Перейти до

Парсення даних користувачів - мобільний інтернет Київстар


Рекомендованные сообщения

Я заходжу через браузер свого телефону, через мобільний інтернет Kyivstar на свій сайт, який тимчасово видає 500 статус, 
а Київстар парсить трафік (на 7 рівні), втручається в маршрутизацію і переадресовує мене на сторінку lp.kyivstar.net де щей й себе рекламує.

post-19758-0-80340100-1447426223_thumb.png

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А они всегда HTTP-трафик через прокси (сквид если быть точным) пускали - я давно натыкался на сайт, выдающий 500 ошибку. Через мобильный интернет оно показывало дефолтную 500 ошибку с подписью сквида.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 3 years later...

@ninazu вы можете заводить сколько угодно тем -- им похер

 

про парсинг и вмешательство в трафик Киевстаром было известно давно, они этого особо и не скрывают и даже пишут об этом на своем сайте https://kyivstar.ua/ru/home-kyivstar/service/screens_policy

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від vaz02
      Понад 30% мережі мобільного оператора "Київстар" залишилися без живлення, — гендиректор Олександр Комаров
      За його словами, частина мережі працює на акумуляторах і генераторах, втім близько 4% базових станцій наразі знеструмлені й не функціонують.
      У компанії зазначають, що фіксований інтернет підготовлений до тривалих блекаутів — 99% мережі можуть працювати автономно до 12 годин. Водночас лише 15–20% абонентів під’єднали свої роутери до резервного живлення, що в період відключень створює додаткове навантаження на мобільну мережу та погіршує якість зв’язку.
       
       А що так можна тому що "загальнодержавний" оператор? Тут задовбали ВИ ЗОБОВЯЗАНІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ 72 ГОДИНИ РОБОТИ БЕЗ ЖИВЛЕННЯ!!!! І довбуть та вимагають відповіді починаючи від  НЦУ далі обладміністрації, райадміністрації і так далі навіть пожежник громади і той затребував звіт. А тут гендиректор із перщої трійки заявляє " до 12 годин" і по барабану на всі вимоги.  Тоді чому ми малі провайдери що забезпечуємо максимум територіальну громаду повинні ото на все звітувати та виконувати. Є якась думка.
    • Від Sergut195
      І знову один і той же провайдер. Який запевняє, що він працює без світла. На сайті компанії написано по моїй адресі , що він буде працювати без світла. (також присилають смс повідомлення)  Але прблема в тому, що так їх свіч працює при відключенні світла і батарея стоїть але , не працює інтернет.
      На запити до тех підтримки, запит вже переноситься протягом 2-х місяців. 
       
      Можливо тут  є представники компанії Київстар які розберуться з даною проблемою , і щось зроблять крім стандартної відповіді ''звернення продовженно'' 


    • Від vit75
      12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
      Національний оператор... Йопть...
    • Від vit_
      Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
      Під носом працює руська агентура!

      https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
       
    • Від pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
×
×
  • Створити нове...