepo4, которые изначально для подобных задач и разработаны.

 

 

это дороже где-то в три раза по сравнению с литий ионными автомобильными аккумами

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By artkorum
      Куплю датчики APC: затопления (NBES0301), дыма (NBES0307);
      NBES0301:

       
      NBES0307:

      0671281487 Артём (телеграм)
    • By Henleys
      Всім привіт, придбав б\у упс BX650CI-RS по хорошій ціні, і вирішив придбати для нього нову батарею UGC 12V 9Ah.
      Після цього вирішив провести калібровку і протестувати на працездатність. Софтом не зміг відкалібрувати його, тому вирішив його розрядити до повного виключення, і залишити на зарядці сутку.
      Після такої маніпуляції, були проведено заміри і тест роботи від батареї:

      1. Показники після механічного калібрування:
      Напруга на батареї при підключеному ДБЖ до мережі: 14.17 В
      Напруга на батареї при вимкненому ДБЖ: 13.49 В

      2. Тест на ККД:
      Вхідна потужність (від мережі): 230 Вт.
      Вихідна потужність (на навантаження): 213 Вт.
      ККД ДБЖ: 92.6%

      3. Час роботи від батареї при навантаженні 213 Вт: 3 хвилини 15 секунд (До калібрування було 3 хвилини 5 секунд)

      4. Напруга на батареї після повного вимкнення ДБЖ: 12.7 В

      Подивившись інформацію в інтернеті і запитавши в чата ДЖПТ, я зрозумів, що час повинен бути мінімум 6хв.
      Виникло таке питання, чи це низькоякісна батарея? Чи сам Упс погано відкалібрований і не просажує батарею до її мінімума?
      Хотів би почути вашу думку, хто в цьому розбирається. Дякую!
    • By fikuronima
      ДБЖ APC Smart-UPS 1500VA USB (SUA1500I)
      Діапазон вхідної напруги під час роботи від мережі  -  160-286 В.
       
      Потужність  -  1500 ВА
      Імпульсний захист, Дж.  -  480 Дж
      Тип архітектуриЛ  -  інійно-інтерактивні (line-interactive).
      Без акумуляторів. 4500 грн.
       


    • By rocker_ilko
      Продам упси apc 
      Online UPS APC SURT6000XLiX547 
      ціна 600$
      в наявності є кількість. 
      також в наявності є інші моделі.

    • By hardwar3
      Полностью рабочий онлайн ибп обеспечивающий полную защиту нагрузки.
      2010г выпуска.
      Батареи в отличном состоянии. Напряжение на каждой кассете 102.4В. Акумы менялись в 2022г.  
      В голове 2 кассеты по 8 акумов по 5.8Ач. Итого, может отдать мощности около 800Втч.  Зарядное в ибп на 370Вт. Время полного заряда акумуляторов около 2.5-3 часов.
      Отлично подходит для текущих реалий - нагрузка в 100Вт, будет работать 7-8 часов, заряжаться до полного за 3 часа. 
      Также в комплекте уши и шнур питания.
       
      19 000 грн.
      Киев.
       






×
×
  • Create New...