Перейти до

Законопроєкт №8087 (доступ к серверам)


Рекомендованные сообщения

Законопроєкт №8087 виписаний таким чином, що дає Держспецзв'язку з залученням СБУ та Кіберполіції право повного доступу в будь-який момент до будь-якого сервера в Україні та розповсюджуються на всіх суб'єктів без винятку, включаючи МО та Генштаб.

https://internetua.com/the-daily-beast-rosiiski-agenti-prisutni-v-usih-aspektah-ukrayinskogo-jittya-pocsinauacsi-z-parlamentu

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від nordstream
      Что за бред? Как крендель мог "бесплатно воровать интернет" чтобы "незаконно продавать интернет"?
       
       
       
    • Від pr0lan
      Друзья, ткните в закон, который регламентирует сколько и какой информации обязан хранить провайдер/оператор. В каком виде, и ответственность, если не хранит.
      Читаю статью 39 нужного закона и никак ума не доберу что там хотят. Спасибо огромное. Тут просто ухвала пришла (да, дошли кибера аж до суда, бо по запросу были посланы). 
    • Від strellson
      Пиздец подкрался незаметно.
       
      Фізична особа – підприємець, яка здійснює діяльність, з надання провайдерських послуг доступу до мережі Інтернет, що належить до класу 61.90 «Інша діяльність у сфері електрозв’язку», не може бути платником єдиного податку першої – третьої групи.
      При цьому відповідно до п.п. 5 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання – з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ.

    • Від twg
      Всем привет.
       
      Борьба Павлабора с нашим общим врагом.
      17.03.2020 р. о 13:40 год будет судебное заседание "в приміщенні Північного апеляційного господарського суду за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка, 1 (зал судових засідань № 15, ІІ поверх)"
      http://reyestr.court.gov.ua/Review/87678061
       
      Если не сопротивляться, эти андоны вытянут с нас все жилы. Постепенно и по очереди.
      Предлагаю приехать на суд и поддержать Борисовича в его нелегком деле. Морально. После заседания можно будет посидеть и пообщаться, обсудить и этот вопрос (облы в смысле), и другие. А дальше будет видно.
      Я приеду. Хоть мне и 350 км пилить. Могу кого-нить (2 человека) подобрать по пути по трассе Одесса - Киев от Ульяновки. Потом также и назад закинуть. Крюк в пару десятков км от трассы не проблема. Знаю, что будут ещё люди "из наших". Также есть слух, что будет пан Федиенко А.П., но это не точно
       
      ===
      Are we community or not? Are we ready to backup each other and fight together?
    • Від bot
      Ми переглянули за вас закони, які можуть стосуватися телеком спільноти України протягом воєнного стану, і зробили для себе висновки:
      не бійтеся працювати не бійтеся допомагати людям не бійтеся контактувати із службами, в т.ч. службою безпеки правових засад для пригнічення вас чи вашого бізнесу - немає  
      Ремарка: ми не юристи і не претендуємо на істину в останній інстанції. Ми просто зробили виписки з законів.
       
      Як оголошується воєнний стан: РНБО приймає рішення, Президент видає Указ, Верховна Рада затверджує Указ і видає закон про те, що Указ набирає чинності.
       
      Згідно з законом України “Про правовий режим воєнного стану”
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19
       
      Що має містити Указ.
      Стаття 6. п. 1. пп. 5
      вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
       
      Такого переліку в Указі немає. Натомість є:
      9. Службі безпеки України вжити невідкладних заходів щодо посилення контррозвідувального, антитерористичного та контрдиверсійного режиму, інформаційної безпеки.
      10. Службі безпеки України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим суб’єктам забезпечення кібербезпеки вжити заходів щодо забезпечення кібербезпеки.
       
      Прим.
      Це щодо нашого питання про зв’язок та інформацію.
       
      Хто на місцях тепер має владу:
      Стаття 4. п. 1. На територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадського порядку та безпеки, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.
       
      Прим.
      “Можуть утворюватися”. Якщо військову адміністрацію створено й затверджено, то функції міської влади переходять до неї. Тобто всі питання направляються не до міського виконавчого органу, а до військової адміністрації.
       
      Стаття 8. п. 1. пп. 11., пп. 12.
      В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
      11) регулювати роботу підприємств телекомунікацій, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп’ютерні мережі;
      12) у разі порушення вимог або невиконання заходів правового режиму воєнного стану вилучати у підприємств, установ і організацій усіх форм власності, окремих громадян телекомунікаційне обладнання, телевізійну, відео- і аудіоапаратуру, комп’ютери, а також у разі потреби інші технічні засоби зв’язку;
       
      Прим.
      В Указі Президента немає передбачень на цю тему.
       
      Стаття 8. п. 3
      Запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану провадиться відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України типового плану запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.

      Конституція України:
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр
      Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
      В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
       
      Прим.
      Окремі обмеження + зазначення строку.
       
      Щодо майна: законом передбачене повне відшкодування одразу, або потім. Головне мати документи, в яких зазначена вартість та власник. Також потрібен документ про відчуження майна.

      Що маємо на цю тему у Законі України “Про телекомунікації”
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15
      Стаття 5. п. 2.
      Дія цього Закону не поширюється на телекомунікаційні мережі, що не взаємодіють з телекомунікаційними мережами загального користування, за винятком їх використання в умовах надзвичайної ситуації, надзвичайного та воєнного стану.
      Стаття 39. п. 1. пп. 10

      Оператори телекомунікацій зобов’язані:
      10) забезпечувати готовність своїх телекомунікаційних мереж до роботи в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, в тому числі можливість оповіщення своїх споживачів у цих умовах;
       
      Стаття 65. Надання телекомунікаційних послуг в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану
      1. Оператори, провайдери телекомунікацій в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану зобов’язані забезпечувати якісний зв’язок та оповіщення населення в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
      2. Оператори, провайдери телекомунікацій повинні забезпечити готовність до виконання своїх функцій в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану. Під час надзвичайного стану всі засоби та телекомунікаційні мережі зв’язку, незалежно від форми власності, використовуються для забезпечення проведення мобілізації та задоволення потреб національної безпеки, оборони, охорони правопорядку. Оператори телекомунікацій взаємодіють при цьому з Національним центром оперативно-технічного управління мережами зв’язку в питаннях, віднесених до його компетенції.
      3. В умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного стану оператори телекомунікацій з метою оповіщення та забезпечення телекомунікаційними послугами учасників ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, відбудовних робіт та здійснення відповідних заходів Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування за погодженням із ЦОВЗ можуть установлювати тимчасові обмеження в наданні телекомунікаційних послуг споживачам до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та скасування режиму надзвичайного стану.
      4. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають операторам, провайдерам телекомунікацій та їх місцевим підрозділам допомогу в ліквідації надзвичайних ситуацій, що виникли внаслідок стихійного лиха, і в усуненні їх наслідків, у придбанні необхідних матеріальних ресурсів, а також сприяють у наданні для цих цілей робочої сили, транспортних та інших технічних засобів.
×
×
  • Створити нове...