Перейти к содержимому

Парсення даних користувачів - мобільний інтернет Київстар


Рекомендованные сообщения

Я заходжу через браузер свого телефону, через мобільний інтернет Kyivstar на свій сайт, який тимчасово видає 500 статус, 
а Київстар парсить трафік (на 7 рівні), втручається в маршрутизацію і переадресовує мене на сторінку lp.kyivstar.net де щей й себе рекламує.

post-19758-0-80340100-1447426223_thumb.png

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А они всегда HTTP-трафик через прокси (сквид если быть точным) пускали - я давно натыкался на сайт, выдающий 500 ошибку. Через мобильный интернет оно показывало дефолтную 500 ошибку с подписью сквида.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 3 years later...

@ninazu вы можете заводить сколько угодно тем -- им похер

 

про парсинг и вмешательство в трафик Киевстаром было известно давно, они этого особо и не скрывают и даже пишут об этом на своем сайте https://kyivstar.ua/ru/home-kyivstar/service/screens_policy

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Похожие публикации

    • Автор: Sergut195
      І знову один і той же провайдер. Який запевняє, що він працює без світла. На сайті компанії написано по моїй адресі , що він буде працювати без світла. (також присилають смс повідомлення)  Але прблема в тому, що так їх свіч працює при відключенні світла і батарея стоїть але , не працює інтернет.
      На запити до тех підтримки, запит вже переноситься протягом 2-х місяців. 
       
      Можливо тут  є представники компанії Київстар які розберуться з даною проблемою , і щось зроблять крім стандартної відповіді ''звернення продовженно'' 


    • Автор: vit75
      12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
      Національний оператор... Йопть...
    • Автор: vit_
      Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
      Під носом працює руська агентура!

      https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
       
    • Автор: pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
    • Автор: avtoritetik
      Доброго часу.
      Шукаю представника компанії Київстар, який має змогу розписати цінову політику компанії в населених пунктах (села) Житомирського району та в самому обласному центрі (м.Житомир), що до надання інтернет послуг для інших інтернет-провайдерів (операторів).
      Цікавить цінова політика на канал інтернету:
      200 Мбіт/сек
      300 Мбіт/сек
      500 Мбіт/сек
      700 Мбіт/сек
      1 Гбіт/сек
       
      Також якщо є в кого можливість розрахувати послугу транспортування м.Житомир по Житомирському районі, швидкість каналу вище перечислена.
       
      П.С. Потрібно зрозуміти на скільки цільове та правильне використання фінансів можна для себе знайти, що до закупівлі послуг в компанії Київстар.
×
×
  • Создать...